Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Welkom Vis en Misspoez!

Jammer van de niet-exclusieve man, maar zoals WM al zegt: hij is tenminste wel meteen eerlijk. Beter meteen weten.
Fijn dat je ex een kadootje had dat écht voor jou was Mozarella, hoi trouwens, wij kennen elkaar nog niet...ik ben poez.

En ja, fijn dat ie eerlijk is; heb hem er gelijk uitgezwierd. Sukkel.

Wijntje anyone?
Ok..rose toch maar even open gemaakt..

Ik heb even geen zin in paiq..
Oh..en hoi Mozz! wat speciaal dat je zo'n bijzonder cadeautje hebt gekregen van je ex!

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met mijn ex is..heb 'm wel een kerstkaart gestuurd..ik ga nog geen contact met m opnemen..misschien in het nieuwe jaar..
Ik benheel bang dat mijn ex vrijdag op het concert is waar ikspeel...en nog banger dat ie daar komt met zijn 'nieuwe liefde'. Ik hoop dat ie dood neervalt voor vrijdag.
mijn ex heeft ook een nieuwe liefde (na 3 weken al) en ik ben ze gelukkig nog nooit tegen gekomen..Ik zou dat wel heel moeilijk vinden denk ik..Toch wil ik echt niet dat ie dood neer valt..
Aangenaam kennis te maken poez! *schudt hand*

Ghehe, niet-exclusieve man er meteen uitgegooid, goedzo!

WM, Ik vond wel dat ex het moest weten van PD. Zeker omdat we elkaar nogal eens tegenkomen bij vriendengroep enzo. Vind het dan niet eerlijk dat 'ie het viavia moet ontdekken. En wellicht helpt het hem ook in te zien dat ik ECHT niet bij hem terugkom. Heb 'm niet veel details verteld hoor...

PD weet het nog niet. Was ook nogal impulsieve actie. Foontje om 4 uur, afgesproken om 6 uur. PD weet wel van ex en het gedoe, hij geeft me de ruimte om dingen 'af te handelen' met ex, als iets tussen mij en ex. (Hij heeft natuurlijk wel eerst uitgebreid gevraagd of ik hem echt niet terug wou, wat ik dus niet wil).

Kadootje was wel echt lief ja. Moest stiekem wel even traantje wegpinken. Ex kent mij natuurlijk erg goed. (hadden 6,5 jaar relatie)
quote:Indi schreef op 23 december 2008 @ 00:21:

mijn ex heeft ook een nieuwe liefde (na 3 weken al) en ik ben ze gelukkig nog nooit tegen gekomen..Ik zou dat wel heel moeilijk vinden denk ik..Toch wil ik echt niet dat ie dood neer valt..Ik wel. Hij heeft me zo verschrikkelijk belazerd ...
Dan is het een ander verhaal natuurlijk...

Wm, ben je in slaap gevallen???
Nou dan doe je het toch heel netjes Mozz! Inderdaad zou het voor ex lullig zijn als hij het via via moest horen.

Is trouwens wel heel benieuwd naar cadeautje
Wel goede middenweg indi, kaartje sturen. Je hebt verder dus helemaal geen contact meer met hem? (had jij het nou uitgemaakt of hij?)

Wat voor concert poez? Wat speel je? Lijkt me idd niet leuk om ex daar dan te zien, en al helemaaaaal niet met nieuwe liefde!
Nee ben nog wakker, werd even gebeld door een vriend ivm auto ongeluk.....nu even heen en weer smsen met dronken VM
Ik speel saxofoon in een dweilband, we doen met kerst altijd een 'pre' van ons nieuwe repertoire. En alsik ex inschat denkt hij dat hij daar moet komen kijken, vermoedelijk met nieuwe liefde. Ik hoop dat ik haar niet ga vragen naar de uitslag van haar SOAtest...
Hij heeft het uitgemaakt, Mozz..

Hij liep al 5 maanden met twijfels zonder ze echt uit te spreken..

Ach..ben echt niet meer boos op 'm..mis m best en ben benieuwd hoe het met m is..

Hoop dat ik een vriendschap met m op kan bouwen..

En Vm dronken??? Wat is ie aan het doen??
Lees nu je post over belazeren door ex pas poez. Da's flink klote. Belazerd met de nieuwe liefde dus? Damn.

WM ik zeg lekker niet wat het kadootje was, maar het heeft iets met mijn lievelingsfilm te maken en is iets waar er niet veel van zijn gemaakt. (en jemig, volgens mij ook echt rete-duur. Nou voel ik me wel schuldig dat ik niks voor hem had, maar ja... de situatie is gewoon zo raar de hele tijd...)
Zucht......net terug van vriendje, en ben zoooooooo verliefd!!..

WM; Das wel echt kut van je autootje zeg! Maar gelukkig mankeer je zelf of iemand anders niks.

Moet geloof ik eerst ff bijlezen!

Slaap lekker voor iedereen!..
Laat het idee varen dat je iemand moet worden, want je bent al een meesterwerk. Je hoeft het alleen maar te vinden, te weten, te beseffen.

Mooie dagelijkse gedachte!!
Tis nog erger; belazerd met homo's op parkeerplaatsen! Deze nieuwe liefde weet ik ook alleen van van horen zeggen...

Wat een mooie gedachte Indi!
Poez, Wat stom van je ex om te denken dat ie daar moet verschijnen met nieuwe liefje. Hij houdt dus totaal geen rekening met jou, bah. Laat je concert er niet door verknallen he. Klinkt namelijk leuk, zo'n kerst pre ding. Stoer, saxofoon!

Knap dat je niet meer boos op hem bent indi. Zou je het niet juist moeilijk vinden hem bijv. weer te zien? Of ben je er wel genoeg overheen?
Wat erg, poez!!!

Ik krijg deze gedachten altijd via de mail..geloof dat Mozz ermee kwam...
VM is naar een optreden geweest Dus wel even grappig zo smsen. Hadden ook al gebeld na mijn ongeluk! Wel lief dus.... ben hem nu met een geintje aan vragen of meneer de taxichauffeur hem niet hier wil laten afzetten
Dat weet ik niet, Mozz...

Daarom is het beter om nog even te wachten. Ik voel me nu gewoon heel goed, maar dat komt ook doordat het contact verbroken is..
Hopen dat het lukt, Wm!

*zucht* het lijkt me heerlijk om weer verliefd te zijn!
Hee pannetje, klinkt goooooeeeedddd! Geniet ervan! (ben even kwijt waar je vriendje van kende en hoe lang al, wil je nog een keer vertellen? Altijd fijn die positieve verhalen)

Wow, poez. Wat KUT. Hoe kwam je erachter? (als je er niet over wil hebben hoeft het niet hoor, maar man, wat een rotverhaal zoiets)
Ach het gaat niet gebeuren hoor, misschien blijft hij woensdag wel slapen na het optreden waar wij heen gaan samen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven