Uitgerekend medio juni 2017

08-10-2016 22:06 671 berichten
Alle reacties Link kopieren
Login: 06-2017 Wachtwoord: uitgerekend
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Prettymama
(27)
Tweede 8 juni Jongen! :heart: Bevallen op 18-05-2017 :love:
Viviennee
(28)
Eerste 8 juni Meisje! :heart: Bevallen op 22-05-2017 :love:
Noortje9414
(22)
Eerste 3 juni :heart:
Chocolau
(30)
Eerste 12 juni :heart:
Trots90
(26)
Eerste 15 juni :heart:
Beebje15 Tweede 15 juni :heart:
ChertJ
(27)
Eerste 21 juni Meisje! :heart:
Bam_1984
(32)
Tweede 22 juni Meisje! :heart:
Chocolientje
(25)
Tweede 23 juni :heart:
Rosa88
(29)
Tweede 23 juni Jongen! :heart:
anoniem_311999 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 11:16
76.16% gewijzigd
Welkom baggal!

Het blijft even een spannende periode he.. ben blij als we 1,5 maand verder zijn.

Ik ben sinds vandaag misselijk, wist niet wat me overkwam.. nadat ik vannacht gewoon heb geslapen voelde ik me vanochtend echt ellendig. Pas sinds een uur of 16.00 uur voel ik me iets beter ..

welkom kwaaltjes ????
Lieve allemaal,

Helaas ongesteld geworden. Hopelijk volgende maand beter.

Veel geluk <3
Baggal en chertJ jullie staan ook in de tabel!

We zijn nu met 10, maximaal 2 nog erbij? Wat vinden jullie? Wil de groep niet al te groot laten worden zodat we niet op een gegeven moment de draad kwijtraken wie wie nou ook alweer is.
Dank je wel Trots! Tot op zekere hoogte zijn dit de verlengde wachtweken. Had vorige week het idee dat het (weer) niet gelukt was omdat ik ook een bloeding had op dinsdag - donderdag. Maar probeer ook positief te blijven. Hoop dat ik na 1,5 maand gewoon iets meer vertrouwen krijg! Komt ook omdat er zo'n lang traject aan vooraf gegaan is.

Flip: fijn dat je me in de tabel hebt gezet. Ik zou zeggen Max. 14 om het bij te houden, maar natuurlijk ook prima als je het tot 12 wil beperken.

ChertJ: Gefeliciteerd!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
bam jeej das fijn zeg!

trots bij mij word de misselijkheid sochtends nu ook weer wat erger. de rest van de dag niet echt last dus hopelijk blijft dat zo.

Wij zitten hier met een ziekenboeg allemaal verkouden en niet lekker. voor mij dubbel want verkouden misselijk is geen leuke combi. vanacht was ik al vanaf 3 uur bezig met de kleine alleen maar huilen voor haar ook geen goede combinatie verkouden en doorkomende tanden vind het heel zielig voor der maar wat heb ik me slaap nu hard nodig zeg ik voel me zo doodmoe en baal wel een beetje van me man die nu dus lekker ligt te pitten.
quote:Highfligh schreef op 16 oktober 2016 @ 19:23:

Lieve allemaal,

Helaas ongesteld geworden. Hopelijk volgende maand beter.

Veel geluk <3Ohh wat jammer!! Ik hoop dat het snel raak mag zijn.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Trots & prettymama wat vervelend dat jullie zo beroerd zijn.. hopelijk is het maar tijdelijk!
Zijn jullie eigenlijk van die geboren moeders? Ik zie echt zwaar op tegen zwanger zijn en bevallen en ik word ook geen thee & koekjes-moeder met 5 kinderen.
quote:Viviennee schreef op 16 oktober 2016 @ 22:23:

Zijn jullie eigenlijk van die geboren moeders? Ik zie echt zwaar op tegen zwanger zijn en bevallen en ik word ook geen thee & koekjes-moeder met 5 kinderen.

Haha dit klinkt net alsof je eigenlijk helemaal geen kind wilt!

Ik kijk heel erg uit naar zwanger zijn, bevalling lijkt me het meest bijzondere wat ik ooit mee zal maken.

