Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

O zo. Ik hecht geen waarde aan sorry. Vandaar dat ik het niet raar vind.

Ik hoop wel dat het gerecht vervangen is.
quote:Hunniebunnie schreef op 24 oktober 2016 @ 10:54:

Nou, het was de énige reactie. Geen 'sorry' of iets. Alleen 'o ja, dat zou ik ook vervelend vinden'. Dat vond ik wel apart...

Net zo goed empatisch die opmerking.

Sorry mogen ze hier alleen zeggen als ze het echt menen, niet sorry om het sorry zeggen. Ik hoor de hele godganse dag 'sorry hooooor'. Als de broodjestoko sorry had gezegd zou ik het broodje bij de serveerster in haar haar gesmeerd hebben.
quote:Star schreef op 24 oktober 2016 @ 11:00:

[...]

Net zo goed empatisch die opmerking.

Sorry mogen ze hier alleen zeggen als ze het echt menen, niet sorry om het sorry zeggen. Ik hoor de hele godganse dag 'sorry hooooor'. Als de broodjestoko sorry had gezegd zou ik het broodje bij de serveerster in haar haar gesmeerd hebben.

Nou okay, ze zei het een beetje lacherig en ik vond het apart. Sorry!

quote:Phaedra_ schreef op 24 oktober 2016 @ 10:55:

O zo. Ik hecht geen waarde aan sorry. Vandaar dat ik het niet raar vind.

Ik hoop wel dat het gerecht vervangen is.Nee. Echt alleen dit zinnetje. Maar goed, oude koe hoor, maar ik herinnerde het me weer door KINGs bericht.
quote:Hunniebunnie schreef op 24 oktober 2016 @ 11:19:

[...]

Nou okay, ze zei het een beetje lacherig en ik vond het apart. Sorry!

Alle reacties Link kopieren
Wat raar Hun. En wat was vervolgens jouw reactie?
quote:yette schreef op 24 oktober 2016 @ 11:29:

Wat raar Hun. En wat was vervolgens jouw reactie?Ik weet het niet eens meer precies. Meestal ben ik wel ad-rem, maar ik weet echt niet meer wat ik toen zei. Maar ik was er laatst weer, die dame werkt er niet meer.
quote:Star schreef op 24 oktober 2016 @ 11:28:

[...]

[afbeelding]
Goedemiddag. Het is koud buiten, maar droog. Grappig hier in amsterdam, dat je bijna verbaasd opkijkt als je op straat nederlands hoort. Ben ik niet gewend.
Ik zit nog in mijn pyjama en heb de wc gepoetst. Ik dacht ik laat even weten wat voor enerverende dag ik heb.
quote:MissMillicent schreef op 24 oktober 2016 @ 12:16:

Goedemiddag. Het is koud buiten, maar droog. Grappig hier in amsterdam, dat je bijna verbaasd opkijkt als je op straat nederlands hoort. Ben ik niet gewend.Heerlijk! Zo vind ik het altijd zo fijn om in Den Haag te komen, lekker veel Indiërs! Ik woon heerlijk hier hoor, maar 't is hier ongezond blank en Hollands.
Ik zit aan mijn bureau te lunchen, kom kerriesoep, brood met kaas, mandarijntjes.
quote:dolfje schreef op 24 oktober 2016 @ 12:17:

Ik zit nog in mijn pyjama en heb de wc gepoetst. Ik dacht ik laat even weten wat voor enerverende dag ik heb.
quote:yasmijn schreef op 24 oktober 2016 @ 12:17:

Ik zit aan mijn bureau te lunchen, kom kerriesoep, brood met kaas, mandarijntjes.Ik moet zo even naar de Bristol voor dozijn maillots voor dochter (kan straks zomaar ineens nodig zijn), dan bij de Appie maar even op zoek naar afgeprijsde sushi..
Haha dolfje, dat doe je goed.

Hun ik zit bij een lunchcafe en hoor Amerikaans, deens, spaans. Zo leuk.
Yas smakelijk.

Ik krijg zo een zuurdesemboterham met avocado, feta en nog vanalles. Zin in.
Ik ga zo douchen en boodschappen doen en zal dan ook eens een broodje voor ons maken. Heb nog een stukje gerookte kip. Lekker met mayonaise en zwarte peper. En misschien wat eiersalade.
quote:yasmijn schreef op 24 oktober 2016 @ 12:17:

Ik zit aan mijn bureau te lunchen, kom kerriesoep, brood met kaas, mandarijntjes. Ik heb bijna hetzelfde, alleen dan een krentenbol in plaats van brood.
quote:MissMillicent schreef op 24 oktober 2016 @ 12:16:

Goedemiddag. Het is koud buiten, maar droog. Grappig hier in amsterdam, dat je bijna verbaasd opkijkt als je op straat nederlands hoort. Ben ik niet gewend.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Blond het was fijn in jouw stad, ik ga snel weer
Ik hou echt van die dagen dat alles meezit
Goede reacties in buisjes phil?
quote:MissMillicent schreef op 24 oktober 2016 @ 12:20:

Haha dolfje, dat doe je goed.

Hun ik zit bij een lunchcafe en hoor Amerikaans, deens, spaans. Zo leuk.Welke is het geworden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nous, het is uiteindelijk het vlaamsch broodhuis geworden. Had besloten om naar het Van Loon museum te gaan ipv tropenmuseum en het is er dichtbij. Erg lekker geluncht.
O leuk, daar ging ik heen voor mijn vrijgezelliggebeuren (Van Loon). Amsterdam is nog altijd thuiskomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven