Schiphol smartpaking 8 dagen maar komen om 01.00 terug?
zaterdag 27 december 2008 om 11:59
Wij gaan 8 dagen op vakantie en willen onze auto op Schiphol Smart parking neerzetten. Nu hebben ze 8 daagse tarieven alleen wij komen de 8e dag om 1 uur snachts terug. Dat is eigenlijk al de volgende dag. Weet iemand of je dan wel een 8 daagse kunt nemen of dat je 1 dag extra moet nemen voor dat ene uurtje?
We zetten de auto rond een uur of 1 smiddags neer op de heen weg en halen hem terug dus rond 1 uur snachts weer op.
Mochten er nog andere goede parkeermogelijkheden rond schiphol zijn horen we dat ook graag.
We zetten de auto rond een uur of 1 smiddags neer op de heen weg en halen hem terug dus rond 1 uur snachts weer op.
Mochten er nog andere goede parkeermogelijkheden rond schiphol zijn horen we dat ook graag.
zaterdag 27 december 2008 om 12:14
Er is momenteel een actie bij Smart parking. Misschien heb jij er iets aan? Zie http://www.klm.com/travel...nQ/bluelinqactieindex.htm
zaterdag 27 december 2008 om 12:20
15. Mijn vlucht komt na middernacht terug, moet ik nu een dag extra betalen?
Ja u betaalt per extra dag EUR 10 tot het daaropvolgende Smart Parking tarief in rekening gebracht. Bij Smart Parking langer dan 22 dagen betaalt u EUR 5,50 extra per dag.
Dit heb ik van de site afgehaald, bij veel gestelde vragen
Ja u betaalt per extra dag EUR 10 tot het daaropvolgende Smart Parking tarief in rekening gebracht. Bij Smart Parking langer dan 22 dagen betaalt u EUR 5,50 extra per dag.
zaterdag 27 december 2008 om 13:42
als je om een uur aankomt betekent dat natuurlijk niet dat je om 1 uur in je auto zit.... Koffers laten meestal even op zich wachten (nog niet gesproken over evt. vertragingen...)
maar ik denk dat Farmacarla het antwoord al gegeven heeft.
Afhankelijk van hoe lang je gaat is de trein soms ook een goede optie. Fijne vakantie!
maar ik denk dat Farmacarla het antwoord al gegeven heeft.
Afhankelijk van hoe lang je gaat is de trein soms ook een goede optie. Fijne vakantie!
zaterdag 27 december 2008 om 14:45
quote:Farmacarla schreef op 27 december 2008 @ 12:20:
Thx!
Ik heb zelf ook het veel gestelde vragen rijtje bekeken maar deze niet tegen gekomen.
Er rijden helaas geen nachttreinen naar het noorden en we hebben geen zin om tot een uur of 6 te wachten.
Thx!
Ik heb zelf ook het veel gestelde vragen rijtje bekeken maar deze niet tegen gekomen.
Er rijden helaas geen nachttreinen naar het noorden en we hebben geen zin om tot een uur of 6 te wachten.