Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Contact gehad met date van vrijdag. Hij gaf aan dat hij te verlegen was geweest om verder te gaan. We hebben voor morgen weer een ontmoeting gepland en tijdens de mailtjes loopt de spanning al behoorlijk op. Het is niet eerlijk tov mijn sv nummer 1 maar ik heb gewoon zo'n zin in lekkere seks dat ik niet meer op hem wil wachten.
Contact gehad met date van vrijdag. Hij gaf aan dat hij te verlegen was geweest om verder te gaan. We hebben voor morgen weer een ontmoeting gepland en tijdens de mailtjes loopt de spanning al behoorlijk op. Het is niet eerlijk tov mijn sv nummer 1 maar ik heb gewoon zo'n zin in lekkere seks dat ik niet meer op hem wil wachten.
Was eigenlijk aan t proberen afstand te nemen van mijn sv maar nu toch weer een keer aan toegegeven , was leuk! En nu blijf ik maar dromen over hem, maakt t niet makkelijker om alleen vriendschappelijk met hem om te gaan.
Lieve Geheim,

Veel sterkte met deze beslissing. Alhoewel jullie het er beide mee eens zijn, maakt dat het niet gemakkelijker. Er zijn toch zeker gevoelens, herinneringen. Er moeten dingen geregeld worden en straks moet je je leven weer opbouwen. Wat ga je doen? Blijf je waar je bent, ga je terug?

En je SV? Hoe denk je dat hij reageert? Grote kans dat hij een stap terug doet, hij is immers niet uit op een "relatie" dus aan hem heb je ook niets ( waarschijnlijk ook niet voor troost-sex, dat bedoel ik)

Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid en ik vind het goed van je dat je niet voor 'goed-genoeg" gaat. Iedereen verdient meer!

kus van mij.
Bedankt voor alle lieve woorden, doet me goed.

Mijn sv weet het nog steeds niet, mijn man blijft het namelijk maar voor zich uitschuiven om het zijn werk te vertellen.

Wel zal hij het idee hebben dat er iets mis is. Dat zal ook de reden zijn dat hij zich uitgerekend de afgelopen week enorm van me heeft teruggetrokken. Dat doet pijn. Ik moet me erbij neerleggen dat er van zijn kant echt geen steun zal komen, ik had echter wel gehoopt op een arm om mijn schouder en iemand die zegt dat het wel goed komt. Het is jammer, juist hij had dit zoveel makkelijker kunnen maken. Nu komt het liefdesverdriet van 2 kanten. Ik had wel verwacht dat het zo zou gaan, maar op het moment dat die verwachting uitkomt.... heel pijnlijk.

Toch voel ik daardoor niet de minste behoefte om het nog eens te proberen met mijn man, het is echt over.

Maar ja, ik wil graag in dit land blijven, terwijl mijn man terug wil naar NL.

En dat maakt me bang. Ik ben straks echt alleen. Dat vind ik doodeng.

Vooralsnog heb ik gelukkig wel een hoop steun aan mijn man, ik kan goed praten met hem over mijn twijfels en angsten.

Ik vind het allemaal maar moeilijk...
Nou, nog eentje over dit onderwerp en dan hou ik erover op.

Sv heeft een vriendin. De ironie!!!

Ik weet niet of ik erom moet lachen of huilen. Op het moment doe ik het eerste.

Ik weet ook niet zo goed of ik me nu genaaid voel of gematst.

Laten we eerlijk zijn, van vooruitgang is niet echt sprake als ik met die vent aan de gang blijf.

Ik kan er echt niet over uit, hij is single, dus het zat erin dat dit ooit zou gebeuren, maar uitgerekend nu?

Nou ja, ik trek me dus braaf terug en laat hem zijn gang gaan met deze dame.

Om de een of andere reden vind ik dit wel een stuk beter te verteren dan wanneer hij zich had teruggetrokken om wat voor andere reden dan ook.
Djiezus, Geheim....hoe kwam het ter sprake? En heeft hij deze vriendin al lang? Weet hij inmiddels ook van jouw situatie?
Nee!! En juist nu.

Heeft hij je dit persoonlijk verteld of kwam je er via via achter? Wat ik me dan af vraag: hoe kan hij nou echt voor haar gaan als hij vorige week nog met jou gerommeld heeft. Dat zal wel iets mannelijks zijn wat wij niet snappen. Het enige multitasken wat ze wel beheersen.

Het is mijn grootste 'angst' dat mijn sv ook een vriendin krijgt al komt dat dus ooit. Tenminste dat hoop ik voor hem voor mij hoeft dat niet zo.

Je hebt wel alles op 1 moment Geheim. Misschien achteraf wel beter ook, alle pijn in een keer. En eerlijk is eerlijk, je wist dat er niet meer in zat, ook al hoopte je ergens dat hij niet zo'n poffertje was als hij blijkt te zijn. Hou je hoofd op, wens hem succes met zijn poffertjesvriendin en kijk naar de toekomst, alles is mogelijk. Door te blijven hangen kom je geen stap verder. Tijd om echt gelukkig te worden Geheim!

(neemt niet weg dat het een grote lul heeft blijft)

Mijn update: andere vrouw is inmiddels weer uit beeld, geloof ik. Hij heeft wel een date gehad afgelopen zaterdag met een vrouw uit het buitenland. Tussendoor nog wel sms contact gehad en ik zie hem ergens deze week weer op een feestje.

Ik begin me steeds meer af te vragen waarom ik nog open sta voor hem, ik denk dat het gebrek aan een ander is.
Ik heb hem gebeld een paar uur geleden. Mijn situatie ter sprake gebracht. Dat was een gesprek waar ik echt niets aan had. Poffertje... Hij vertelde zelf dat hij een vriendin heeft. Ofschoon hij dat woord niet gebruikte, hij heeft afgelopen zondag iemand ontmoet (waar ik bij was!!!) die nu al de kerst met hem door komt brengen, dus ik noem dat een vriendin.

Het is wel een leuk mens, net zo'n ouwehoer als hij, en uit hetzelfde land als hij, dus ik kan me voorstellen dat dat een band schept.

Weet je, ik kan er heel slecht tegen als ik me constant af zit te vragen of hij me nou nog wel of niet wil. Nu heeft hij een vriendin, dat kan ik eigenlijk vrij makkelijk accepteren.

Nu dan, misschien vlieg ik er morgen wel van tegen de muren op, maar het is iig duidelijk.

Hij is off-limits nu.

Ik voorzie wel een lange periode van enorme droogte bij mezelf...
Geheim, ik voorzie juist geen lange periode van droogte. Ik denk dat je juist nu je geen verantwoordelijkheden meer hoeft af te leggen, het er lekker van moet (laten) nemen. Wat betreft je sv, kun je beter nu achter komen dan over een lange tijd. En iemand die hij zondag jl ontmoet heeft is toch nog geen nieuwe vriendin? Eerder een nieuw neukertje,jouw sv kennende.
Mac: Ik denk zeker dat het te maken heeft met een gebrek aan een ander, beter svtje.

Lijkt me ook vervelend, zo'n datende sv als jij hebt. Je blijft je toch steeds afvragen of je nog wel terug mag komen.
Stew: Ik heb niet het idee dat het een neukertje is. Ze hebben elkaar zondag ontmoet, op maandag vloog ze (uurtje, maar toch) terug naar huis, en nu vliegt ze weer hierheen voor de kerst.

Ik heb nog nooit gevlogen voor een neukertje. En ze is geen stewardess .

Hoe het ook zij, ik heb er voor nu vrede mee.

Het is jammer, maar ik denk eigenlijk dat het beter voor me is.

Echt opnieuw beginnen.

En die periode van droogte; ik ben niet zo van de ons...

En een nieuw vriendje, dat wil ik mijn man niet aandoen.
Ach, misschien stond ze al zo lang droog dat ze dat uurtje vliegen er wel voor over heeft.

Ons zijn ook niet mijn keuze maar ik vind het altijd zo opvallend dat als er stellen in mijn omgeving uit elkaar gaan ze heel snel weer voorzien zijn van een partner. Dus als je er voor open staat.... En ik zou er in mijn achterhoofd ook maar rekening mee houden dat je man ook wel eens heel snel een nieuwe vriendin zou kunnen hebben.
@ Mac, tijd voor een ander svtje!
@ geheim, over timing gesproken zeg...Weet je zeker dat hij het niet wist van jou voordat hij het je vertelde?

Ik vind het wel heel toevallig allemaal.

Ik denk dat stew gelijk heeft wanneer ze zegt dat je niet raar moet opkijken als je man straks snel een nieuwe vriendin heeft. Ga jij ook je eigen weg en als er iemand is dan is dat zo. Ga voor je eigen geluk.
@ Lucky, ik weet zeker dat hij het niet wist, maar ik denk wel dat hij iets aan voelde komen. Het zou toch echter te sneu voor woorden zijn om met een vriendin op de proppen te komen om van mij af te komen. Daar zijn makkelijkere manieren voor.

Nee, ik kreeg vanavond aan de telefoon ook wel het idee dat hij haar echt leuk vindt.

@ Stew: Zijn die nieuwe partners dan ook meteen blijvertjes? Ik dacht dat je eerst een paar rebounders af moest werken...
Nee geheim, ik denk ook niet dat hij het zei om 'van jou af te komen'. Maar misschien om geen verkeerder verwachtingen te scheppen.
Ach lieve Geheim toch ... moest je niet zo ver wonen, kon je even gezellig bij mij komen koffiekletsen, konden we samen even janken.

Wat ik geleerd heb ? Dat de grens tussen waarheid en bedrog niet zichtbaar is. Dat glashelder dof is.

Wat ik aangericht heb ? 't lijkt wel of ik een paar clusterbommen heb neergedropt en heel wat mensen rond mij voorgoed beschadigd heb.

En ikzelf ? Ik zal alleen achterblijven, want ik moet niet hopen op kansen, als ik zelf geen kansen bieden kan.
@ Lucky: Ja, ik ben ervan overtuigd dat dat voor hem een bijkomend voordeel is.
Oh BM, dat klinkt alsof je behoorlijk in de put zit.

En alsof je met meer dingen kampt dan je hier kwijt wilt.

Ik wens je heel veel sterkte.

En bedenk je dat je nooit zo alleen bent als je je voelt.
BM, iedereen heeft iets te bieden... ook jij! Het feit dat je dit al neerschrijft hier betekent dat je het niet slecht bedoelt!
@ BM,
@BM, Geheim zegt het goed, je bent nooit zo alleen al je je voelt. Het is ongelooflijk hoe veel situaties hier gelijkenis vertonen. Weet dat je niet alleen bent!
godverdomme..............en ik dan???????????????

ik ben alllllllllllllllllll jarennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn alleen!!!!!!!!!!!!
Ik ben de beroerdste niet DMJN, dus voor deze keer een voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven