Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Inkie12345 schreef op 12 oktober 2016 @ 14:13:

addblocker, zo heerlijk rustig.Heb ik ook maar Plista staat er gewoon. Helemaal onderaan. Maar ik scroll eigenlijk ook nooit helemaal naar beneden.
Ik heb Addblock plus en bij add your own filters heb ik deze tekst gezet (ooit hier gelezen): forum.viva.nl##.plista_widget_belowForum

Geen blote tieten meer te zien.
quote:Inkie12345 schreef op 12 oktober 2016 @ 14:18:

Ik heb Addblock plus en bij add your own filters heb ik deze tekst gezet (ooit hier gelezen): forum.viva.nl##.plista_widget_belowForum

Geen blote tieten meer te zien.Zo die is handig!
quote:Phaedra_ schreef op 12 oktober 2016 @ 13:38:

Ik klik ook op die artikelen. Gewoon om te kijken wat voor enorm doms en oppervlakkigs er nu weer geschreven is Ja stom hè, dat doe ik dus ook. Om me vervolgens te verbazen en te ergeren aan de domheid van die artikelen.
Weer iets nieuws? Krijg een pm ivm offtopic, wat totaal niet offtopic was maargoed, en je MOET op "ben het er mee eens" klikken.

Ik ben het er helemaal niet mee eens. Stelde alleen een vraag waarop ze zelf het antwoord niet weten blijkbaar én wees ze op hun eigen elkaar tegensprekende beweringen.

Ze zeggen nee hoor en als je dan een quote van ze neerzet waarin ze zelf ja zeggen dan ben je ineens off topic en dreigen ze met een ban.

Wat is het toch een ongeregeld zooitje En dat moet een bedrijf als sanoma vertegenwoordigen?
quote:Inkie12345 schreef op 12 oktober 2016 @ 14:13:

addblocker, zo heerlijk rustig.Die helpt niet tegen plista.

Geen blote tieten meer te zien.Oh hee, wat handig!
quote:nina1966 schreef op 12 oktober 2016 @ 14:41:

Weer iets nieuws? Krijg een pm ivm offtopic, wat totaal niet offtopic was maargoed, en je MOET op "ben het er mee eens" klikken.

Ik ben het er helemaal niet mee eens. Stelde alleen een vraag waarop ze zelf het antwoord niet weten blijkbaar én wees ze op hun eigen elkaar tegensprekende beweringen.

Ze zeggen nee hoor en als je dan een quote van ze neerzet waarin ze zelf ja zeggen dan ben je ineens off topic en dreigen ze met een ban.

Wat is het toch een ongeregeld zooitje En dat moet een bedrijf als sanoma vertegenwoordigen?Had precies hetzelfde, alleen over iets anders, ik reageerde op de schrijfster boven mij, en ik ben dan off-topic. Nou ja, eerste waarschuwing dus binnen
quote:KaitlynTodd schreef op 12 oktober 2016 @ 15:10:

[...]

Had precies hetzelfde, alleen over iets anders, ik reageerde op de schrijfster boven mij, en ik ben dan off-topic. Nou ja, eerste waarschuwing dus binnenZo eentje had ik er van de week ook. Ik bevestigde dat ik hetzelfde probleem had. Waarschuwing via pb.
quote:Goede-Fee schreef op 12 oktober 2016 @ 14:15:

[...]

Heb ik ook maar Plista staat er gewoon. Helemaal onderaan. Maar ik scroll eigenlijk ook nooit helemaal naar beneden. Hier geen plista met de adblocker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Geen blote tieten meer te zien.Bedankt Inkie
Volgens mij heb ik ook ooit eens gedaan wat Inkie zegt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het blijft er in staan.

Dan ad blocker proberen, welke is de beste of maakt dat niet uit?
Kun je ook adds blokken op Safari?
quote:KaitlynTodd schreef op 12 oktober 2016 @ 15:16:

Het blijft er in staan.

Dan ad blocker proberen, welke is de beste of maakt dat niet uit?Jij zit alleen op mobiel en tablet toch? Dan heb je geen afblocker als toepassing in een browser. Wel de browser Dolphin en Adblock browser, maar dat vind ik zelf geen fijne browsers. Maar dat komt ook omdat ik erg gesteld ben geraakt op de Chrome browser.
quote:ZombieQueen schreef op 12 oktober 2016 @ 15:20:

[...]

Jij zit alleen op mobiel en tablet toch? Dan heb je geen afblocker als toepassing in een browser. Wel de browser Dolphin en Adblock browser, maar dat vind ik zelf geen fijne browsers. Maar dat komt ook omdat ik erg gesteld ben geraakt op de Chrome browser.Oh oke, dan laat ik het maar zo.
quote:ZombieQueen schreef op 12 oktober 2016 @ 15:20:

[...]

Jij zit alleen op mobiel en tablet toch? Dan heb je geen afblocker als toepassing in een browser. Wel de browser Dolphin en Adblock browser, maar dat vind ik zelf geen fijne browsers. Maar dat komt ook omdat ik erg gesteld ben geraakt op de Chrome browser.Ik heb wel adblocker op mijn telefoon en tablet. Kan dat? Heb Chrome.
Inkie, bedankt voor de tip. Ik heb nu ook geen plistas van het platvloerse viva merk meer.
Bedankt Ink.
Toch nog even een vraag: wanneer zien jullie die Plista-dingen dan? Ik moet er echt mijn best voor doen en helemaal naar beneden scrollen, maar als ik gewoon forum zie ik ze nooit.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Nouschi schreef op 12 oktober 2016 @ 15:16:

Volgens mij heb ik ook ooit eens gedaan wat Inkie zegt.Ja gekregen toen van één van de heren volgens mij op het Bug topic. Dus die moeten we bedanken, maar ben vergeten wie het was.
quote:nina1966 schreef op 12 oktober 2016 @ 14:41:

Wat is het toch een ongeregeld zooitje En dat moet een bedrijf als sanoma vertegenwoordigen?

Als een topic na 2 jaar ineens wordt verwijderd dan snap je niet dat daar redenen voor moeten zijn en dat die redenen jou en mij waarschijnlijk gewoon geen drol aangaan? Waarom is dat zo belangrijk voor je, zo'n oud topic?

Geen idee over welk topic je het hebt trouwens maar dat je er zo'n heisa over maakt doet mij denken dat je persoonlijk getroffen bent ofzo?
quote:Solomio schreef op 12 oktober 2016 @ 16:46:

Toch nog even een vraag: wanneer zien jullie die Plista-dingen dan? Ik moet er echt mijn best voor doen en helemaal naar beneden scrollen, maar als ik gewoon forum zie ik ze nooit.

Ik forum mobiel en kom ze veel tegen. De mobiele site ziet er anders uit dan de desktop versie . En als ik dus een reactie tik en op verzenden wil drukken zie ik ze onderin beeld.

Kijk zoals hier .

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Solomio schreef op 12 oktober 2016 @ 16:46:

Toch nog even een vraag: wanneer zien jullie die Plista-dingen dan? Ik moet er echt mijn best voor doen en helemaal naar beneden scrollen, maar als ik gewoon forum zie ik ze nooit.Als ik op 'ga naar beneden' klik.
quote:Bambi schreef op 12 oktober 2016 @ 17:10:

[...]

Als een topic na 2 jaar ineens wordt verwijderd dan snap je niet dat daar redenen voor moeten zijn en dat die redenen jou en mij waarschijnlijk gewoon geen drol aangaan? Waarom is dat zo belangrijk voor je, zo'n oud topic?

Geen idee over welk topic je het hebt trouwens maar dat je er zo'n heisa over maakt doet mij denken dat je persoonlijk getroffen bent ofzo?

De reden die gegeven werd is privacy en dat is een tikkie vreemd na 2 jaar. En mijn vraag was hoe lang je na dato van plaatsen ivm privacy dus kan laten verwijderen omdat ik 2 jaar wel heel erg lang vind.

Daar kwam het antwoord op dat ze nooit wat verwijderden Eh? dus ik de hun quote van 'is verwijderd" geplaatst met de mededeling dat ze dat dus wel degelijk doen met nogmaals de vraag hoe lang na plaatsing en toen was ik ineens offtopic, en mét waarschuwing.

Ik vind het nogal vreemd. Je word geacht de regels te kennen maar een hoop regels geven ze dus gewoon niet en als je er naar vraagt dan ben je offtopic.

Heb al eerder over een vraag waar ik een bepaalde regel (door hun toegepast) kon vinden omdat die niet in de huisregels stond en hup een ban. Zonder antwoord natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven