Het grote slierten & sexpijlert reunie topic

11-10-2008 00:12 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uit het niets kwamen zoveel oud slierten, oude sexpijler posters weer eens tezamen via de Tam Tam op het Viva Forum. Reden genoeg voor mij om dit topic te openen.

Angel 5 liet ons een weekend op de Sex Pijler schrijven, vervolgens zijn we verhuisd naar de Overige Pijler. Bekende namen komen voorbij en iedereen is enthousiast weer even 'back in the old days' te duiken....

Omdat er naar aanleiding van dit reünie-topic het idee ontstond voor een meeting, hebben Doris en Fausty besloten spijkers met koppen te slaan en de organisatie op zich te nemen. Hieronder volgen wat regels en feiten die je even mee moet nemen als je interesse hebt om bij die meeting aanwezig te zijn. Ik plak dit namens de organisatie in mijn openingspost.

Namens (kusje van) Doris & Fausty. Meeting info!

Wat je voorál niet moet verwachten is een dermate vrije sfeer die doet denken aan de Fun4two. Als we dat willen, gaan we daar wel heen. Wat wij voor ogen hebben is:

Een stijlvolle, gezellige, hartelijke meeting van de mensen die zich onder de categorie oudgedienden* scharen.

De meeting zal worden gehouden op:

ZATERDAG 17 JANUARI 2008 2009

We hebben een uitermate geschikte, sfeervolle, besloten gelegenheid op het oog, waar we vanaf 17 uur terecht kunnen.

We streven naar een minimale bezetting van 25 personen, zodat de prijs per persoon rond de 35 euro zal liggen.

Dit is inclusief eten en drinken (drinken tot een bepaalde hoogte uiteraard).

* Onder oudgedienden scharen we de mensen die destijds (2004-2005-2006) frequent mee schreven op de sexpijler.

Niet degenen die wel mee lazen, maar zelden tot nooit postten

Niet degenen die nú frequent schrijven, maar toen nog niet

Niet de partners van de (oud)-forummers

Niet degenen die er op uit zijn om te rellen

*einde bericht*

Tot die tijd schrijf hier! Heerlijk
djoels wijzigde dit bericht op 30-10-2008 10:29
Reden: smart ass New74 ;-)
% gewijzigd
DTEEZ!
Djoels ook
LOL
Is het een idee om de hele reünie gewoon te verplaatsen naar Rio de Janeiro ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
In iedergeval is het daar lekker zonnig, warm en aangenamer dan op dit moment in Nederland. Ik droom wel even met je mee DS
quote:Donkeyshot schreef op 25 november 2008 @ 17:23:

Is het een idee om de hele reünie gewoon te verplaatsen naar Rio de Janeiro ? Moeten we wel een andere sponsor zoeken, ik vraag me af of de PvdD dat gaat betalen.....
Komt wel goed toch Kaateke, we stammen toch af van de apen? Dan wil die partij onze meeting vast sponsoren...
Jazeker ken ik Embee. En inderdaad, heel lang geleden was ze ook bij ons etentje in Adam.

Dan heb ik dus toch de goede voor me

En eSmee was een beetje een Gothic type toch ?

Oh well, brings me back in time..

Dat etentje in Adam, voor mij was het de eerste keer dat ik Forummers ging ontmoeten en dan ook nog van het type 'bi'

Vond het maar wat spannend maar het is uiteindelijk een hele leuke avond geworden !
Zullen we het niet over het weer hebben.

Ik stroom namelijk wederom het huis uit hier... ik heb de meeste dagen echt hoerig fuckweer genoten. Gistermiddag sinds een paar dagen heerlijk een paar uur aan het strand gelegen, vanmorgen kwam het weer met bakken uit de hemel enzo...

´Je krijgt wat je verdient´ nou mooi weer dus niet maar wel een reünie, dus wat zeik ik toch!

Overigens is regen hier niet gelijk aan kou..... dus natregen laat ik gewoon in mijn blote jurkje.... dan maar zo nat!
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 27 november 2008 @ 11:10:

Overigens is regen hier niet gelijk aan kou..... dus natregen laat ik gewoon in mijn blote jurkje.... dan maar zo nat! *krijgt nu allerlei lekkere visioenen*
Kan het kloppen dat hier op Viva helemaal nergens meer een bi-meiden topic en/of LN topic is? Ik heb gezocht, maar niet gevonden.... Was wel benieuwd wie er zijn gegaan eigenlijk.

Of moet ik me dan toch weer tot het 'andere forum' wenden?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Bi meiden topic is toen verwijderd, vandaar mede de invasie toen. Want bi topic werd naar overige gedumpt en daar waren we niet echt welkom door vele overige schrijfsters. dus de flow ging eruit en klad kwam erin. LN topic werd altijd geopend door de bi meiden en daar leuter topics op sex niet mogen zijn die er niet meer. Er zijn nog wel topics na 'ons' gekomen en geweest over sex met vrouwen maar zover bij mij bekend schrijft niemand meer van de originele bi meiden daar! Maar correct me if I'm wrong. Dus als je het wil weten Miss I raad ik je idd aan om even op ander forum te kijken wie van die groep iig is gegaan. Overigens waren het maar 2 dames van dat forum ;). En niemand van de 'oude' groep zeg maar.
Goh, jammer om te horen....

Op welke datum valt de laatste donderdag van februari eigenlijk? Weet eigenlijk wel zeker dat ik dan op m'n honeymoon ben...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Er is wel een bi-sgierig topic op Sex, daar werd met een paar woorden gerept over LN maar geen verslagen na donderdag.

Jammer, mis die verhalen ..en nee, ik kan ze niet meer lezen op 'het andere forum' ...eigen schuld, dikke bult

26/2 Miss
Ik stel voor om met ingang van vandaag, 1 december, de inschrijving voor de meeting op de besloten hyves groep te sluiten.

We hebben een leuke grote groep inmiddels,

lijkt me sterk dat er nog mensen bij komen en dan kunnen we spijkers met koppen gaan slaan. Zowel wat de lokatie betreft als de bekendmaking ervan op de groep.

Ik ben helemaal voor Doris
Bij deze is de inschrijving voor het bijwonen van de meeting dan definitief gesloten!

*Slaat met een gigantische hamer op de tafel... oh, dat is nou sneu... vingertjes van de jongste zitten er per ongeluk tussen...*

Leuk leuk leuk mensen. Gaan we daar verder praten over alles wat betreft de meeting, en kunnen we het hier weer gewoon hebben over allerhande huis tuin keuken en seks dingen.
Helemaal mee eens Doris met wat je hieronder post! En wat betreft de rest: vind sex met een hamer een tikkie te ver gaan hoor
Wie mailt mij even die Hyves-link?
quote:Doris01 schreef op 01 december 2008 @ 16:29:

Ik stel voor om met ingang van vandaag, 1 december, de inschrijving voor de meeting te sluiten.

Ohjé, wat lees ik nu? Mogen er geen nieuwe aanmeldingen meer bij? Heb ik even mazzel dat ik me op 21 november al had aangemeld. Voor het zelfde geld, had ik deze topic pas twee weken later gezien.

Maar eh....ik had nog een hele leuke verrassing in petto. Ik wilde iemand meenemen. Een prominent forummer van het eerste uur. Zij heeft -om bepaalde redenen- vorig jaar het forum helemaal vaarwel gezegd, maar ik heb haar getracht over te halen om nog één keer terug te keren. Op de meeting wel te verstaan. :-)

Ze is bijna over de drempel. Maar als zij nu niet meer welkom is, omdat het 1 december is geweest, kan ik beter mijn poging staken.

Wat lullig zeg.
Ik ben geen voorstander van late aanmelders. Stop is stop. Wie bepaalt wie wel en niet mee mag komen na 1 december? Dit topic is 11 oktober geopend en volgens mij werd de dag erna al gesproken over een meeting. Dan hebben mensen dus zo'n 7 weken de tijd gehad om zich aan te melden.

Maar goed, ik ben niet van de orgi...
quote:Laminaat schreef op 04 december 2008 @ 10:21:

Maar goed, ik ben niet van de orgi...

Ik wel. En het is zoals Laminaat zegt, 7 weken de tijd, stop is stop, vol is vol. Noem het hoe je het wilt, maar de besloten hyves groep blijft zoals ie nu is.

Daarbij, Speels, hou ik al helemaal niet van verrassingen, dus ga lekker die avond met je verrassing een hapje eten ofzo, maar laat het vooral hierbij.
@Doris:

Wat laat jij je op een ongelovelijke manier kennen.

En vooral ook buitengewoon aardig tegenover degene die de eerste meeting heeft georganiseerd.

Dan heeft ze bij nader inzien dus toch een wijze beslissing genomen door afscheid te nemen van de sexpijlerforummers en hun hypocriete groepsethiek en achter-de-schermen-politiek.

Maar oké, ik ben solidair. Als Minne niet mag komen, dan kom ik ook niet naar de meeting. En ik merk het vanzelf wel, of er nog meer mensen zijn met een greintje fatsoen in hun lijf en zich solidair verklaren.
quote:Speelseninteger schreef op 04 december 2008 @ 17:32:

@Doris:

Wat laat jij je op een ongelovelijke manier kennen.

.Nou Speels, jij bent wel ongelooflijk van de leg krijg ik de indruk.

Joh relax, soms win je wat, soms verlies je wat.

We merken vanzelf wel wie zich bij je aansluiten. Ik hou het hierbij.
Ik sta achter de beslissing van Doris. En zoals al gezegd is: men had 7 weken de tijd om te reageren. En ik heb zin in de 17e ben al aan het aftellen.
Eensch en daar laat ik het ook bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven