Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Ik vind Brigitte Kaandorp ook echt geweldig, veel plezier met kijken Rosannah!
quote:SaveAngie schreef op 22 oktober 2016 @ 18:53:

[...]

Eens, ben razend benieuwd naar de verfilming van de donkere toren.Jaaaaa die wordt fantastisch, kan niet anders. Al was Roland niet donker in mijn hoofd
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 18:55:

[...]

Waar komt ie op? Dan gooi ik de TV ook even aan, dat ding staat er toch. rtl4, geloof om 20 uur
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Star schreef op 22 oktober 2016 @ 19:02:

[...]

Jaaaaa die wordt fantastisch, kan niet anders. Al was Roland niet donker in mijn hoofd

In mijn hoofd wel

Laatst Cujo nog een gelezen en ik waardeer mijn mobiele telefoon nu nog meer
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 22 oktober 2016 @ 19:04:

[...]

In mijn hoofd wel

Laatst Cujo nog een gelezen en ik waardeer mijn mobiele telefoon nu nog meer Ik ben ook al om hoor. Idris kan weinig verkeerd doen
quote:rosanna08 schreef op 22 oktober 2016 @ 19:03:

[...]

rtl4, geloof om 20 uur Ah, TNX
Ik vond het boek zoooo spannend!! Durfde destijds sommige stukken gewoon niet meer verder te lezen als ik alleen thuis was.

Toen ik de film ging kijken wist ik precies wat er komen ging en vond de het prima te doen. En lekker cliché maar ik vond het boek echt veel beter (en enger!).
Ooh!

It op tv! Ik ga ook kijken!
Nee, op Veronica komt ie.
quote:yasmijn schreef op 22 oktober 2016 @ 19:11:

Nee, op Veronica komt ie.Het ging over Kaandorp, dies op vier
quote:Star schreef op 22 oktober 2016 @ 19:07:

[...]

Ik ben ook al om hoor. Idris kan weinig verkeerd doen Idris is geweldig
quote:takkentrol schreef op 22 oktober 2016 @ 19:10:

Ik vond het boek zoooo spannend!! Durfde destijds sommige stukken gewoon niet meer verder te lezen als ik alleen thuis was.

Toen ik de film ging kijken wist ik precies wat er komen ging en vond de het prima te doen. En lekker cliché maar ik vond het boek echt veel beter (en enger!).Sinds IT ben ik gruwelijk bang voor clowns
quote:Star schreef op 22 oktober 2016 @ 19:12:

[...]

Het ging over Kaandorp, dies op vier

O.

Zij die er met mijn kabeltruien vandoor ging, lang geleden. Zo hier van het forum geplukt
quote:yasmijn schreef op 22 oktober 2016 @ 19:20:

[...]

O.

Zij die er met mijn kabeltruien vandoor ging, lang geleden. Zo hier van het forum geplukt Goed volk dus
quote:Star schreef op 22 oktober 2016 @ 19:26:

[...]

Goed volk dus

Nee niet! Mijn tekst! Mijn copyright!

De man moet boven maar training F1 kijken, ik wil It niet missen.
quote:yasmijn schreef op 22 oktober 2016 @ 19:29:

[...]

Nee niet! Mijn tekst! Mijn copyright!

De man moet boven maar training F1 kijken, ik wil It niet missen.Kwalificatie. Zucht. De training is al voorbij.
quote:Star schreef op 22 oktober 2016 @ 19:34:

[...]

Kwalificatie. Zucht. De training is al voorbij.Dat bedoel ik
quote:BridgetteDubois schreef op 22 oktober 2016 @ 17:38:

[...]

Pffff ik kan daar slecht tegen. Die van mij lust geen kaas. Geloof ik nog nooit geproefd maar zijn broer lust het niet en dus hij ook niet. En hij weigert het te proeven. Ik snap best wel dat je niet gelijk een plak kaas wilt, maar wat is er mis met een beetje kaas op een pizza. Of een beetje kaas door de macaroni. Maar hij weigert het en dat vind ik zo flauw.

Ik heb ook dingen die ik als kind niet lustte, maar dat proef ik gewoon zo nu en dan nog eens en soms lust ik het ineens wel.http://www.nu.nl/gezondhe ... rk-genetisch-bepaald.html

Interessant stukje. Gaat dan weliswaar over peuters, maar bijv of je wel of niet makkelijk nieuwe dingen wilt proeven is dus genetisch bepaald.

Mijn oudste stopt nieuwe dingen zo in zijn mond om te proeven, ik bij voorkeur niet en mijn jongste ook niet.

En dat heeft dus veel meer met aanleg dan met bijv volwassenheid te maken.

Neemt natuurlijk niet weg dat je daar als volwassene anders mee om zou kunnen gaan, maar die aanleg is dus best belangrijk.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Zo de bus vertrekt bijna weer naar huis. Nog 5,5 uur in de bus en dan bijna 1 uur rijden en ik lig in bed.

Was leuk maar zeer vermoeiend zo'n dagje pretpark.
quote:Solomio schreef op 22 oktober 2016 @ 19:42:

[...]

http://www.nu.nl/gezondhe ... rk-genetisch-bepaald.html

Interessant stukje. Gaat dan weliswaar over peuters, maar bijv of je wel of niet makkelijk nieuwe dingen wilt proeven is dus genetisch bepaald.

Mijn oudste stopt nieuwe dingen zo in zijn mond om te proeven, ik bij voorkeur niet en mijn jongste ook niet.

En dat heeft dus veel meer met aanleg dan met bijv volwassenheid te maken.

Neemt natuurlijk niet weg dat je daar als volwassene anders mee om zou kunnen gaan, maar die aanleg is dus best belangrijk.

Leuk stukje inderdaad. Man en ik eten alles, proberen alles en kinderen ook. In het gezin waar ik uit kom was mijn jongste zus de kieskeurige eter. Haar man is nog kieskeuriger en haar kinderen zijn echt heel kieskeurig en enorme zeikerds aan tafel.

Dat bewijst dat het genetische deel klopt.
It is begonnen......
quote:Star schreef op 22 oktober 2016 @ 18:35:

[...]

Daar hou jij helemaal niet van zeg je net Klopt Alles in het kader van de positiviteit
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dolfje schreef op 22 oktober 2016 @ 19:53:

Zo de bus vertrekt bijna weer naar huis. Nog 5,5 uur in de bus en dan bijna 1 uur rijden en ik lig in bed.

Was leuk maar zeer vermoeiend zo'n dagje pretpark.Dat is nog een flink stuk Dolfje. Goede reis!
John Boy Walton
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 20:04:

[...]

Klopt Alles in het kader van de positiviteit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven