Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hela

Twee dagen niet bijgelezen, hopelijk niets bijzonders gemist.

WM: hoest met je auto? Beetje kunnen slapen?

Verder alles goed met iedereen? Blij met het salaris in ieder geval?

Ik ga me maar eens aan het kersttoetje wijden :-)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hey nachtbrakers!

Je kunt wel merken dat t vakantie is, tjezus wat posten jullie nog laat (maar wel heel gezellig om terug te lezen hoor).

WM: is er al nieuws mbt je autootje?

LM: hoe was je vakantie en hoe is het nu met FBM??

Ik heb net alweer geshopt, pas nl niet meer in mn satijnen broek van vorig jaar (ben in jaar tijd rond de 8 kilo aangekomen, moest ook wel hoor, was maar 53-54 toen ik terugkwam in Nederland), weer geslaagd bij h&m + wat lingerie. En heel burgerlijk...een gourmetstel gekocht:-) Nu even relaxen, koken en dan naar The Soul Brothers in theater hier. Soort van discorevival..heel veel zin in.

Hadden de juffen een extraatje of zo? jullie zijn wel erg blij namelijk
Zoo ben ook weer thuis al een tijdje , maar heb ff snel de stoofpeertjes geschild en alvast op t vuur gezet met veull rode wijn , roosvicee , kaneel en suiker.. Hmmmm t ruikt nu al erg lekker in huis.. Morgen mogen ze verder koken, nu kunnen ze mooi al vast een mooi kleurtje krijgen.

Hopelijk is mijn salaris er ook maar ik vermoed dat t er pas morgen is.

Heb zin in de kerstdagen... Vooral in 2e kerstdag.. Lekker niets doen , al heb ik wel zin om met een vriend en zijn dochtertje en de honden in t bos te wandelen.. Lekker relaxed..

WM : al nieuws omtrent je auto ?
Mizzpoez (geweldige avatar heb je trouwens): je maakt je nu al populair met je afkortingen: eheh...Mooi Lijf Fietsen?

En wat een verhaal van die ex van je: dus hij ging naar die vreselijke homoparkeerplaatsen (waar je dus t meeste risico loopt op soa's volgens mijn homovrienden) en heeft nu een vriendin?

Dat hj zn homosexualiteit verborgen heeft gehouden, kan ik me nog voorstellen, maar dat is nu duidelijk en nu heeft ie 'opeens'weer een vriendin....heel apart. Kan me voorstellen dat ie wat jou betreft dood neer kan vallen, maar blijf tcoh vader van je kinderen he? neem aan dat jij je haat niet richting hen uit trouwens.

Heel veel sterkte met de verwerking hiervan!
Jaaaaaa..heb mezelf getrakteerd op een nieuwe digitale camera! Een Canon Ixus 80.

Verder lekker geshopt bij Ikea. Ik had nog een cadeaubon, dus het viel mee toen ik moest afrekenen..
Wow, gefeliciteerd Indi! Wat heb je bij Ikea gekocht dan?
Mizpoes.. niets over gehouden aan die capriolen op de carpool van je ex ?
Allemaal kleine dingetjes..Badmatje, wok, een hele mooie fruitschaal, etc. Had die cadeaubon gekregen van mijn beste vrienden, ben ook met mijn vriendin wezen shoppen.

En nu ben ik moe..

Oh ja..deze camera is het:

heb 't maar ff verwijderd poez! Weet niet of hier ook jonge kijkbuiskindertjes op kijken....
Ook gewijzigd. MILF blijft een raadsel...maar Google weet het antwoord hoor.

En ja, had wel wat overgehouden, maar dat is met penicilline onder controle gelukkig. Het is trouwens allemaal niet waar hoor, volgens hem heeft ie absoluut geen onveilige sex gehad en heeft hij de SOA van mij. Vandaar ook de vriendin nu alweer. Ach ja. Wel jammer dat je er dan achter komt dat je iemand helemaal niet kent...

Indi wat een mooie camera! Nou nog een mooie man om romantische foto's mee te maken!
Ja tjonge misspoez;wat een verhaal zeg.

Hoe lang is dat geleden?

Tis geen desintresse, maar kheb niet alles teruggelezen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:Xenia66 schreef op 23 december 2008 @ 17:11:

Hey nachtbrakers!

Je kunt wel merken dat t vakantie is, tjezus wat posten jullie nog laat (maar wel heel gezellig om terug te lezen hoor).

WM: is er al nieuws mbt je autootje?

LM: hoe was je vakantie en hoe is het nu met FBM??

Ik heb net alweer geshopt, pas nl niet meer in mn satijnen broek van vorig jaar (ben in jaar tijd rond de 8 kilo aangekomen, moest ook wel hoor, was maar 53-54 toen ik terugkwam in Nederland), weer geslaagd bij h&m + wat lingerie. En heel burgerlijk...een gourmetstel gekocht:-) Nu even relaxen, koken en dan naar The Soul Brothers in theater hier. Soort van discorevival..heel veel zin in.

Hadden de juffen een extraatje of zo? jullie zijn wel erg blij namelijk

Hey xenia, lekker geshopt zo te horen??

Ik zou vanavond gaan eten bij vriendinnetje maar voelde me opeens erg beroerd, misselijk, pijn aan mijn keel... bah. Heb maar afgezegd. Heerst er weer iets, weet iemand dat?

Voelt als een opkomend griepje.

FBM is in NL, xenia. Sinds afg weekend. Voor, tijdens, na mijn vakantie erg intensief gemaild, smsd en daarin geeft hij zijn uitleg van waarom dingen zo zijn gelopen. Tot op zeker hoogte heb ik begrip voor de situatie, andere dingen neem ik hem erg kwalijk. Verder beweert hij dat ik altijd speciaal voor hem ben geweest, nog steeds ben en zal blijven.

Weet niet zo goed wat ik erbij moet voelen, blijft allemaal heel dubbel. We hebben wel afgesproken elkaar te zien in NL. Hij zal dan verdere uitleg geven, want het blijft lastig als je elkaar niet live spreekt, zorgt soms voor miscommunicatie, daarbij wil ik het wel uit zijn mond horen. Misschien dus een moment om het af te kunnen sluiten, anderzijds merk ik ook dat ik stiekum nog een klein klein greintje hoop heb dat het goed komt tussen ons.

Alleen heb ik tot op heden nog niks gehoord, wat ik dan toch ook wel weer een beetje raar vind. En daardoor begin ik aan alles weer te twijfelen, maar ja misschien is hij wel druk met bezoekjes afleggen.
Goh LM, kan me voorstellen dat het dubbel voelt voor je, met FBM. Heb even geen advies daarover. Wel over opkomend griepje: lekker met hete thee (met honing en citroen!) op de bank onder een dekentje. Beterschap!

Hoop niet dat het heerst, wil niet ziek worden in die paar vakantiedaagjes die ik heb!

Misspoez, sorry dat ik het zeg, maar wat een lul. Zijn lul overal inhangen en dan jou van soa's beschuldigen. Kan ik echt niet tegen. Je bent gewoon beter af zonder hem.

Iedereen lekker aan het kopen hier zeg

Mooi cameraatje indi! Ik heb er ook een gekocht, maar dan eentje van Panasonic, Lumix TZ5 (kan ik als kosten voor mijn zaak aftrekken, ghehe)

En Xen met het gourmetstel... ga je 'm deze kerst nog gebruiken?

En hoe gaat het met de peertjes van Vleer?
Mozza.. net was een vriend hier op bezoek ... en hij is kok.. En hij dook met zijn neus in de pan en riep als 1e : damnnn jij hebt er veel rode wijn in

Mams belde nog om te vragen of ik 1 peertje wilde bewaren voor oma die is daar dol op.. Vraag me nu wel serieus af of ik oma wel zo'n alcoholische peer kan geven ? straks ligt ze te in bed

LM... beetje strange dat FBM niets van zich heeft laten horen nog.. Zou ik ook wat twijfelachtig van worden heur
Over de griep gesproken .. Het Noro Virus gaat rond al een aantal weken/maanden.. beroerd misselijk , overgeven diaree , zere keel .. Het overgeven duurt maar 1 a 2 dagen diaree 3 a 4 dagen .. Althans dat was onze uitkomst van dit virus in het huis waar ik werk.
MP (mizzpoes) tjeetje wat een eikel zeg die ex van je.. Loserrr 1e klasse
Indi : Leuk cameraatje !! Erg leuk kleurtje ook ...

Pop : druk met je Rpman ?
Menstruatie is op gang gekomen.. vandaar mijn vreetbui gisteren.. Heb ook maar bedacht dat ik 1 jan op dieet ga..

Ik snoep weer veel te veel en loop te weinig hard..

1e goede voornemen is er al .. nu t nog volhouden
Heeft Oma wel nog lekker een lolletje, met zo'n alchoholpeertje, Maar of het slim is.... (trouwens, de meeste alcohol verdampt toch? of niet?)
Ha! Daar is iedereen!! wat was het rustig hier zeg!

Ik ben erg blij met mijn camera! Ze hadden ook een roze, maar vond dit beter!

Wijntje iemand?
Lief dat jullie zo meeleven met mij en mijn autotje

Hij is vandaag aangekomen bij ht schadebedrijf. Schade "viel mee". In zoverre dat hij waarschijnlijk niet total loss is. Morgen hoor ik het definitief. Schade expert komt dan.

Juffies....geld gestort? Ik ga zo even kijken!

Indi...wat een mooie camera! Gezellig gehad met je dinnetje? Wat een heerlijke winkel is Ikea he?

Vleer...gewoon je oma die peer geven, alcohol verdampt toch tijdens het koken?

Xenia...ook lekker wezen shoppen! Wat heb je allemaal gekocht bij de HM? En hoe waren de Soul Brothers!

LM...raar zeg dat FBM niet contact opneemt nu hij in NL is. Zou je toch wel "verwachten" nadat intensieve mail contact!

MP....wat een verhaal zeg van jij en je ex...heb niet alles kunnen lezen, want je hebt een deel weggehaald maar toch. Sterkte.

Moz...haha nu al minder opruimen Nee ik merk het ook hoor...ook omdat VM er totaal geen probleem van maakt als het iets minder is opgeruimd. Al aan het pakken geslagen voor de vakantie?

POP.....vandaag naar school geweest? Veel plezier morgen met de pakketten uitdelen. Ik denk dat je er heel veel voldoening uit haalt!

Ingel...hoe is het met jouw?

Aspoes waar ben je? Is er al nieuws over de zoenerd?

Erykah...alles goed met jouw? Oeiii al bijna je date....spannend hoor. Ben benieuwd!!

Miranda....hadden we al een afkorting voor die nieuwe oude man in je leven? Nog wat gehoord? Hoe is het ermee?

Voor ik iemand ben vergeten...sorry
Heee Wm! Ik heb een hele leuke dag gehad..straks even een huilbui gehad. Ik had mijn oom aan de telefoon en hij vertelde dat hij een mail van ex gehad had, om hem fijne feestdagen te wensen..

Waarom hoor ik dan niks???

Nee..ik moet duidelijk nog geen contact opnemen met ex..
Alcohol verdampt idd.. Maar denk dat oma t peertje wel lekker vind.. Ben wel bang dat t er direct weer uitkomt aangezien haar lichaam niets kan verdragen. maaaaaar dan heeft ze er in iedergeval wel eventjes van genoten ! En dat is ook heel fijn.

Ik zag net op hyves dat een oude date van mij waar ik mee heb gedate toen ik net terug was uit Curacao.. Onwijsssssssssssss dik is geworden.. Mijn hemeltje herken hem haast niet weer, zonde zeg t was zon mooie vent 1,5 jr geleden
hai, ik ga zo mijn bedje in... voelt niet echt goed, die griep. Lijkt wel op wat jij omschreef vleer.

Kom snel reageren op jullie verhalen en hoop dat FBM snel wat laat horen.

Welterusten.
Indi.....voor jouw een hele lange

Inderdaad nog even een tijdje geen contact met ex....TOTAAL NIET verstandig!

Vleer...ja gewoon doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven