Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou wat gaaf Mal!!! En dat is dan voor Energy 4all of echt voor J persoonlijk?

Wie heeft er al kerstbezoek? Wij zitten nu een beetje te wachten zeg maar. Nog even relaxen

Ik heb net met Berend op de 3wieler een rondje gelopen. Hij wordt opeens zo groot! Maar ik bedacht me wel dat Laurens er al met 13 mnd op zat en Berend is nu al 16 mnd, dus hij ís gewoon ook al groot :-)

Leuke avator Bridges! Ik vind het maar knap van iedereen hoor, die leuke geknutselde avator
Goh, dat is een bijzondere Kerst voor H. Ik lees het net in de mails.

Droge opmerking van haar diner!
Kunnen de kinderen al naar bed

Oh, ben weer weg; m'n zus roept dat ik ongezellig ben...
quote:amalia schreef op 25 december 2008 @ 15:33:

Leuke avator Bridges! Ik vind het maar knap van iedereen hoor, die leuke geknutselde avatorAlle eer aan Mal hoor! Die was zo lief om iets voor me te knutselen! Ik ben er echt ook heel blij mee en kan daar zelf echt niks van! Dus ook hier nog eens bedankt Mal!
Hmmm Amalia, forummen tijdens kerstdiner zou hier ook niet gezellig worden gevonden hoor!

Kindje van vrienden nog steeds in het ziekenhuis... Wordt er nog niet beter op, nu ook meer diarree etc. Erg sneu... Heb zo met ze te doen...
Oeh, wat naar voor ze Bridges. Gelukkig is hij daar in goede handen. Krijgt hij een cocktail van medicatie?

CG heeft toen ook een ruggenprik gehad op de kinderafdeling (op verdenking van hersenvliesontsteking).

Mal, wat een superreactie! Hoop dat hij het laat zien op tv!

Hoe is het nu na het griepvaccin?

Jee, die Cee!! Kindje van mijn vriendin heeft het met 2 tanden gehad. Wat zul je baaaalen..!

Ze ziet er gelukkig lichtelijk gehavend uit en heeft er geen last van?
Goodmorning! hebben jullie allemaal een fijne 1e kerstdag gehad? Wij gaan vanmiddag met mijn familie vieren. Gisteren bij Oma geweest in het bejaardencentrum en 's avonds lekker gegeten met zijn drietjes. Het enige wat mislukt was, was de zelfgemaakte appelmoes , balen, ik had er zo'n zin in. Zo'n beetje het simpelste wat er is en dan nog mislukken. Jonathan zit wel lekker in zijn vel, is heel vrolijk en b(r)abbelt de hele dag.

Is er al iets meer bekend over Helenita?

Pff ik klikte net mei 2006 aan, die hebben in hun schema nieuwtjes en daar staat dan in wat de kinderen kunnen. In 2 talen tellen, poppetjes tekenen, los fietsen ben blij dat wij dat niet in het schema hebben staan.

Ik heb na de correspondentie van gisteren niks meer gehoord over dat shirt, ik hoop dat we vandaag of morgen weer een mailtje krijgen. Maar misschien krijgt hij het er niet door bij Studio Sport en dan veilt hij het ergens anders.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2 schreef op 24 december 2008 @ 15:19:

[...]

Na ja zeg.... Das ook niet leuk. Komt tandje dan wel weer naar buiten? Hoe nu verder? Sterkt voor die arme Ceetje!

Tandje komt pas naar buiten als het door grote tand eruit gedrukt wordt

Tot dan dus anderhalve tand. Heeft er last van, lippie doet zeer. Vandaag maar naar Efteling ter afleiding

Leuke Eerste Kerstdag gehad allemaal?
Bedankt voor het kaarsje Bridge

O trouwens, kerstavond naar de kindermis in de katholieke kerk geweest. Moest lachen om kind. Er zat een meisje met een baby achter ons en die begon te huilen. Roept Cee: "Is dat baby jezus mama?'
quote:Maleficent schreef op 25 december 2008 @ 10:23:

Iedereen een fijne Kerst gewenst!

Wij gaan zo kerstontbijten met zijn drietjes!

(bedankt Bridge )

O ja, ik heb Hem weer zien zingen bij dat verschrikkelijke programma van Irene Moors. Hij zei dat het een droom was die uitkwam. Vond ik zo stom want bij de theatershows stond ie volgens mij elke einde 'Angels' te zingen. Ah verdomme Hem gemist. Zag wel een stukje in de krant. Hij speelt ook accordeon hè? Hoe erg kan het nog worden?
quote:Maleficent schreef op 25 december 2008 @ 13:12:

Jaaa! Hugo Borst heeft vanmorgen terug gemaild! Hij wil het finale feyenoord shirt met de handtekeningen voor ons veilen!!! Als het niet lukt op TV dan doet hij het elders maar het liefste wil hij aanstaande zondag het shirt op TV laten zien bij Sport aan tafel!

Als het goed is brengt Maneficent hem vrijdag of zaterdag naar de woonplaats van Hugo. Echt een lieve mail terug gehad. Ik ben benieuwd!!!! Spannend!!!Super! Ik vind het een onwijze kwal normaliter, maar dit is toch wel weer erg ok van hem.
Al nieuws van je vrienden en kindje Bridge?
Zijn nog in ziekenhuis. Temp was iets lager en hij maakte weer wat contact dus heel voorzichtig lijkt het een pietsie beter te gaan... Wordt nog niet gesproken over naar huis gaan. Ze houden nu precies bij wat erin en eruit gaat i.v.m. uitdroging dus afwachten...
Goeiemiddag!!

Zooo, 1e kerstdag doorgekomen Was erg gezellig. Ik zat niet onder het eten op de pc hoor Bridges! Even tussendoor. En mijn vader las een boekje, dussss.

Ik heb alleen een sms van Hel van 24-12 dat haar blinde darm eruit is en dan ze mss 25-12 naar huis mag en dat ze blij was dat ze niet hoefde te koken.

Net nog even een smsje gestuurd maar nog niets gehoord. Ik hoop dat ze lekker thuis is. Fijne vakantie zeg, balen...

Laurens is bij mijn nichtje, die is jarig. Man en B slapen, heerlijk. Ik heb alle hapjes voor vanavond klaar en ga nu nog even relaxen, super wat een dag! Zomaar tijd voor mezelf!

Oja, met Bomba gaat het heel goed! Echt fijn dat te horen.
Oh meiden... 3 jaar geleden...
Joehoe! Kindje is weer thuis! Opleving werd steeds beter, dus alerlei enge infecties meteen uitgesloten! Keus lag toen bij hun en ze zijn lekker naar huis gegaan aan het einde van de dag! Fijn voor ze!
Gelukkig Bridges, fijn voor ze om hun kind weer thuis te hebben. :-)
Ha ha, ja 3 jaar geleden... zet je kerst toch voor altijd in een ander daglicht ehh.. kaarslicht.
quote:Jinny schreef op 23 december 2008 @ 19:14:

Hel, andere opties tegen de vrouw van collega:

oh, die is even naar de apotheek want had zo´n jeuk. Ja, daar ja...

mag ik vragen waarom u belt? Het is toch al maanden uit tussen jullie? Hij heeft liever niet meer dat u hem lastigvalt hoor, dan wordt zijn vriendin jaloers. (auw auw m'n hechtingen)
Hellus! Is u weer thuis? Ik heb je nog gebeld maar je neemt niet op?

Hoest nou? Te doen met die nieten (of hebbie nog ouderwets draad??) in je buik? Vertel!

Zo, de Kerstvisite is de deur weer uit. Ik ga zo de freule te bed leggen en dan met de benen omhoog. Lekker relaxen...

Cin hoest met joe?
Zo de eerste lijnen Bob de Bouwer staan op het raam... Even drogen dan kan ik verder...

Hel: je bent er weer! Wat fijn!!! Hoe is het nu?
Jeetje Star, schrikken zeg. Weer Angelina Jolie lip? Sneu hoor...

Wat een coole aktie van Hugo Mal, hoop dat 't idd zondag wordt, lekker veel kijkers...

Bridges, gelukkig goed afgelopen dus!

He he, iedereen verder een fijne kerst gehad? Ik ben vanmiddag weer thuis gekomen, buik doet nog beetje zeer en kan nog niet zo veel, maar mag niet klagen. Was snelle aktie; dinsdagavond zeurderige buikpijn rechtsonder, pijnlijke nacht (ontsluitingsweeen waren er een feestje bij), 'smorgens naar de ha dubbele afspraak voor Mare en mij. Mare zware griep/bronchitis, ontstoken oortjes en keel dus aan de antibiotica en ik direct door naar het ziekenhuis. Gelukkig was mijn moeder al onderweg, die zou sowieso oppassen omdat Mare niet naar het kdv kon, dus vriend kon mij mooi naar het zkhs brengen. Na wat onderzoeken (zelfs nog bij de gyn langs geweest omdat ze wilden uitsluiten dat het m'n eierstok was) om half 4 'smiddags geopereerd. Uur of 6 lag ik weer op de zaal. Ik mocht gisteravond al naar huis, maar toen kon vriend me niet ophalen en om nou een taxi te nemen zag ik ook niet zitten. Maar goed, ben er weer, een blinderdarm armer en drie gaatjes in m'n buik rijker.

Ga weer effe legge hoor, morgen weer verder!
O haai, yes, ben weer in da house. Geen nietjes; van die zelf oplossende kruissteekjes. Ziet er heel beschaafd uit. Eentje net onder m'n navel, eentje links daaronder en eentje midden onder, net onder m'n slipje zeg maar. Nou ja, m'n blotebuikentruitjesperiode was toch al een beetje voorbij

Ow suf, ben de mobiel vandaag uit het oog verloren (en hij staat op stil nog van het ziekenhuis dus k hoor m niet).
En dank jullie wel voor de lieve smsjes! En alle kerstkaarten natuurlijk!
Oooh wat fijn dat je er weer bent Hel! En nu rustig aan hoor!! Hoe is het nu met Mare? Is zij al wat opgeknapt. Vriend zal het druk hebben met al die zorg voor 2 vrouwen Zo, die weet meteen waar hij aan toe is :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven