Schaamte voor het viva forum

11-10-2016 11:20 58 berichten
Ik reis tegenwoordig met de trein naar werk. Onderhand lekker forummen op de iPad.

Nu merk ik dat ik mijn scherm afscherm omdat anderen zouden kunnen meekijken.

Hebben jullie dat ook?
Nee, ik zit thuis de hele dag, niemand kan meekijken. Woon ook alleen
Alle reacties Link kopieren
Nee, maakt me niks uit. Ik denk sowieso al niet dat het andere treinreizigers boeit wat ik aan het doen ben.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nee.

Maar tja een man op viva....
Ja...bij andere websites voel ik die schaamte niet. Alleen bij het viva forum.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Ik lees het Viva-forum al helemaal niet meer in de trein. Ik vind de Plista-reclames te gênant Op mijn werk forum ik om dezelfde reden niet via mijn pc. Wij mogen privédingen op onze computers doen, dat is het probleem niet, maar ik vind het forum NSFW.
Het is ook wel een beetje gênant....
Als ik een man was, zou ik me ook schamen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Je kan beter op het vivaforum zitten dan op GS of Fock!
Ik heb hetzelfde met the Daily Mail. Die site bezoek ik nooit via mijn pc op het werk vanwege te gênant.
Nee.
Herkenbaar. Ben je aan het scrollen komt er weer een dildo of een tiet voorbij
TO, komt dat door het type topics dat je leest of de aard van de PM die je verstuurd?
Ik hang ook niet aan de grote klok dat ik hier zit, hoewel ik wel erg benieuwd ben of hier ook bekenden van mij rondlopen
Als ik in de pauze even op het forum kijk doe ik dat alleen als ik met mijn mobiel uit het zicht zit ja.

Maar dat doe ik niet uit schaamte. Ik vermoed dat collega's het forum ook wel kennen en geen behoefte aan nieuwsgierig gedoe.
quote:calvijn1 schreef op 11 oktober 2016 @ 11:29:

Als ik een man was, zou ik me ook schamen
quote:fiool schreef op 11 oktober 2016 @ 11:39:

Ik hang ook niet aan de grote klok dat ik hier zit, hoewel ik wel erg benieuwd ben of hier ook bekenden van mij rondlopen Oh nou heel de vriendenkring en het werk is op de hoogte hoor...
Nou vertel niet specifiek dat ik hier schrijf, ik geef wel eens aan dat het een leuk forum is.

Leuk om van alles te lezen.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Niet schamen, maar ik wil niet dat anderen mij ava zien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben nog niet zo lang lid. Af en toe in de koffiekamer op mijn werk. Als man. Ik spot er een beetje mee maar heb er lak an. Dat vinden de meesten dan ook wel weer grappig.

Ben de schaamte wel voorbij geloof ik. Dus nee, ik ken de schaamte niet.

Hoewel.... ik kies niet elk topic om te lezen in het openbaar.
Niet uit schaamte. Meer omdat het nogal een drukbezocht forum is en het goed kan dat tante Jannie, die ene collega of de buuf hier ook komen, en als je dan een keer een sappig topic op Relaties opent je wellicht een probleem hebt als ze zich erin herkennen en zich vervolgens herinneren dat jij ook op vief kwam.
Nee natuurlijk niet. Als ik in de trein zit laat ik juist iedereen meekijken en zo nu en dan zeg ik tegen mijn buurman: Moet je lezen wat die malle Badmeester nu weer schrijft!

Nu is het alleen nog wachten op het moment dat ik een keer naast jou zit in de trein.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik zou me ook schamen voor de trein. Daarom rij ik auto.
quote:merano schreef op 11 oktober 2016 @ 11:59:

Nee natuurlijk niet. Als ik in de trein zit laat ik juist iedereen meekijken en zo nu en dan zeg ik tegen mijn buurman: Moet je lezen wat die malle Badmeester nu weer schrijft!

Nu is het alleen nog wachten op het moment dat ik een keer naast jou zit in de trein. Dan zou k n topic over je openen? Welk traject rij je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven