Lijf & Lijn alle pijlers

coolsculpting / cryolipolyse ervaringen?

03-08-2016 20:06 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met cryolipolyse/ coolsculpting ervaringen! Heb je resultaten en na hoeveel behandelingen was dit?
Ervaring met cryolipolyse/coolsculpting/thermo-cryolipide?
quote:sandra1905 schreef op 03 augustus 2016 @ 20:11:

Ervaring met cryolipolyse/coolsculpting/thermo-cryolipide?Topic is 4 jaar oud Wil graag recente ervaringen, de techniek is denk wel iets vernieuwd in de tussentijd. Maar thanks!
Ik zou naar een gerenommeerde kliniek gaan TO, zo een die ook coolsculpting doet. En dan vraag je wat de beste methode is voor jou.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb er een ervaring mee maar je moet wel naar de echte coolsculpting salons zoeken veel zijn net zeker op groupon ik weet van een dame die ik tegen kwam op een netwerk dag dat het wel werkt maar zeker 3000 euro kost.

Kun je niet beter sporten en gezond eten?
Niet aan beginnen!

Was hier paar maanden terug op het forum hier een vrouw die na afloop naar het ziekenhuis en aan de morfine moest..

Coolsculpting
quote:miedo schreef op 03 augustus 2016 @ 21:02:

Niet aan beginnen!

Was hier paar maanden terug op het forum hier een vrouw die na afloop naar het ziekenhuis en aan de morfine moest..

Coolsculpting

Jeetje, wat eng!!!

quote:Lavendel2 schreef op 03 augustus 2016 @ 20:49:

Ik heb er een ervaring mee maar je moet wel naar de echte coolsculpting salons zoeken veel zijn net zeker op groupon ik weet van een dame die ik tegen kwam op een netwerk dag dat het wel werkt maar zeker 3000 euro kost.

Kun je niet beter sporten en gezond eten?Ik heb geen overgewicht, alleen net even wat vetjes op een bepaalde plek die ik niet weg krijg met sporten enz. Vandaar dat ik nu naar andere mogelijkheden aan het kijken ben. Maar jeetje, 3000 euro? Per behandeling? en dan moet je er misschien wel 4 of 5 ?! Holy sh*t...
[quote]Teddy_Haarlem schreef op 03 augustus 2016 @ 22:58:

[...]

Jeetje, wat eng!!!

[...]

Ik heb geen overgewicht, alleen net even wat vetjes op een bepaalde plek die ik niet weg krijg met sporten enz. Vandaar dat ik nu naar andere mogelijkheden aan het kijken ben. Maar jeetje, 3000 euro? Per behandeling? en dan moet je er misschien wel 4 of 5 ?! Holy sh*t...[/quote

Ja echt hoor heel.duur!.schrok.er ook van...

Voeding kan.er wel voor zorgen dat je wel dat laatste beetje vet wat jou stoort weg te krijg stevig masseren helpt ook wel.
Ik wil wel wat vertellen. Ik ben in juni naar Coolsculpting Centers geweest in Amsterdam.

Een vriendin had het gedaan en die was heel enthousiast. De behandeling is best pijnlijk maar dat duurt maar een paar minuten. Ik heb 2 behandelingen gedaan. Mijn lovehandles voelde ik eigenlijk niks van. Maar mijn buik was geen lolletje. Ik heb vier dagen rondgelopen alsof iemand mij een enorme stomp in mijn buik had gegeven. Nu is dat wel lachen, toen niet.

Maar als ik nu voor de spiegel sta ben ik wel blij dat ik het heb doorgezet. Ik ben drieduizend euro armer, maar ik geniet elke dag weer. Het is best raar om je lijf te zien zonder die kwabben. Ik raad het iedereen aan, maar je moet geen jankerd zijn (of net als ik even doorbijten).

Vraag naar Gytha die is superaardig en goed (www.coolsculptingcenters.nl)
Ik heb inmiddels een aantal intake gesprekken gehad met de officiele klinieken. Scheelt qua prijs misschien 50 euro, dus nu even nadenken en sparen. Ze denken dat ik met 1 behandeling met de mini applicator al klaar ben.

We gaan het meemaken, denk eind dit jaar de behandeling laten uitvoeren. Overigens lees ik meer nare verhalen over de behandeling van de buik, schijnt het meest pijnlijke gebied te zijn. In laat mijn onderkin doen, en lees hier goede verhalen over. Ook de filmpjes zien er goed uit. Ben erg benieuwd en hoop volgende zomer er vanaf te zijn.
Hoi,

Jep ik ben de mevrouw die naar ziekenhuis ging en aan de morfine zat.. (de pijn is verschrikkelijk, echt waar doe het niet!) Op de Amerikaanse site en forums kom je veel van exact dezelfde ervaring als mij tegen, aangezien het daar al jaren toegepast wordt.

Ben bij een echt coolsculpting kliniek geweest, 2400 eu armer en geen verschil... k heb geen overgewicht, wilde me buik alleen iets platter... ben gaan sporten en gezond gaan eten in 2 en halve maand 8 kilo afgevallen en buik is plat... bespaar jezelf de geld, tijd en pijn.
Ik heb wel gehoord dat Size zero en easy slim goed werken nooit zelf gedaan. Coolsculpting lijkt me niet fijn eerlijk gezegd?
quote:Gabss5 schreef op 04 november 2016 @ 23:50:

Hoi,

Jep ik ben de mevrouw die naar ziekenhuis ging en aan de morfine zat.. (de pijn is verschrikkelijk, echt waar doe het niet!) Op de Amerikaanse site en forums kom je veel van exact dezelfde ervaring als mij tegen, aangezien het daar al jaren toegepast wordt.

Ben bij een echt coolsculpting kliniek geweest, 2400 eu armer en geen verschil... k heb geen overgewicht, wilde me buik alleen iets platter... ben gaan sporten en gezond gaan eten in 2 en halve maand 8 kilo afgevallen en buik is plat... bespaar jezelf de geld, tijd en pijn.Thank voor je berichtje. Ik denk dat een buik wel anders is als je (licht) overgewicht heb, dan een onderkin. Een buik gaat meestal wel weg bij afvallen, maar mijn onderkin niet. Zelfs niet als ik tegen het magere aan zit... Ik heb wel gelezen dat de buik de meest pijnlijk gebied is.?
Gabsss, ben jij bij een kliniek geweest die door de consumentenbond is ' goedgekeurd' en certificaat heeft?

Zou je mij via pb adres willen geven welke dat is?
Ja zeker. Ben bij een officiële coolsculpting geweest.... de enige echt. Maar pure Oplichterij.. niet doen. ben 2500 eu lichter verder niks.. oh en ze bieden geen compensatie zoals ze bieden... Met hun niet tevreden garantie
Waar ben je geweest? Als je dat niet hier wil zeggen dan kan je me wel een pb sturen als je dat wil
Als je toch al overweegt om een paar duizend euro uit tr geven, kun je dan niet beter naar een plastisch chirurg gaan?
You're a diamond dear, they can't break you
Het gaat niet om een dikke laag vet shine, maar een geijkte bolbuikje en wat lovehandles

Graag hoor ik ervaringen van mensen die bij de door de consumentenbond goedgekeurde cools. Zijn geweest. Maar het schijnt toch dat niet veel mensen dit al eens hebben gedaan.
In 2014 ben ik bij een bekend plastisch chirug geweest. Het was een aanbieding: € 4000,- voor 12 zones. Toen was ik al niet tevreden wegens lichte bobbels. Volgens de chirurg zou het nog verbeteren maar hij vond ook dat er nog meer behandelingen (tegen betaling) plaats moesten vinden. Dat heb ik niet gedaan. Nu, zo'n 2,5 jaar later bobbelt het nog meer daar waar de coolsculpting plaats heeft gevonden. Dat ding zuigt een bepaald aantal centimeter van je huid naar binnen maar de huid daarnaast natuurlijk niet en daar gebeurt er dus niets. Ik ben 1.80 m en woog toen, en nu nog steeds, tussen de 73 en 75 kg en heb maat 40. Het ging echt om een klein buikje en wat vet op de heupen. Ik heb er spijt van want mijn buik was egaal. Niet doen dus!
aan Gabss5:

Ik ben ook bij de enige echte coolsculpting geweest, volgens hem is de rest nep. En ook met mijn klacht werd niets gedaan ....... ja betalen kon ik voor nog meer behandelingen!
Ik heb de knoop vorige week doorgehakt en heb zometeen een afspraak voor mijn onderkin! Ik ben op consult geweest bij verschillende plastic chirugren, maar het voelde niet goed! Dus uiteindelijk toch voor coolsculpting gekozen, ben benieuwd naar het eindresultaat. Zonet even de before foto gemaakt thuis en kan ik elke maand een foto maken om het resultaat goed te zien!
quote:Mootje55 schreef op 18 februari 2017 @ 21:56:

aan Gabss5:

Ik ben ook bij de enige echte coolsculpting geweest, volgens hem is de rest nep. En ook met mijn klacht werd niets gedaan ....... ja betalen kon ik voor nog meer behandelingen!Klopt!!! Ze boden mij ook een nieuwe behandeling aan. Ik was net 2400 eu afgetroggeld en ontevreden. Dan ga ik toch niet meer betalen gekken!!!
Ben benieuwd of Teddy_Haarlem nog een succesvolle behandeling heeft ondergaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven