Het grote slierten & sexpijlert reunie topic

11-10-2008 00:12 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uit het niets kwamen zoveel oud slierten, oude sexpijler posters weer eens tezamen via de Tam Tam op het Viva Forum. Reden genoeg voor mij om dit topic te openen.

Angel 5 liet ons een weekend op de Sex Pijler schrijven, vervolgens zijn we verhuisd naar de Overige Pijler. Bekende namen komen voorbij en iedereen is enthousiast weer even 'back in the old days' te duiken....

Omdat er naar aanleiding van dit reünie-topic het idee ontstond voor een meeting, hebben Doris en Fausty besloten spijkers met koppen te slaan en de organisatie op zich te nemen. Hieronder volgen wat regels en feiten die je even mee moet nemen als je interesse hebt om bij die meeting aanwezig te zijn. Ik plak dit namens de organisatie in mijn openingspost.

Namens (kusje van) Doris & Fausty. Meeting info!

Wat je voorál niet moet verwachten is een dermate vrije sfeer die doet denken aan de Fun4two. Als we dat willen, gaan we daar wel heen. Wat wij voor ogen hebben is:

Een stijlvolle, gezellige, hartelijke meeting van de mensen die zich onder de categorie oudgedienden* scharen.

De meeting zal worden gehouden op:

ZATERDAG 17 JANUARI 2008 2009

We hebben een uitermate geschikte, sfeervolle, besloten gelegenheid op het oog, waar we vanaf 17 uur terecht kunnen.

We streven naar een minimale bezetting van 25 personen, zodat de prijs per persoon rond de 35 euro zal liggen.

Dit is inclusief eten en drinken (drinken tot een bepaalde hoogte uiteraard).

* Onder oudgedienden scharen we de mensen die destijds (2004-2005-2006) frequent mee schreven op de sexpijler.

Niet degenen die wel mee lazen, maar zelden tot nooit postten

Niet degenen die nú frequent schrijven, maar toen nog niet

Niet de partners van de (oud)-forummers

Niet degenen die er op uit zijn om te rellen

*einde bericht*

Tot die tijd schrijf hier! Heerlijk
djoels wijzigde dit bericht op 30-10-2008 10:29
Reden: smart ass New74 ;-)
% gewijzigd
DTEEZ!
quote:lekkerrrdanzeg schreef op 22 december 2008 @ 19:03:

pff flauw bezig he

hahahahaDoe jij maar vooral flauw hoor, lekkerrrrrrtje. Ik zet het je met liefde betaald! GRRRRR!!!
Faust, ik zeg, na de kerst zet ik je weer even ondersteboven op de eettafel goed?

Oh Doortje, schat...met die gedachte kom ik de kerstdagen wel door

Iedereen hele fijne en gezellige feestdagen !
quote:Speelseninteger schreef op 23 december 2008 @ 12:55:

.
quote:lekkerrrdanzeg schreef op 22 december 2008 @ 19:02:

[...]

niet? Wél van de orgie, niét van de orgi!
Lieve dames van de orgi,

Ik zie dat jullie niet hebben gereageerd op de posting van Speels. Nu ben ik een beetje in de war en weet ik niet waar ik rekening mee moet houden. Betekent het "wie zwijgt stemt toe"
quote:Speelseninteger schreef op 23 december 2008 @ 12:55:

Lieve orgi,

Ik weet dat ik gezegd heb dat ik niet meer zou komen.

Maar we zeggen allemaal wel eens iets doms. :-)

Ik heb spijt. En wil weer gewoon terugdraaien naar de situatie zoals hij was per 1 december.

De achtergrond voor deze inkering:

Ik ben iemand met principes. Mijn eigen belang doet er niet toe, voor mij.

Dus als ik solidair ben en daardoor mijzelf straf - bijvoorbeeld een mooi feest misloop- dan blijf ik bij mijn principes.

Maar waar ik wel eens aan voorbijga....is dat ik dan ook anderen straf.

Gisteren was Jasmijn bij mij. Zoals de meesten van jullie wel weten hebben wij al ruim twee jaar een liefdesrelatie. Die bovendien is ontstaan tijdens de eerste sexpijlermeeting. Jasmijn had zich enorm verheugd om met mij naar de meeting te gaan. Ze had zelfs speciaal voor mij een fabelachtige jurk gekocht.

Het doet haar verdriet als ik vrijwillig wegloop van de meeting. Om solidiair te zijn met Minne....maar daardoor Jasmijn dus te straffen. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik heb niets met Minne, maar wél met Jasmijn.

Vandaar dat ik heb besloten: ik doe niet flauw en ik kom weer gewoon naar de meeting. Just as it was.

Tot ziens allemaal. Ik heb er sin an.Speels, de vanzelfsprekendheid waarmee je post, strijkt me recht tegen de haren in. De toon die je in eerdere postings aannam, al evenzeer.

Wij van de orgie hebben besloten dat je niet welkom bent op de meeting. De reden daarvan is, zonder het gevoel te hebben in detail te moeten treden, dat wij denken dat jouw komst niet sfeerbevorderend zal zijn.

Het spijt me dat te moeten zeggen, mede voor Jasmijn.
Beste orgi,

De vanzelfsprekendheid waarmee Speels post is mijn schuld. Ik heb hem ervan proberen te overtuigen dat hij absoluut welkom is op de meeting als hij zich normaal gedraagt zoals ieder ander die zich heeft aangemeld voor de meeting. Ik zat dus fout en meldt me bij deze af voor de meeting.
Ach arme Doris, met mijn intuïtie is niets mis. Vanaf 25 november heb ik geweten dat ik niet welkom was, ook al dacht Jasmijn van wel. :-)

Het siert je echt dat je er meer dan een maand voor nodig hebt, voordat je het lef hebt om mij dat te melden. Je had me ook gewoon een mailtje kunnen sturen hoor. Je hebt mijn mailadres toch? Je hebt me immers zoveel enthousiaste mailtjes gestuurd. En nog nooit een onaardige mail.

Ik heb me op 24 november vanzelfsprekend aangemeld, omdat ik op alle vorige meetings ook aanwezig was, en zeer sfeerbevorderend trouwens. Want van die 41 mensen op het lijstje, daarvan heb ik op de vorige meetings met 35 een persoonlijk gesprek(je) gevoerd. Geen onvertogen woord. Oké, dat kan nog uit beleefdheid zijn.

Wacht, ik loop nog even het lijstje door:

1. Doris 2. Faust 3. Greece 4. Laminaat 5. Dushi 6. Doornroosje 7. Danzig 8. Sofia 9. Donkeyshot 10.Maybi 11. Pebbles 12. Djoels 13. Giulia 14. Njoy 15. Tiggert 16. Kaateke 17. Tink 18. Vlammetje 19. Ted 20. Frank24

21. Houvanjezelf 22. Tums 23. Dusz 24. Mare

25. Gelaarsde Kater 26 AnneWil/ AWisback 27. Miss Innuendo 28. Mr Innuendo 29. Roseetje 30. Jasmijn 31. Not4Bree 32. Cyberwitch 33. Sammy Jo 34. YinYang

35. Bate 36. Q-Q 37. Ananya (formally known as jufB)

38. Speelseninteger 39. Renskenw 40. Lekkerrrrdanzeg

41 Zoyla.

Goh, leuk is dat om even te turven. Van de bovenstaande groep zijn 5 mensen bij mij thuis geweest. 7 hebben seks met mij gehad. 2 hebben met mij gezoend. Dat zijn toch allemaal dingen die je vrijwillig doet, niet omdat de sfeer zo slecht is. :-)

(En dan waren er nog een paar meetingbezoekers die niet in bovenstaande lijstje staan.)

Jij weet best waarom ik niet welkom ben, Doris, en dat heeft niets met sfeer te maken. Ik heb twee van bovenstaande meisjes ongezouten de waarheid gezegd en keihard veroordeeld, voor iets wat ze gedaan hebben. Dat die twee het niet leuk vinden om mij te zien bij de meeting, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Maar jij weet net zo goed als ik, dat ik ze met geen vinger zou aanraken. Zelfs geen dodelijke blikken. Ik zou ze hooguit negeren. Is dat zo erg dan? Met de overige meetinggangers heb ik geen aanvaringen gehad. Ook met jou nooit, Doris.

Dat je mij de toegang ontzegt, heeft misschien in jouw ogen het voordeel dat je mij niet tegenkomt. Het voorkomt echter niet dat je vroeg of laat jezelf tegenkomt. :-)

En dat geldt natuurlijk ook voor alle andere meetinggangers die kritiekloos en schouderophalend de kop in het zand steken voor het achterkamertjestoegangsbeleid van de orgi.

Tja, kritiek is ook niet zonder risico, want voor je het weet, lig je eruit.

Ik wens jullie allen een sfeerrijke meeting toe, met een goed gevoel vooral. :-)

Speels
quote:jasmijn43 schreef op 27 december 2008 @ 13:59:

Beste orgi,

De vanzelfsprekendheid waarmee Speels post is mijn schuld. Ik heb hem ervan proberen te overtuigen dat hij absoluut welkom is op de meeting als hij zich normaal gedraagt zoals ieder ander die zich heeft aangemeld voor de meeting. Ik zat dus fout en meld me bij deze af voor de meeting. Het spijt me voor jou, dat jij nou ook de meeting moet missen. Pak je koffer in, dan gaan we op die dag lekker een weekendje naar Milaan.
Daarom ga ik dus niet naar zulke meetings ; de discretie van Speels bevestigt het maar weer eens .

Vijf , Speels ? En hoeveel vonden het écht lekker ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 december 2008 @ 17:58:

Daarom ga ik dus niet naar zulke meetings ; de discretie van Speels bevestigt het maar weer eens .

Vijf , Speels ? En hoeveel vonden het écht lekker ? Ik weet niet hoeveel van die 5 mijn huis echt lekker vonden. Of bedoel je die 7? Tja, daar ben ik discreet over. Daarom noem ik ook geen namen. Jij vertelt toch ook altijd wat en hoe vaak je in parenclubs doet. Maar jij noemt daar -terecht- ook geen namen bij.
Wat ik daar doe ? Nee, vertel ik nooit .

En ik ging er vanuit dat je overdreef , vandaar 5 ipv 7
Als mede-lid van orgi wil ik reageren op onderstaande, want Door en ik hebben dit samen weloverwogen besloten.

Ten eerste wil ik opmerken dan Jasmijn zelf heeft besloten niet naar de meeting te komen en dat betreuren wij, wij hadden haar graag gezien de 17e.

Mijn beste Speels, als je 25/11 al wist dat je niet welkom was, waarom heb je je überhaupt dan op de lijst gezet ?

En daarbij, de manier waarop je dat gedaan hebt, zonder enige (posting vooraf je naam op de lijst plempen, is je eerste verlies geweest.

Of vanuit jouw oogpunt gezien, je eerste (rel)winst.

Jouw postings daarna waren niet bepaald vriendelijk of onderhoudend, maar belerend en afdwingend.

Met name die postings hebben ons besluit gevormd.

Ook wij hebben nooit een aanvaring of narigheid gehad samen maar dat is mi geen vrijbriefje.

Ik wens jullie allen een sfeerrijke meeting toe, met een goed gevoel vooral. :-

Dat goede gevoel is er.
Speels, ik ben een van de twee meisjes die je 'ongezouten de waarheid verteld en keihard veroordeeld' hebt. Daar zit ik niet zo mee, waar ik wel mee zit zijn de bedreigingen die erop volgde, zodanig dat ik zelfs naar de politie ben gegaan!

Ik heb de orgi niet gevraagd om jou te weren van de meeting. Wel heb ik gevraagd mij een seintje te geven als ze jou gingen toelaten op de hyves-groep, zodat ik van tevoren mijn persoonlijke postings daar weg kon halen, aangezien ik jou daarmee niet vertrouw.

Klaar.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 december 2008 @ 18:48:

Wat ik daar doe ? Nee, vertel ik nooit .

En ik ging er vanuit dat je overdreef , vandaar 5 ipv 7

Hm, ik lees jouw waardevolle postings al jaren. Jij was toch eerst van de soft swap en later van de full swap? Ik ben toch niet in de waar met een ander?

Maar dat heb ik dus op het forum gelezen.

Ik heb overigens niet met alle 7 gefullswapt hoor.

En ook niet op de meeting zelf.

Maar als je daar nieuwsgierig naar bent, moet je even terugbladeren in dit topic. Dan wordt er iets verteld over neuken op de keukentafel tijdens een verjaardagfeestje van meetende forummers. Maar daar was ik niet bij.
O, je vindt fullswap / softswap al álles vertellen ? Man , dat dekt nog voor de helft de lading niet Ik ben inderdaad niet van de details , nee . Full/softswap vind ik een term die vrij nietszeggend is en waar je nog alle kanten mee uit kan .

Maar waar ik over val is dat je een soort van bommetje dropt waardoor mensen zo goed als zeker gaan speculeren ( navragen misschien zelfs ) en wat voegt het nou toe ( of af ) wie het met wie heeft gedaan ? Of wie het met jou heeft gedaan ? En dat jij daar bepaalde ideeën over hebt , wil niet zeggen dat je bedpartners van toen er hetzelfde over denken .

Maar ik heb dat soort opmerkingen vaker gezien , van sexpijlerposters , dat ze het wel met zus of zoveel anderen van de pijler hebben gedaan . Lekker belangrijk........
[quote]fausty8 schreef op 27 december 2008 @ 18:57:

Mijn beste Speels, als je 25/11 al wist dat je niet welkom was, waarom heb je je überhaupt dan op de lijst gezet ?

Omdat ik mij op 24/11 op de lijst heb gezet, en toen wist ik dat nog niet. Op de 25ste rook ik het pas, sorry.

En daarbij, de manier waarop je dat gedaan hebt, zonder enige posting vooraf je naam op de lijst plempen

Dat geldt voor ongeveer de helft van de aanmelders, dat ze alleen maar hun naam op de lijst plempten. (Sommigen lieten het zelfs door een ander doen, die hebben we in het geheel niet gezien in dit topic). Als dat een criterium is kun je wel een klein zaaltje huren.
quote:sofia75 schreef op 27 december 2008 @ 19:00:

Speels, ik ben een van de twee meisjes die je 'ongezouten de waarheid verteld en keihard veroordeeld' hebt. Daar zit ik niet zo mee, waar ik wel mee zit zijn de bedreigingen die erop volgde, zodanig dat ik zelfs naar de politie ben gegaan!

Hahahaha, kon die agent zijn lachen wel inhouden? Het feit dat jij naar de politie gaat, maakt het nog geen bedreiging. Je had net zo goed naar een banketbakker kunnen lopen.

Bedreigingen worden zééér zwaar opgenomen door justitie. Bedreigingszaken worden ook zelden geseponeerd. Ik ben nooit veroordeeld, dat zegt wel genoeg. Sterker nog: ik ben nog niet eens benaderd door de politie voor een verklaring, of proces verbaal.

Ik ben blij dat je nu zelf op het forum openlijk komt melden wat er aan de hand is. Dank je wel daarvoor. Dat is beter dan geroddel achter de schermen. Nu kan tenminste iedereen een mening vormen. En nu ben ik er ook klaar mee.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 december 2008 @ 19:16:

Maar waar ik over val is dat je een soort van bommetje dropt.......

Dat was helaas even nodig, om het verhaal uit de wereld te helpen dat Speels de sfeer op meetings zou verpesten.

Als mensen er omheen draaien wat er werkelijk aan de hand is, is het soms nodig om een bommetje te gooien, om de zaken helder te maken. En dat is nu wel gebeurd.

Het nadeel dat er nu gespeculeerd zou worden? Who cares? Men speculeert maar. Van mij zullen ze het niet horen. De betrokkenen weten het zelf wel.
Hoe dan ook, bij het doorlezen der postings kan ik alleen maar concluderen dat wij een goed besluit hebben genomen vanmorgen.

Wat mij betreft laten we het hierbij.

voor allen.
Echt, zo vermakelijk dit!
Nog maar 3 weekjes dames en heren! Ik heb er zin in!
quote:Helaholalalala schreef op 27 december 2008 @ 23:34:

Echt, zo vermakelijk dit!

Ja grappig hè?

En jij hebt je nog wel zo vermaakt op de tweede meeting. Mocht jij nu ook niet meer komen?
quote:Doris01 schreef op 27 december 2008 @ 21:35:

...wij een goed besluit hebben genomen vanmorgen.

voor allen. Vanmorgen?

Ach, je bent geen 19 meer, zal ik maar zeggen. Dan neemt het tijdsbesef wat af. Een dag, een maand, lastig het onderscheid te zien. Maar bedankt voor de kus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven