Het is weer zaterdag!

22-10-2016 09:20 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

De week zit er voor de meeste mensen weer op en ik was benieuwd naar jullie weekendplannen! Of moet jij nog gewoon werken?

Ik ga heerlijk slaaaaapen! Weken met gebroken nachten achter de rug maar vandaag gaan wij uit eten en slapen de kids bij opa en oma. Hoeveel ik ook van ze hou, van vermoeidheid tel ik de uren af tot ik ze kan weg brengen en even een kopje thee kan drinken met mijn moeder

even handen vrij!

Wat gaan jullie doen?

Fijn weekend!
Ik moet gewoon de hele dag werken, maarja ik ben een luie student die dan weer de hele week ligt te slapen/feesten
De hele dag werken

Voor de rest iedereen een fijn weekend toegewenst .
Zometeen zoals gewoonlijk even baantjes zwemmen en daarna boodschappen in huis halen. Verder vanmiddag even naar de kapper.

Fijn weekend allemaal.
Niet om lullig te doen hoor, maar Cateautje opent normaal toch dit topic?
mijn oudste en partner zijn een middag naar legoland, in utrecht.. elk jaar was t de plan dat die een keer ging met hem, en elk keer vergaten we wanneer het was, dit jaar hebben we de kaartjes ruim van te voren gekocht en nu gaan ze eindelijk

ik en de jongste hebben een dagje thuis, straks lekker samen boodschappen doen en voor de rest lekker van de rust genieten

maar kennelijk hebben ze begeleiding nodig want ze stonden bij de verkeerde bushalte.. zucht en dan mij boos appen dat bus pas half uur later komt, en foto sturen van reistijd op die melding bord, en ik had heel duidelijk gezegd dat het de andere richting is
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Fleet schreef op 22 oktober 2016 @ 09:32:

Niet om lullig te doen hoor, maar Cateautje opent normaal toch dit topic?who the fuck cares?

Niet om lullig te doen hoor, maar Cateautje opent normaal toch dit topic? Gaan we weer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vanochtend naar de markt.

Vanmiddag uitgebreid koken.

Vanavond krijg ik veel eters.

Gezellig, lekker lang tafelen!

Iedereen 'n fijn weekend gewenst.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Eerst mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker, dan kruidvat leegkopen van alle otrivins en vitamines en anti-griepzooi om de dag door te komen en dan werken.. Ik weet nog niet helemaal hoe dit goed gaat kopen met mijn snotkop :')
Goedemorgen!

Worden jullie ook ineens later wakker? Doordat het donkerder is... en moeilijker er uit te gaan
Ik dacht dat het cateautje zou zijn.

Wij hebben niets gepland dit weekend.

Net voodschappen gedaan en straks paar wasjes draaien.

Misschien nog eens op het reuzenrad. Als er geen te lange rij staat.

Morgenmiddag ribbetjes en spaghetti à volenté eten.

Verder ook niets gepland. We zien wel. Doen waar we zin in hebben, heerlijk!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!

Niet om lullig te doen hoor, maar Cateautje opent normaal toch dit topic?Dit, inderdaad.
Vandaag een normale zaterdag tussen allerlei feestjes in, gisteren was ik jarig, morgen kinderfeestje van oudste dochter.

Dus gewoon zwemles, scouting en boodschappen doen. En nu in bad.
nou toen ik vanmorgen om 8u opstond was ik wel enorm moe nog suikerspin, maar of het toen nog donker was weet ik niet, volgens mij niet, haha..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Niet om lullig te doen hoor, maar Cateautje opent normaal toch dit topic?Maakt het uit wie het topic opent? Mensen vinden het leuk om te lezen wat anderen op hun zaterdag doen, ik vind hetvook altijd leuk om alle plannen te lezen.
Goedemorgen!

We gaan zo naar de markt en daarna in de middag brengt vriend konijn voor vaccinatie naar dierenarts. Ik ga dan ondertussen suddervlees maken

Verder lekker rustig dagje.
Mijn vrije weekend (werk om het weekend) en vandaag een dagje op stap met heel veel eten en drinken. Altijd goed
quote:Gele_Suikerspin schreef op 22 oktober 2016 @ 09:48:

Goedemorgen!

Worden jullie ook ineens later wakker? Doordat het donkerder is... en moeilijker er uit te gaan Vooral dat laatste. En ik ben meer een ochtendmens dan een avondmens, maar nu is het echt k.u.t. af en toe
quote:loveonrepeat schreef op 22 oktober 2016 @ 09:36:

[...]

who the fuck cares?

Mij niet zoveel hoor, maar lijkt me niet leuk als je wekelijks de moeite doet voor een leuk topic, er een ander mee aan de haal gaat.

Just sayin'.
En niet lullig bedoeld tegenover jou TO.
ik word ff moe van mezelf, heb een vrij weekend zonder plannen... (de laatste voorlopig ivm nieuw huis, volgende week de overdracht)

Ben een beetje in een dip en wist niet wat ik doen moest (gister beetje ruzie met BFF).

Inmiddels van alles verzonnen, (kaas halen op de markt, broek kopen, wandelen, filmpje pikken) en nu heb ik geen zin meer/zin om voorlopig in pyjama uren te bankhangen.

Zucht...

Fijne dag allen!
Wat een heerlijk vooruitzicht taxi...geniet er onwijs van!

Ik zou in feite aardig in de weer moeten want we zijn gisteravond terug gekomen van vakantie. Ik heb dus hopen was liggen. Maar ik ben even lief voor mezelf en ga ff forummen met koffie terwijl mijn dochter tv kijkt. Onze vakantie stond zo in het teken van de kinderen dat ik mezelf maar even een momentje me-time gun. Ik heb nog tot en met maandag vrij dus die was, die wacht maar even...

Ik geef vanavond een borrel met hapjes voor mijn vriendinnen, ik was gisteren jarig. Vanmiddag breng ik de hond naar de oppas en daarna even stofzuigen. Vanavond even makkelijk eten maken en dochter wil graag helpen met hapjes maken.

Ik heb vanochtend al gedouched en de weekboodschappen ingeruimd die ik bij ah besteld had.
Maar goed, ik zal niet off-topic gaan.

Ik heb al gesport, en ga straks met man en de meisjes naar de stad. We hebben nog wat dingen nodig, het loon is binnen en in de stad ligt nu sinds kort een Bagels & Beans, en daar wil ik wel gaan eten.
quote:Fleet schreef op 22 oktober 2016 @ 10:04:

[...]

Mij niet zoveel hoor, maar lijkt me niet leuk als je wekelijks de moeite doet voor een leuk topic, er een ander mee aan de haal gaat.

Just sayin'.Wow wat een moeite om op de knop te drukken op een nieuw topic te openen. Kost je hooguit 5 minuten. Er is toch geen patent op dit topic aangevraagd?Just sayin'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven