is dit normaal of juist niet??

19-12-2008 09:40 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Allemaal,

Ik heb even jullie advies nodig

Sinds begin oktober ben ik aan het daten met een leuke man.

We hebben nu ook een relatie alleen wat ik zo raar vindt is, dat hij niet zo een beller is, terwijl ik juist de behoefte heb om met hem te praten.

We zien elkaar ongeveer 1x per week en dan is het altijd erg leuk en gezellig, alleen doordeweeks hoor ik dan zo weinig van hem.

We bellen dan wel elke dag maar dan is het ook maar voor 5 minuutjes en dan niet meer.

Ik heb hem wel eens aangesproken hierover maar hij zegt dan altijd van dat hij niet zo een beller is en ook op zijn telefoonkosten let en als ik hem wil spreken , kan ik hem altijd bellen.

Is natuurlijk ook zo maar ik mis gewoon een beetje dat speciaale gevoel dat je in het begin heb. Zelfs een smsje kan er bij hem niet van af. Zo heb ik doordeweeks gewoon helemaal geen gevoel dat ik in een relatie zit.

Is zo een bel/sms gedrag normaal of ben spoken aan het zien, ik weet het niet?
Mijn vriend was in het begin ook niet zo, hij zei ook, ik ben niet zo'n sms'er en beller.. ook over de kosten had hij het dan. en ik moest dàgen wachten op een berichtje terug ofzo, hij belde eigenlijk alleen om af te spreken, daar is bellen volgens hem voor bedoelt.

(we waren wel uren op msn want dat kost niks hihihi)

Bij ons moest dat groeien... Ik ging niet twijfelen, en ook niet zeuren..de sporadische sms'jes waren eigenlijk alleen maar bijzonder.

Maaarrr hij is er nu achter dat het leuk is om te bellen met elkaar geloof ik. want dat doen wij nu soms wel uren! hij houdt wel zn belminuten in de gaten hoor.

Oh en de eerste keer dat wij 2 uur aan de foon samen waren, kreeg ik nadat wij hadden opgehangen een sms met: wat hebben we een leuk gesprek gehad net!

vond ik zo leuk!

Duss het kan best groeien echt waar.
quote:superbme schreef op 19 december 2008 @ 12:37:

Hi

Hannah2708: Bedankt voor je reactie, klopt , ik mis echt gewoon dat we een relatie hebben in de week. In de weekend als we samen zijn is het gewoon leuk.

Ik denk dat ik het even aan kijk, maar als het zo blijf, weet ik niet of ik hier mee door ga. Ik vind namelijk wel dat men het gevoel moet geven dat hij je leuk vindt en speciaal vindt, maar dat merk ik gewoon echt niet.

Af en toe, heb ik mijn msn ook aan en dan is hij ook zo kort :(

Superbme ik begrijp het gevoel wat je hebt erg goed.

Zo voel ik me al een hele lange tijd en na die 8 maanden zijn er alweer 5 voorbij gegaan waarbij er eigenlijk nog niks is veranderd. Nu is niet elke man hetzelfde, maar als er een 'gevoel' ontbreekt ga je van alles zoeken waardoor je het gevoel weer krijgt, bellen, sms, msn, email etc. Maar daarmee krijg je het niet.. echtniet.

Je zoekt er vervanging voor, je denkt dat je het zo krijgt maar ik denk niet dat het daarmee lukt.

Of je door de week het gevoel hebt dat je een relatie hebt of dat je speciaal bent etc ligt niet aan langer dan 5min. bellen.

Maar aan zijn algemene gedrag door de week. Laten merken dat hij aan je denkt. Je mist initiatief. Je mist denk ik geen bepaalde dingen, je mist inbreng vanaf zijn kant, initiatief, moeite die hij voor je doet. Dingen die jij leuk vind in het weekend wil je ook zien/voelen/horen door de week.

Misschien moet je zelf initiatief nemen en kijken hoe hij daarmee omgaat, misschien gaat hij mee in het leuke contact.

Je kunt niet afwachten tot er iets gebeurd want waarschijnlijk stelt dat je teleur, omdat hij al aangaf dat hij niet langer dan 5min wil bellen zegmaar.

Probeer deze week zelf leuke dingetjes te doen, niet pushen, niet vragen.. maar zelf doen. Hou het luchtig en leuk en begin niet over het feit dat je iets mist en dat soort dingen. Dat maakt het zo zwaar.

Als hij daar niet op reageerd weet je dat hij daar geen behoefte aan heeft of niet zo is.
Hi,

Even een kort update. Ik heb uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt. Ergens klopt het gewoon niet...

We waren van de weekend naar de film en weet je, zelfs dan komt er ook geen iniatief van zijn kant. Hij heeft niet een keer naar mij gekeken of mijn hand vastgehouden.

Ik denk dat hij als persoon gewoon zo in elkaar zit.

Maar ik kan zo niet van hem houden .....
Jammer superbme dat je het niet de ruimte geeft om te laten groeien. Houden van komt ook pas in een veel later stadium, jullie waren nog kort bij elkaar.

Misschien is het slim om aan de onzekerheid in jezelf te werken, waardoor je minder bevestiging vraagt van een ander. Waardoor je minder op een ander leunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven