Good Luck!
woensdag 24 december 2008 om 09:50
Goedemorgen!
CD, ik had het gisteren al gelezen maar ik wist niet wat te schrijven, veel sterkte as zaterdag meis...!
bam, hoe gaat het nu met Julian, is hij weer van de longontsteking af?
Star, ik ben zo klaar met was opvouwen hoor. Jonathan is dan gewoon boven aan het rommelen met de strijkwas in en uit de wasmand doen en met speelgoed etc. Hoe gaat het met Starman, weer opgeknapt?
Amalia, ach wat naar dat je Bomba zo mist. Het is even wennen denk ik....!
Naatie, jij hebt Linda nu in het echt gezien, dusseh, is ze nou zwanger of niet
Jinny, veel plezier in hollandia met de kerst!!!
Hel, leuke practical joke op je werk: een schermafbeelding maken van het scherm, daarna alle mappen van het bureaublad in 1 mapje doen, en dan de schermafbeelding instellen als achtergrond en dan gaat je collega alles proberen aan te klikken en dat wil dan niet.
Jonathan heeft gisteren zijn 2e griepprik gehad en dat was heel zielig want hij moest heel hard huilen. Maar ja, nu hebben we het maar gehad. We werden om 4 uur vannacht getrakteerd op een fikse aanval, die ik heb onderbroken met Stesolid. Arm manneke, hij was helemaal in paniek. Toen het over was pakte hij mijn gezicht vast met zijn handjes en keek me heel zielig aan met die grote ogen... Hij viel meteen wel weer in slaap, diagonaal over mijn matras natuurlijk . Bij de vorige prik had hij ook zo'n forse aanval dus nu hebben we het maar weer gehad (hoop ik).
CD, ik had het gisteren al gelezen maar ik wist niet wat te schrijven, veel sterkte as zaterdag meis...!
bam, hoe gaat het nu met Julian, is hij weer van de longontsteking af?
Star, ik ben zo klaar met was opvouwen hoor. Jonathan is dan gewoon boven aan het rommelen met de strijkwas in en uit de wasmand doen en met speelgoed etc. Hoe gaat het met Starman, weer opgeknapt?
Amalia, ach wat naar dat je Bomba zo mist. Het is even wennen denk ik....!
Naatie, jij hebt Linda nu in het echt gezien, dusseh, is ze nou zwanger of niet
Jinny, veel plezier in hollandia met de kerst!!!
Hel, leuke practical joke op je werk: een schermafbeelding maken van het scherm, daarna alle mappen van het bureaublad in 1 mapje doen, en dan de schermafbeelding instellen als achtergrond en dan gaat je collega alles proberen aan te klikken en dat wil dan niet.
Jonathan heeft gisteren zijn 2e griepprik gehad en dat was heel zielig want hij moest heel hard huilen. Maar ja, nu hebben we het maar gehad. We werden om 4 uur vannacht getrakteerd op een fikse aanval, die ik heb onderbroken met Stesolid. Arm manneke, hij was helemaal in paniek. Toen het over was pakte hij mijn gezicht vast met zijn handjes en keek me heel zielig aan met die grote ogen... Hij viel meteen wel weer in slaap, diagonaal over mijn matras natuurlijk . Bij de vorige prik had hij ook zo'n forse aanval dus nu hebben we het maar weer gehad (hoop ik).
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 24 december 2008 om 13:28
Het kdv heeft mijn kind stuk gemaakt.
Belden om 11.00 dat ze met haar naar de dokter waren geweest want gevallen, twee voortanden door onderlip, kan er zo piercings inhangen. Heeft nu gezicht vol zwaluwstaartjes. Niet zo erg, gaat wel over. Tandje daarentegen kan ik wel om janken. Een van de voortandjes is amper zichtbaar, want voor de helft terug in kaak geklapt.
Belden om 11.00 dat ze met haar naar de dokter waren geweest want gevallen, twee voortanden door onderlip, kan er zo piercings inhangen. Heeft nu gezicht vol zwaluwstaartjes. Niet zo erg, gaat wel over. Tandje daarentegen kan ik wel om janken. Een van de voortandjes is amper zichtbaar, want voor de helft terug in kaak geklapt.
woensdag 24 december 2008 om 14:17
Hoi hoi allemaal,
zo nog even op mijn werk, er is echt niets te doen, en dan om 3 uur naar huis!
Star, wat zielig! Ik zou het ook erg vinden van het tandje, heeft ze veel last, lijkt me nl wel erg veel pijn doen. Heeft ze trouwens ok een aardige smakkerd gemaakt poe,schrikken zeg,
Mal, wat naar dat MR J dan weer zo'n zware aanval krijgt, hopelijk nu dus weer even over en geen griep meer.
Amalia, kan me voorstellen dat het moeilijk is nu en leeg, geukkig snappen die mensen dat dus ook als ik het zo lees.
Hel, kan me voorstellen dat jullie nog even jullie draai moeten viinden samen, is toch weer heel anders.
Heb net even de uitnodiging voor Thijmens verjaardag gemaakt,
Vind hem wel leuk geworden, we vieren het de 4e en ik vier het dan mee, heb er as zondag echt geen zin in, altijd zoveel familie etc in zo weinig dagen... Wel makkelijk hoor zo'n zoon die bijna tegelijk met mij jarig is
zo nog even op mijn werk, er is echt niets te doen, en dan om 3 uur naar huis!
Star, wat zielig! Ik zou het ook erg vinden van het tandje, heeft ze veel last, lijkt me nl wel erg veel pijn doen. Heeft ze trouwens ok een aardige smakkerd gemaakt poe,schrikken zeg,
Mal, wat naar dat MR J dan weer zo'n zware aanval krijgt, hopelijk nu dus weer even over en geen griep meer.
Amalia, kan me voorstellen dat het moeilijk is nu en leeg, geukkig snappen die mensen dat dus ook als ik het zo lees.
Hel, kan me voorstellen dat jullie nog even jullie draai moeten viinden samen, is toch weer heel anders.
Heb net even de uitnodiging voor Thijmens verjaardag gemaakt,
Vind hem wel leuk geworden, we vieren het de 4e en ik vier het dan mee, heb er as zondag echt geen zin in, altijd zoveel familie etc in zo weinig dagen... Wel makkelijk hoor zo'n zoon die bijna tegelijk met mij jarig is
woensdag 24 december 2008 om 14:42
Verder weinig nieuws te melden.
CD, heel veel sterke!
Jinny, veel plezier hier!
Ik ga hier even afronden en dan opruimen en vakantie vieren en alvast voorbereiden voor het eten morgen, oh ja dat vroeg nog iemand
Ons menu 1e kerstdag
1. Kerstsalade- sla omwikkeld met prosciuttoham op gescheurde mozzarella met mandarijnschijfjes met een citroenoliedressing
2. klein espresso soepje van zongedroogde tomaatjes
3. lamskoteletten (van de scharrelslager) met cherrytomaatjes en aubergine uit de oven, en voor zusje gegrilde tonijn. En dan aardappelpartjes met schil en zeezout en rozemarijn uit de oven. En broccoli.
4. Tarte tartin van peer met slagroomijs.
Nou dat vond ik wel genoeg
Zo nu ga ik echt afronden en even een aantal feestelijke dagen tegemoet,
Zwaai zwaai en alvast hele fijne dagen!
CD, heel veel sterke!
Jinny, veel plezier hier!
Ik ga hier even afronden en dan opruimen en vakantie vieren en alvast voorbereiden voor het eten morgen, oh ja dat vroeg nog iemand
Ons menu 1e kerstdag
1. Kerstsalade- sla omwikkeld met prosciuttoham op gescheurde mozzarella met mandarijnschijfjes met een citroenoliedressing
2. klein espresso soepje van zongedroogde tomaatjes
3. lamskoteletten (van de scharrelslager) met cherrytomaatjes en aubergine uit de oven, en voor zusje gegrilde tonijn. En dan aardappelpartjes met schil en zeezout en rozemarijn uit de oven. En broccoli.
4. Tarte tartin van peer met slagroomijs.
Nou dat vond ik wel genoeg
Zo nu ga ik echt afronden en even een aantal feestelijke dagen tegemoet,
Zwaai zwaai en alvast hele fijne dagen!
woensdag 24 december 2008 om 15:17
Star, wat is er met haar tandje?? Los of gebroken? Oooh, arme Ciara! Knuffel voor haar en voor jou natuurlijk!
Leuke uitnodiging Enka! Knap zijn jullie allemaal met de pc!
Mal, wat sneu dat hij je dan zo zielig doordringend aankijkt
Hoe gaat het nu?
Su, dat is schrikken van Hel! Zo vlak voor kerst!
Kan nu ook niets meer sturen zo met kerst. Hè, balen zeg. Ik ga haar iig sms-en... Dank voor je meel.
Leuke uitnodiging Enka! Knap zijn jullie allemaal met de pc!
Mal, wat sneu dat hij je dan zo zielig doordringend aankijkt
Hoe gaat het nu?
Su, dat is schrikken van Hel! Zo vlak voor kerst!
Kan nu ook niets meer sturen zo met kerst. Hè, balen zeg. Ik ga haar iig sms-en... Dank voor je meel.
woensdag 24 december 2008 om 15:19
quote:Star schreef op 24 december 2008 @ 13:28:
Belden om 11.00 dat ze met haar naar de dokter waren geweest want gevallen, twee voortanden door onderlip, kan er zo piercings inhangen. Heeft nu gezicht vol zwaluwstaartjes. Niet zo erg, gaat wel over. Tandje daarentegen kan ik wel om janken. Een van de voortandjes is amper zichtbaar, want voor de helft terug in kaak geklapt. Na ja zeg.... Das ook niet leuk. Komt tandje dan wel weer naar buiten? Hoe nu verder? Sterkt voor die arme Ceetje!
Belden om 11.00 dat ze met haar naar de dokter waren geweest want gevallen, twee voortanden door onderlip, kan er zo piercings inhangen. Heeft nu gezicht vol zwaluwstaartjes. Niet zo erg, gaat wel over. Tandje daarentegen kan ik wel om janken. Een van de voortandjes is amper zichtbaar, want voor de helft terug in kaak geklapt. Na ja zeg.... Das ook niet leuk. Komt tandje dan wel weer naar buiten? Hoe nu verder? Sterkt voor die arme Ceetje!
woensdag 24 december 2008 om 17:13
Ik heb je mail Suus, bedankt!
Star: ah nee wat een schrik!!! Vreselijk... Weet hoe je je voelt, nog van Ties, al viel dat nog mee als ik dit lees. En dan hoor je nog vaak dat het maar melktandjes zijn, maar dat is zo'n dooddoener! En hopelijk de aanleg voor grote mensen tand niet beschadigd... Succes ermee...
Mal: hè naar fikse aanval. Gelukkig heb je de prikken nu gehad! Hopelijk blijft het nu weer goed gaan!
Voor alle anderen: fijne dagen!
Star: ah nee wat een schrik!!! Vreselijk... Weet hoe je je voelt, nog van Ties, al viel dat nog mee als ik dit lees. En dan hoor je nog vaak dat het maar melktandjes zijn, maar dat is zo'n dooddoener! En hopelijk de aanleg voor grote mensen tand niet beschadigd... Succes ermee...
Mal: hè naar fikse aanval. Gelukkig heb je de prikken nu gehad! Hopelijk blijft het nu weer goed gaan!
Voor alle anderen: fijne dagen!
woensdag 24 december 2008 om 19:24
Vrienden van ons sms-ten net: opgenomen in ziekenhuis voor hun zoontje van 2.5 maand... Hopelijk dezelfde griep als zijn vader, anders misschien een flink virus of mogelijk (kleine kans maar toch) nekkramp... Zwanger geraakt via ICSI, zwangerschap verliep niet vlekkeloos, huilbaby en nu hun eerste kerst in het ziekenhuis.
woensdag 24 december 2008 om 20:05
Sjeetje Bridge, das ook niet leuk. Heel veel beterschap voor het kleine mannetje!
Enka, dank voor je kaartje, leuk!
Star, dank voor je kaartjes, allebei leuk X-D!
Hel, de jouwe is ook binnen, dank!
Jinster, ach gossie dat arme knijn, die paparazzis van tegenwoordig, tis schandalig! Nee hoor, erg grappig. Dank je!
Zo, ff bijlezen
Enka, dank voor je kaartje, leuk!
Star, dank voor je kaartjes, allebei leuk X-D!
Hel, de jouwe is ook binnen, dank!
Jinster, ach gossie dat arme knijn, die paparazzis van tegenwoordig, tis schandalig! Nee hoor, erg grappig. Dank je!
Zo, ff bijlezen
woensdag 24 december 2008 om 20:12
Enka, lekker menu! Hier ga ik voor tapas want dan kan ik veel van te voren maken. Mooi handig! Op het menu:
zelfgemaakte aardappelkroketjes met aioli
geroosterde paprika's
gehaktballetjes vd plaat
geroosterde knoflook/ui/tomaatjes
filo geitenkaas/noten
pompoenblokjes met rozemarijn
kiprollade
zalm met toast
komkommersalade
kip tonnato
kaas met port
perentaart met ijs
voor ieder wat wil denk ik zo...
geroosterde paprika's
gehaktballetjes vd plaat
filo geitenkaas/noten
kiprollade
zalm met toast
komkommersalade
kip tonnato
kaas met port
perentaart met ijs
voor ieder wat wil denk ik zo...
woensdag 24 december 2008 om 20:16
quote:Suze2 schreef op 24 december 2008 @ 20:12:
Enka, lekker menu! Hier ga ik voor tapas want dan kan ik veel van te voren maken. Mooi handig! Op het menu:
geroosterde paprika's
gehaktballetjes vd plaat
filo geitenkaas/noten
kiprollade
zalm met toast
komkommersalade
kip tonnato
kaas met port
perentaart met ijs
voor ieder wat wils denk ik zo...
geroosterde paprika's
gehaktballetjes vd plaat
filo geitenkaas/noten
kiprollade
zalm met toast
komkommersalade
kip tonnato
kaas met port
perentaart met ijs
voor ieder wat wils denk ik zo...
woensdag 24 december 2008 om 21:45
Bridge, o wat naar en spannend voor jullie vrienden. Zo'n kleintje in het ziekenhuis, niks aan.
Star, bah dat moet wel heel hard zijn gegaan met Ceetje. Arm meisje. Geef haar maar een dikke knuffel van ons. Komt dat wel weer goed met dat tandje?
Enka, dat klinkt lekker, je kerstmenu, en ik vind de kaart van Thijmen erg leuk! Wat kijkt hij stoer.
Suus, ik heb je mail gehad hoor. Bah naar, en zo plotseling ook.
Star, bah dat moet wel heel hard zijn gegaan met Ceetje. Arm meisje. Geef haar maar een dikke knuffel van ons. Komt dat wel weer goed met dat tandje?
Enka, dat klinkt lekker, je kerstmenu, en ik vind de kaart van Thijmen erg leuk! Wat kijkt hij stoer.
Suus, ik heb je mail gehad hoor. Bah naar, en zo plotseling ook.
donderdag 25 december 2008 om 07:28
donderdag 25 december 2008 om 10:23
Iedereen een fijne Kerst gewenst!
Wij gaan zo kerstontbijten met zijn drietjes!
(bedankt Bridge )
O ja, ik heb Hem weer zien zingen bij dat verschrikkelijke programma van Irene Moors. Hij zei dat het een droom was die uitkwam. Vond ik zo stom want bij de theatershows stond ie volgens mij elke einde 'Angels' te zingen.
Wij gaan zo kerstontbijten met zijn drietjes!
(bedankt Bridge )
O ja, ik heb Hem weer zien zingen bij dat verschrikkelijke programma van Irene Moors. Hij zei dat het een droom was die uitkwam. Vond ik zo stom want bij de theatershows stond ie volgens mij elke einde 'Angels' te zingen.
donderdag 25 december 2008 om 13:12
Jaaa! Hugo Borst heeft vanmorgen terug gemaild! Hij wil het finale feyenoord shirt met de handtekeningen voor ons veilen!!! Als het niet lukt op TV dan doet hij het elders maar het liefste wil hij aanstaande zondag het shirt op TV laten zien bij Sport aan tafel!
Als het goed is brengt Maneficent hem vrijdag of zaterdag naar de woonplaats van Hugo. Echt een lieve mail terug gehad. Ik ben benieuwd!!!! Spannend!!!
Als het goed is brengt Maneficent hem vrijdag of zaterdag naar de woonplaats van Hugo. Echt een lieve mail terug gehad. Ik ben benieuwd!!!! Spannend!!!