Vrolijk kerstfeest!!!
maandag 22 december 2008 om 20:18
Vrolijk kerstfeest!!
Voor alle geweldige forummers.
Ik wens jullie goede kerstdagen.
Niet teveel eten (anders word je misselijk),geniet van je vrije dagen en maak er wat van!
En een extra kerstknuffel voor alle forummers die hem kunnen gebruiken.
Een speciale kerstknuffel voor alle lieve forummers die mij zo hebben bijgestaan met al hun moeite,steun,advies en medeleven op mijn topic.
En een bedanktknuffel voor alle voor hun vrijwillige werk op het forum om ons een beetje in bedwang te houden.
Voor iedereen
(f)
Liefs,Iry

maandag 22 december 2008 om 20:28
Ook namens Mastermind, allen een warme kerst toegewenst. Voor het nieuwe jaar gun ik alle lieve, bijzondere forummers hier veel liefde, vriendschap, geluk, gezondheid, kracht en wijsheid. Heb een fijne tijd met hen die je lief zijn, en kijk terug op een jaar dat misschien niet altijd even gemakkelijk was, maar waarin je toch ook mooie momenten hebt mogen beleven. Juist in de donkerte vallen de lichtpuntjes extra op.
Extra knuffel ook voor enkele forummers die ik het afgelopen jaar off-topic heb mogen leren kennen, zowel irl als langs de digitale snelweg.
Love,
MM
Extra knuffel ook voor enkele forummers die ik het afgelopen jaar off-topic heb mogen leren kennen, zowel irl als langs de digitale snelweg.
Love,
MM

maandag 22 december 2008 om 23:21
quote:iry schreef op 22 december 2008 @ 20:18:
En een bedanktknuffel voor alle voor hun vrijwillige werk op het forum om ons een beetje in bedwang te houden.
Wat lief!
Bij deze grijp ik dan ook de gelegenheid aan om alle forummers héle fijne feestdagen te wensen. Hopelijk zien we jullie in het nieuwe jaar weer "heel" terug!
Wat lief!
Bij deze grijp ik dan ook de gelegenheid aan om alle forummers héle fijne feestdagen te wensen. Hopelijk zien we jullie in het nieuwe jaar weer "heel" terug!
dinsdag 23 december 2008 om 00:50
La vie!
Dat was mij nog niet eens opgevallen (hoe is het mogelijk)
Volgens mij zit er bij de heren wel meer in die onderbroeken dan hun eigen vlees.
Ik val overigens helemaal niet op mannen die grotere tieten hebben dan ik.
Vief 5,mij zie je wel heel terug hoor!
Ik bekijk vuurwerk altijd netjes achter glas (schijtluis)
Dat was mij nog niet eens opgevallen (hoe is het mogelijk)
Volgens mij zit er bij de heren wel meer in die onderbroeken dan hun eigen vlees.
Ik val overigens helemaal niet op mannen die grotere tieten hebben dan ik.
Vief 5,mij zie je wel heel terug hoor!
Ik bekijk vuurwerk altijd netjes achter glas (schijtluis)
donderdag 25 december 2008 om 07:28
Iry, fijne feestdagen. Ik zag je kerstdiner, ziet er op papier iig heerlijk uit. Jouw kerst zal iig lekker zijn. Dat je maar zo verder gaat met de goede weg die je ingeslagen bent. En voor al het liefs wat je ondanks je eigen sores andere kan geven. XXX
Maar ook alle andere forummers wil ik een liefdevol 2009 toewensen en niet vergeten onze lieve angels, waar zouden we zijn zonder angels op aarde , wil ik hele fijne feestdagen toewensen.
Maar ook alle andere forummers wil ik een liefdevol 2009 toewensen en niet vergeten onze lieve angels, waar zouden we zijn zonder angels op aarde , wil ik hele fijne feestdagen toewensen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.