Wat daarna komt zie ik dan wel. Als het ons gegeven is, zou ik wel 3 of 4 kinderen willen.
Ik ben ook geen thee moeder met 5 kinderen maar ik vond zwanger zijn heerlijk en eenmaal geboren ging (gaat) alles vanzelf. Zoon doet het super goed. Hopelijk is dat met de 2e ook zo. Bevallingen jagen me dan weer angst aan, ben er 5x bij geweest bij m'n zus en ben blij dat ik een keizersnede kreeg bij zoon. Hopelijk mag ik nu kiezen en krijg ik er weer een..
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Nou, vandaag voel ik me niet zo heel fris. Breekt dan toch de misselijkheid nu door.....?

Ben eigenlijk blij dat het weekend voorbij is, als ik me goed bezighoud met werk dan gaat de tijd tenminste wat sneller voorbij!
vivienne ik ben zeker een geboren moeder als het aan mij had gelegen had ik al veel eerder kindjes gehad. maar van mij hoeven het er ook geen 5 te zijn ik denk dat 2 genoeg is misschien 3 maar eerst maar eens de 2de gezond en wel ter wereld brengen.

flipje nou over de tijd gesproken pff het duurt me zo lang ik wil gewoon mijn echo haha en die is volgende week vrijdag pas.

bam bijzonder dat je mocht kiezen voor een keizersnede! of was hier een medische reden voor? ik ben toch wel blij dat ik ondanks een lange zware bevalling vaginaal ben bevallen. Hoop dat dat deze keer ook weer zo gaat zijn.
Leuk! zo loop de groep toch nog snel vol Welkom en gefeliciteerd allemaal!

Hier ook een geboren moeder denk ik, altijd al die droom gehad in ieder geval. Maar dat moeten we nog maar afwachten natuurlijk ;)

Maar ik wil hier wel enorm van genieten, hoewel ik heel erg tegen de bevalling op zie, maar moet het maar over me heen laten komen denk ik.

Vandaag jarig! Ik hoor nu ook echt bij de club van 30! En heb dit jaar toch wel het mooiste kado allertijden gekregen Ik kan echt niet wachten tot de echo, maar duurt nog even tot 9 nov. Gelukkig komende 2 weekenden volgepland, zodat ik steeds iets heb om naar uit te kijken, en dan komt die echo vast ineens heel snel.

Ben wel heeeel blij met de positielegging trouwens! ondanks mijn 5 weken toch echt opgezette buik en gewone leggings en broeken knellen echt!
Flipje; hopelijk gewoon alleen even een mindere dag, ipv dat de misselijkheid begint! Beterschap!

Prettymama; nee zoon lag in een stuit, vandaar keizersnede. Bij de 2e mag je dan zelf kiezen heb ik gehoord. Ik moet er niet aan denken, een vaginale bevalling... Dan maar laf

Gefeliciteerd Chocolau!
Of ik een geboren moeder ben weet ik niet... Ik heb altijd kinderen gewild en heel veel opgepast. Echter mijn man is een stuk ouder dan ik en toen ik hem ontmoette was ik nog heel erg met mijn studie/carriere bezig (het heeft voor ons heel lang geduurd voordat wij uberhaupt de keuze voor elkaar hebben gemaakt gelet op deze omstandigheden) en stond de wens op een lager pitje. Maar net als Flipje lijkt mij bevallen en het moederschap het allermooiste dat er is!

Er is een kans dat ik zwanger ben van een tweeling, omdat wij twee cryo embryo's hebben laten terugplaatsen. Ik zou het geweldig vinden, maar ben al zielsgelukkig met een. Als dit goed gaat denk ik dat wij de overige cryo's nog wel zullen gebruiken, maar als dit niet lukt ook niet voor een nieuwe ronde gaan...

PrettyMama: sterkte met de misselijkheid. Ik heb hier nog niet echt kwaaltjes, alleen merk ik dat mijn geur is toegenomen.

Bam: Gefeliciteerd met je CB 2 - 3!!

Trots: zie dat jij (ook) een missed abortion hebt gehad in dezelfde periode als mijn VMK. Wat fijn om dan toch weer snel zwanger te zijn he?!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Choco: fijne verjaardag!!
bam niet laf hoor! hoor altijd dat een keizersnede ook best pittig is en vooral qua herstel!

baggal hier nog niet echt misselijk hoor denk dat je me met een ander verward. tot nu toe alleen erge last van vermoeidheid en soms een lichte vlaag van misselijkheid maar niet heel erg ofzo
O nee prettymama, ik werd op wo ochtend geopereerd, was vr ochtend weer thuis en heb eerst alles zelf aan kant gedaan voor ik de kraamzorg belde Ze was verbaasd dat ik zelf de voordeur openmaakte en we hebben meer gekletst dan dat ze wat te doen had hier. Ze was elke dag eerder naar huis dan de afgesproken 3u pd. Ik kon gewoon alles zelf, had alleen conditioneel wat achterstand, een ritje naar de supermarkt 10min enkele reis en ik was kapot Na een week of 6 was dit ook weer zoals het was
wow bam haha doe mij dan ook maar zo'n bevalling. man het voelde 2 weken lang alsof ik overreden was door een tractor ag ja heb het allemaal voor mijn meisje over gehad wat kan je van je kind houden he?
Morgen komt er iemand van MvM hier.

Ik heb altijd gedroomd van zwanger zijn en moeder worden!
quote:flipje2 schreef op 12 oktober 2016 @ 16:32:

[...]

Uit de combinatietest en vervolgens de nipt en vruchtwaterpunctie kwamen twee genetische afwijkingen naar voren. Down syndroom + Warkany syndroom (trisomie 21 + trisomie 8). Maar op alle echo's (gehad bij 7, 10, 12, 14 en 16 weken) is nooit iets geks gezien. Altijd te horen gekregen dat het er perfect uitzag.

In de 18de week is de zwangerschap afgebroken.

Wij gaan het dus echt pas bekendmaken als we de uitslag van de nipt hebben.

Mijn ouders, schoonouders, zus en schoonzus weten het al vanaf de test, maar dat komt natuurlijk omdat die al van onze behandeling en de embryo terugplaatsing op de hoogte waren.

Hee Flip,

Mag ik ook nog meeschrijven?

Ik zie dat je de nipt hebt gehad de vorige keer, weet je toevallig nog met de hoeveel weken dat was? Wij moeten het wrss ook doen ivm de medische indicatie van mijn vriend.
He freexx, gezellig! Ben jij ook nog in juni uitgerekend? Ik dacht dat jij al veel verder was!

Bloedafname voor de NIPT kan vanaf 10 weken. Heb je al een informatiegesprek gehad? Niet alle afwijkingen kunnen namelijk met de NIPT worden opgespoord, dus ik weet niet zeker of het geschikt is voor die specifieke afwijking?
Ik meld me ook! Dit weekend een positieve test. Heb een onregelmatige cyclus dus weet niet zo goed wat de uitgerekende datum is. Ik denk 23 juni... dit is ons tweede kindje. De oudste is nu 2,5. Na de eerste bevalling postpartum depressie gehad en dan niet de standaa, maar met paniekaanvallen en angststoornis. Gelukkig weer helemaal bovenop gekomen. Maar vind het nu wel extra spannend.

Superleuk om jullie verhalen te lezen. Word het toch meer echt...
Haha, het kind wil ik wel hoor! Maar als mijn vriend zwanger had kunnen worden zou ik daar echt niet over hoeven nadenken, alsjeblieft!

Maar goed, misschien komt dat allemaal nog wel. Ik voel me immers ook nog niet zwanger, of zo. Eigenlijk voel ik me gewoon mijzelf, maar met een paar kwaaltjes. Ik ben donderdag 7 weken maar ik vind het nog niet echt een reëel iets, die hele zwangerschap..

Welkom nieuwelingen!
Jaaah! Ik ben ook zwanger. Ik volg een studie, dus het is alles behalve praktisch. Het is zooo welkom! Ik ben nu 8 weken ongeveer. Ik heb 25 oktober mijn tweede echo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven