Het Stamcafé XXIV
maandag 24 oktober 2016 om 16:12
quote:Hunniebunnie schreef op 24 oktober 2016 @ 16:07:
O leuk, daar ging ik heen voor mijn vrijgezelliggebeuren (Van Loon). Amsterdam is nog altijd thuiskomen.Heel grappig. Daar hangen van die portretten met hele belangrijke meneren die erg serieus en belangrijk kijken. Een van m8jn studenten heeft precies dezelfde naam als zo'n 17e eeuwse vip
O leuk, daar ging ik heen voor mijn vrijgezelliggebeuren (Van Loon). Amsterdam is nog altijd thuiskomen.Heel grappig. Daar hangen van die portretten met hele belangrijke meneren die erg serieus en belangrijk kijken. Een van m8jn studenten heeft precies dezelfde naam als zo'n 17e eeuwse vip
maandag 24 oktober 2016 om 16:12
quote:MissMillicent schreef op 24 oktober 2016 @ 16:06:
Nous, het is uiteindelijk het vlaamsch broodhuis geworden. Had besloten om naar het Van Loon museum te gaan ipv tropenmuseum en het is er dichtbij. Erg lekker geluncht.Allebei nog nooit geweest
Nous, het is uiteindelijk het vlaamsch broodhuis geworden. Had besloten om naar het Van Loon museum te gaan ipv tropenmuseum en het is er dichtbij. Erg lekker geluncht.Allebei nog nooit geweest
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 24 oktober 2016 om 16:14
maandag 24 oktober 2016 om 16:15
maandag 24 oktober 2016 om 16:17
maandag 24 oktober 2016 om 16:20
maandag 24 oktober 2016 om 16:21
maandag 24 oktober 2016 om 16:22
quote:dolfje schreef op 24 oktober 2016 @ 16:21:
[...]
Ja dat kan ik me zeker daar bij CS goed voorstellen.
Het leuke van Amsterdam vind ik de vele musea en ik vind de grachten gewoon erg leuk.
Grachten struikel ik thuis ook over
En de musea vind ik geweldig. Gewoon erg jammer dat ze in Amsterdam staan.
[...]
Ja dat kan ik me zeker daar bij CS goed voorstellen.
Het leuke van Amsterdam vind ik de vele musea en ik vind de grachten gewoon erg leuk.
Grachten struikel ik thuis ook over
En de musea vind ik geweldig. Gewoon erg jammer dat ze in Amsterdam staan.