Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Prenatalnamen staan weer online

De namen met Dj zijn weer hot hot hotttttt

Djay

D'jay (echt...why)

Djix-Jones

(al deze 3 ook achter elkaar gezet)

Djanyro

Nevaly
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 09 oktober 2016 @ 21:22:

Simone vind ik ook leuk! Net als Heleen, Marieke, Josine, Marlies, Karen en Judith. Deze namen mogen wat mij betreft allemaal weer hip worden!

Overigens zitten er bij mijn kleuter een Jozien, Marieke en Suzanne in de klas. Heerlijke jaren 70 namen! Bij mijn bovenbouwer zit een Jeroen. Al tijden niet meer voor een redelijk jong kind gehoord, maar hij is leuk!

Ik vind Simone ook heel erg leuk! En tijdloos.

In onze omgeving hoor je wel meer namen bij jonge kinderen die van "vroeger"zijn: Martin, Joop, Nico, Herman, Jeroen, Robert, Judith, Esther, Marieke, Rita, Susanne, Marloes.
Ab imo pectore
quote:Sue-Heck schreef op 10 oktober 2016 @ 12:34:

Prenatalnamen staan weer online

De namen met Dj zijn weer hot hot hotttttt

Djay

D'jay (echt...why)

Djix-Jones

(al deze 3 ook achter elkaar gezet)

Djanyro

NevalyEcht...waarom?
Ab imo pectore
Veel Daley en Dailey

verder niet mooi; Denzo, Desni, Djamiro, Djaniro, Djaycee, Fijs, Flynn, Jacey, Jaivy, Jamyro, Jaxx, Jekk, Jazz, Jimi Jaxx, Laut, Jur, Lennon, Luqa, Nevaly, Noan, Revin, Rorey, Seff, Sepp, Tjess, Wess, Vesper.

Wel leuk; Eefje, Elena, Emma, Floris, Gijs, Hannah, Isabel, Jack, James (3x), Jan, Jet, Joyce, Julia, Lisa, Liv, Livia, Liz, Lois, Lucas, Lucy, Matthias, Nina, Noor, Nora, Olivia, Roos, Rosalie, Suze, Sophie,

En die teksten eronder ook... "me kleiine princesje"
Ab imo pectore
quote:emmylou schreef op 10 oktober 2016 @ 13:15:

Veel Daley en Dailey

verder niet mooi; Denzo, Desni, Djamiro, Djaniro, Djaycee, Fijs, Flynn, Jacey, Jaivy, Jamyro, Jaxx, Jekk, Jazz, Jimi Jaxx, Laut, Jur, Lennon, Luqa, Nevaly, Noan, Revin, Rorey, Seff, Sepp, Tjess, Wess, Vesper.

Wel leuk; Eefje, Elena, Emma, Floris, Gijs, Hannah, Isabel, Jack, James (3x), Jan, Jet, Joyce, Julia, Lisa, Liv, Livia, Liz, Lois, Lucas, Lucy, Matthias, Nina, Noor, Nora, Olivia, Roos, Rosalie, Suze, Sophie,

En die teksten eronder ook... "me kleiine princesje"

Wat fijn om te lezen dat zowel mijn naam als de naam vam mijn vriend in jou leuk lijstje staan

Ik ken iemand van mijn werk met een zoon die Peike heet.

Kan er niet aan wennen
Tralalalala
quote:Valia_1 schreef op 09 oktober 2016 @ 21:12:

Simone vind ik juist weer een hele mooie naam. Zeker toe aan een come back.Simone is idd leuk, mijn kat heet zo al vind ik Simona ook mooi
quote:emmylou schreef op 10 oktober 2016 @ 12:45:

[...]

Ik vind Simone ook heel erg leuk! En tijdloos.

In onze omgeving hoor je wel meer namen bij jonge kinderen die van "vroeger"zijn: Martin, Joop, Nico, Herman, Jeroen, Robert, Judith, Esther, Marieke, Rita, Susanne, Marloes.Hier ook best wat oude namen: Hein en zelfs een Mies. Maar ook Johanna.
Hier in de buurt een tweeling geboren Anja en Bert.

Even wennen...
quote:-kuuk- schreef op 09 oktober 2016 @ 22:02:

Ik hoorde vorige 'Meis' (of Mhijs?) op tv voor een jongen. Weet niet meer welk programma. De jongen zat in een (kinderen voor kinderen?-) groepje.

Vanmiddag las ik op fb 'Raaf'.Wel gek, eigenlijk. Dat we Merel over het algemeen wel vinden kunnen, maar dat Raaf heel vreemd gevonden wordt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:Middag schreef op 10 oktober 2016 @ 15:43:

Hier in de buurt een tweeling geboren Anja en Bert.

Even wennen...Hahahaha dat hadden mijn ouders kunnen zijn. Ook al 35 jaar getrouwd? :P
quote:Maanroosvis schreef op 10 oktober 2016 @ 15:50:

[...]

Hahahaha dat hadden mijn ouders kunnen zijn. Ook al 35 jaar getrouwd? :PHaha nee een stel van midden twintig.
quote:Middag schreef op 10 oktober 2016 @ 15:57:

[...]

Haha nee een stel van midden twintig.En zijn ze dan heel ouderwets of juist ontzettend hipster?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Op de psz: Diamond.

Een vrouw van middelbare leeftijd: Grietje.
Geen idee of deze naam hier al eens is genoemd: Everlynn. Deze versie zag ik net op facebook en had ik nog nooit eerder gezien.
Jekk? Wat is dat nou voor iets stoms? Dubbel K staat al raar, maar er "jek" is iets dat we roepen als we iets vies vinden!

Mies vind ik heel leuk. Net als Sien. Of Ot.
En Everlynn is een draak van een naam.

Laatst las ik Vayannah. Ik zou niet weten hoe die ouders het uit willen spreken, maar lelijk is het. Broers heten Jayden en Ryan.
quote:NYC schreef op 08 oktober 2016 @ 21:48:

[...]

Ik kom Tuur echt vaak tegen. Vermoed dat het een regiogebonden naam is. Vind hem niet mooi maar ook niet heel lelijk.Tuur komt hier in de regio (midden-noord) veel voor. Het is een beetje de nieuwe 'Mees' heb ik het idee.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:framboos1981 schreef op 10 oktober 2016 @ 16:09:

Op de psz: Diamond.

Een vrouw van middelbare leeftijd: Grietje.Hier in het noorden is de naam Grietje heel gewoon bij oudere dames. Vaak is dan de roepnaam Greet(je).
Djievano

'Keano

Hoe lang zou het duren voordat je ook een apostrof als chocoladeletter/-leesteken kan kopen?
Wensangela

onze nieuwe stagiaire....
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 10 oktober 2016 @ 16:42:

Jekk? Wat is dat nou voor iets stoms? Dubbel K staat al raar, maar er "jek" is iets dat we roepen als we iets vies vinden!

Mies vind ik heel leuk. Net als Sien. Of Ot.

Ik dacht dat je jekk zei om een naam, duurde even voor ik doorhad dat dat juist de naam was

Ik maar denken welke naam jij nou jekk vond
quote:snowy2 schreef op 10 oktober 2016 @ 17:12:

Wensangela

onze nieuwe stagiaire....Hoe moet dat uitgesproken worden wènsangela (met denkbeeldige pauze tussen de woorden) of wensàngela (aan 1 stuk door ratelen)
quote:brassevanniekaap schreef op 08 oktober 2016 @ 20:36:

Kreeg ooit mail van een dame met de naam Kliko....Je hebt de mail dan toch gelijk in de vuilbak gesmeten, mag ik hopen ?
quote:Sue-Heck schreef op 10 oktober 2016 @ 17:44:

[...]

Hoe moet dat uitgesproken worden wènsangela (met denkbeeldige pauze tussen de woorden) of wensàngela (aan 1 stuk door ratelen)Aan één stuk door ratelen, zeg maar.
quote:snowy2 schreef op 10 oktober 2016 @ 19:52:

[...]

Aan één stuk door ratelen, zeg maar.Dat bekt niet dan had ik er gewoon Wendy of Angela van gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven