Pil vraagje
maandag 17 oktober 2016 om 22:08
Normaal gesproken slik ik de pil altijd netjes rond hetzelfde tijdstip ongeveer. Doordat we een chaotisch weekje achter de rug hebben ivm de verhuizing, ben ik halverwege week 2 gestopt met de pil omdat ik ze niet meer kon vinden en te laks geweest om langs de apotheek te gaan... stom ik weet het.
We hebben nadat ik ongesteld ben geweest geen sex gehad en gelukkig ook condooms in huis, alleen vraag ik me af of de kans groot is dat ik een van van deze dagen ongesteld word en of ik dan direct met een nieuwe strip moet starten?
Uiteraard kan ik morgen de apotheek bellen maar vroeg het mij nu ff af.
We hebben nadat ik ongesteld ben geweest geen sex gehad en gelukkig ook condooms in huis, alleen vraag ik me af of de kans groot is dat ik een van van deze dagen ongesteld word en of ik dan direct met een nieuwe strip moet starten?
Uiteraard kan ik morgen de apotheek bellen maar vroeg het mij nu ff af.
maandag 17 oktober 2016 om 22:14
Als je op de eerste dag van je menstruatie begint (waarop die goed doorzet) ben je meteen veilig. Dag 5 van je menstruatie is na 7 dagen veilig.
Je kan ook gewoon nu met een nieuwe strip starten, dan de eerst komende tijd condooms gebruiken...
Maar volgens mij staat overal iets anders. Lees de bijsluiter van je pil.
Je kan ook gewoon nu met een nieuwe strip starten, dan de eerst komende tijd condooms gebruiken...
Maar volgens mij staat overal iets anders. Lees de bijsluiter van je pil.