Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 22 december 2008 om 19:23
Tja WM goed dat je er dan maar tegen op bent geknald en niet dat fietspad op bent gegaan... Wie weet had daar net iemand gefietst of gelopen dan tja waren de gevolgen heel anders geweest..
Lullig is t zeker wel , voelt ook zeker weten hardstikke kut klote . Je autootje met flinke deuk(en).. Maar tis maar blikschade en zelf ben je er ook goed vanaf gekomen !!
Lullig is t zeker wel , voelt ook zeker weten hardstikke kut klote . Je autootje met flinke deuk(en).. Maar tis maar blikschade en zelf ben je er ook goed vanaf gekomen !!
maandag 22 december 2008 om 19:36
maandag 22 december 2008 om 19:58
Ach WM: wat balen ! Beetje bijgekomen inmiddels? Ik kan me goed voorstellen dat je het als een afgang voelt, maar je kan er toch ook niets aan doen? Je hebt volgens je beste kunnen gehandeld ! Knuf....
Wou eigenlijk om een samenvatting vragen van de afgelopen 6 pagina's. Iemand daar zin in? Of is het niet veel bijzonders....?
Wou eigenlijk om een samenvatting vragen van de afgelopen 6 pagina's. Iemand daar zin in? Of is het niet veel bijzonders....?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 22 december 2008 om 20:13
Mijn auto is total lloss verklaard. Wat krijg ik nu?
Dat ligt aan de dekking die u heeft. Wanneer u all-risk verzekerd bent en u heeft een nieuwe auto is het mogelijk dat u de nieuwwaarde vergoed krijgt. Meestal is dat binnen het eerste levensjaar van de auto. Daarna zal de maatschappij een vaste afschrijving hanteren voor de volgende 2 jaar.
Is een voertuig ouder dan 3 jaar dan zie je dat de maatschappij alleen maar de dagwaarde vergoed.
De dagwaarde zal door een schade-expert worden vastgesteld. Hij kijkt hierbij naar de staat van onderhoud, kilometrage en wat vergelijkbare modellen in de markt doen.
Een auto is total-loss wanneer de kosten voor het herstellen van de schade de dagwaarde overschrijden.
Wanneer een auto total loss verklaard is zal de expert voor het “wrak “een opkoper zoeken. De opkoper zal u dan een x-bedrag betalen voor het wrak en de maatschappij betaald het restant aan u uit.
De meeste maatschappijen willen niet dat u het wrak in uw bezit houd. Mocht u dit wel willen moet u dit nadrukkelijk aangeven.
Mocht uw auto verzekerd zijn op basis van vaste taxatie, die zie je veel bij oldtimerverzekeringen, dan krijgt u bij total-loss de getaxeerde waarde uitgekeerd. Dit is ongeacht de werkelijke waarde van het voertuig op het moment van de schade.
Een voorwaarde is wel dat het taxatierapport geldig moet zijn op het moment van de schade. Een rapport is meestal 3 jaar geldig.
Dat ligt aan de dekking die u heeft. Wanneer u all-risk verzekerd bent en u heeft een nieuwe auto is het mogelijk dat u de nieuwwaarde vergoed krijgt. Meestal is dat binnen het eerste levensjaar van de auto. Daarna zal de maatschappij een vaste afschrijving hanteren voor de volgende 2 jaar.
Is een voertuig ouder dan 3 jaar dan zie je dat de maatschappij alleen maar de dagwaarde vergoed.
De dagwaarde zal door een schade-expert worden vastgesteld. Hij kijkt hierbij naar de staat van onderhoud, kilometrage en wat vergelijkbare modellen in de markt doen.
Een auto is total-loss wanneer de kosten voor het herstellen van de schade de dagwaarde overschrijden.
Wanneer een auto total loss verklaard is zal de expert voor het “wrak “een opkoper zoeken. De opkoper zal u dan een x-bedrag betalen voor het wrak en de maatschappij betaald het restant aan u uit.
De meeste maatschappijen willen niet dat u het wrak in uw bezit houd. Mocht u dit wel willen moet u dit nadrukkelijk aangeven.
Mocht uw auto verzekerd zijn op basis van vaste taxatie, die zie je veel bij oldtimerverzekeringen, dan krijgt u bij total-loss de getaxeerde waarde uitgekeerd. Dit is ongeacht de werkelijke waarde van het voertuig op het moment van de schade.
Een voorwaarde is wel dat het taxatierapport geldig moet zijn op het moment van de schade. Een rapport is meestal 3 jaar geldig.
maandag 22 december 2008 om 20:32
Nou WM is alweer wat meer gerustgesteld.....
Was helemaal vergeten dat de vriend van een goede vriendin van mij werkt bij een schadebedrijf. Dus die heeft het mij net haarfijn uitgelegd.... Hij denkt zo te horen dat mijn auto niet total loss is. Hij gaat mij morgen bellen, als de auto daar wordt afgeleverd! Heel lief.
Toch blijft het kut, want ik was zo trots....
Was helemaal vergeten dat de vriend van een goede vriendin van mij werkt bij een schadebedrijf. Dus die heeft het mij net haarfijn uitgelegd.... Hij denkt zo te horen dat mijn auto niet total loss is. Hij gaat mij morgen bellen, als de auto daar wordt afgeleverd! Heel lief.
Toch blijft het kut, want ik was zo trots....
maandag 22 december 2008 om 20:52
Blij dat je weer wat opgeluchter bent, WM, al blijft het kut natuurlijk (en veel regelwerk). heel veel sterkte nog!
Vleer, hoe is het eigenlijk met de buurman?
Indi: ik zit aan de biertjes
heb vanmiddag heel mooi dekbedovertek en hoeslaken voor mn nieuwe bed gekocht (ga ik na de kerst installeren) en alvast wat etenswaren ingeslagen voor 1e kerstdag. Drukte viel mij ook mee (en niet al te veel kleffe stelletjes gelukkig). Nog niet geslaagd voor gourmetstel, morgen dus weer de stad in.
Vleer, hoe is het eigenlijk met de buurman?
Indi: ik zit aan de biertjes
heb vanmiddag heel mooi dekbedovertek en hoeslaken voor mn nieuwe bed gekocht (ga ik na de kerst installeren) en alvast wat etenswaren ingeslagen voor 1e kerstdag. Drukte viel mij ook mee (en niet al te veel kleffe stelletjes gelukkig). Nog niet geslaagd voor gourmetstel, morgen dus weer de stad in.
maandag 22 december 2008 om 20:55
Xen .. ik heb de buurman medegedeeld dat ik een relatie e.d nog niet zo zag zitten..En dat t mij beter leek om gewoon vrienden te blijven.. Heb hem nog niet weer gesproken... Ook geen tijd voor gehad nog.
Vleer duikt zo haar bedje in , morgen weer vroeg op ..
Lekker mijn frisse verschoonde bedje in
Wat voor dekbed heb je gekocht Xen ?
Vleer duikt zo haar bedje in , morgen weer vroeg op ..
Lekker mijn frisse verschoonde bedje in
Wat voor dekbed heb je gekocht Xen ?