Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 25 oktober 2016 om 22:45
dinsdag 25 oktober 2016 om 22:49
quote:barbaracartland schreef op 25 oktober 2016 @ 22:47:
Ik vind het gezuig in het topic van Yggdrasil wel vervelend. Het is helemaal mooi dat je hebt ontdekt waar iemand woont, maar moet je dat post na post bespreken?
Indien ja, dan mag je nu een opmerking maken over hoe zulke mooie vitrage ik heb.Jij bent toch dat huis met de oranje vitrage?
Ik vind het gezuig in het topic van Yggdrasil wel vervelend. Het is helemaal mooi dat je hebt ontdekt waar iemand woont, maar moet je dat post na post bespreken?
Indien ja, dan mag je nu een opmerking maken over hoe zulke mooie vitrage ik heb.Jij bent toch dat huis met de oranje vitrage?
woensdag 26 oktober 2016 om 09:00
quote:barbaracartland schreef op 25 oktober 2016 @ 22:47:
Indien ja, dan mag je nu een opmerking maken over hoe zulke mooie vitrage ik heb.
Toch heeft Kia wel een punt daar vind ik.
Voor mij was het ook niet heel moeilijk het huis te vinden maar dat hoef ik idd niet te schrijven daar.
Je vitrage staat beeldig, jammer dat de kitsche mooie bloempotten nu niet te zien meer zijn
Indien ja, dan mag je nu een opmerking maken over hoe zulke mooie vitrage ik heb.
Voor mij was het ook niet heel moeilijk het huis te vinden maar dat hoef ik idd niet te schrijven daar.
Je vitrage staat beeldig, jammer dat de kitsche mooie bloempotten nu niet te zien meer zijn
Je bent zelf een theepot
woensdag 26 oktober 2016 om 09:01
quote:YellowDiamond schreef op 25 oktober 2016 @ 16:47:
[...]
Als ze die link al heeft neergezet en ook bijna meteen weer heeft weggehaald dan lijkt het mij dat die link voor een select groepje bedoeld was?
Zoals er vroegah ook wel eens mailadressen en foto's heel kort geplaatst werden?
Het lijkt me niet moeilijk. Als je weet welke stad het is, dan heb je het huis er zo uitgefilterd. Het staat net op funda en er zijn niet veel vanaf prijzen. Hoeft ze geen link voor te plaatsen.
Maar fuck wat een dramaqueen. Beter slechte aandacht dan geen aandacht.
[...]
Als ze die link al heeft neergezet en ook bijna meteen weer heeft weggehaald dan lijkt het mij dat die link voor een select groepje bedoeld was?
Zoals er vroegah ook wel eens mailadressen en foto's heel kort geplaatst werden?
Het lijkt me niet moeilijk. Als je weet welke stad het is, dan heb je het huis er zo uitgefilterd. Het staat net op funda en er zijn niet veel vanaf prijzen. Hoeft ze geen link voor te plaatsen.
Maar fuck wat een dramaqueen. Beter slechte aandacht dan geen aandacht.
woensdag 26 oktober 2016 om 09:03
quote:Het-groepje schreef op 25 oktober 2016 @ 22:26:
Hier moet toch niet gekker worden.
Pjk noemt een ander zuur.
En maakte een echt leuk vilein grapje.
Sorry sally maar het is een beetje surrealistisch.
(kind bang voor wol topic).Gewoon terugdenken aan de opmerking dat vrouwen in een spijkerbroek hetzelfde zijn als mannen in een geruite plooirok. Is je wereldbeeld weer terug op zn pootjrs!
Hier moet toch niet gekker worden.
Pjk noemt een ander zuur.
En maakte een echt leuk vilein grapje.
Sorry sally maar het is een beetje surrealistisch.
(kind bang voor wol topic).Gewoon terugdenken aan de opmerking dat vrouwen in een spijkerbroek hetzelfde zijn als mannen in een geruite plooirok. Is je wereldbeeld weer terug op zn pootjrs!
woensdag 26 oktober 2016 om 09:13
quote:SuzanneSuus schreef op 26 oktober 2016 @ 09:00:
[...]
Je vitrage staat beeldig, jammer dat de kitsche mooie bloempotten nu niet te zien meer zijnKia heeft altijd een punt, maar die bedoelde ik ook niet
[...]
Je vitrage staat beeldig, jammer dat de kitsche mooie bloempotten nu niet te zien meer zijnKia heeft altijd een punt, maar die bedoelde ik ook niet
woensdag 26 oktober 2016 om 09:24
Ze heeft die link op FB geplaatst met het verzoek te delen. Schijnbaar heeft ze op haar FB vriendjes van het forum en zo is het rond gaan zingen, aldus Yasmijn. Maar goed, na al die vele, vele jaren en gedoe met privacy enzo, geeft ze dat nog steeds veel te makkelijk prijs en dan woedend worden...tsja.
Ik heb niet gekeken en het boeit me ook niet, maar ik weet wel precies wie ze is zonder dat ik daar enige moeite voor heb hoeven doen.
Ik heb niet gekeken en het boeit me ook niet, maar ik weet wel precies wie ze is zonder dat ik daar enige moeite voor heb hoeven doen.
woensdag 26 oktober 2016 om 09:34
Dat weet ik wel zeker, er zit een heel netwerk achter het forum. Ik vind het sneu gedrag, wat win je er in godsnaam mee. Maar ze weet heel goed dat het zo werkt hier, ze zit hier al jaren en jaren en dit is niet de eerste keer dat het haar overkomt en ze had ook kunnen weten dat ook dit topic weer gierend uit de klauwen zou lopen. Post dan niet. Ik gooi ook heel bewust bepaalde zaken niet op het forum omdat ik toch al weet hoe er gereageerd zal worden. En dan heb ik bij lange na niet de reputatie en bekendheid van Ygg.
woensdag 26 oktober 2016 om 09:35
Ik kom hier langer dan ygg zelf, maar weet niet eens haar vorige nick meer, laat staan waar ze woont. Dus daar zou ik toch echt wel enige moeite voor moeten doen hoor, om daar achter te komen. Feit is dat er heel veel forummers zijn die dat echt wel de moeite waard vinden.
Die link hier gaan delen omdat je het op FB hebt gezien, wijvengedrag, te zot voor woorden. Die hele pb-functie doet volgens mij meer kwaad dan goed.
Die link hier gaan delen omdat je het op FB hebt gezien, wijvengedrag, te zot voor woorden. Die hele pb-functie doet volgens mij meer kwaad dan goed.
woensdag 26 oktober 2016 om 09:36
quote:Rhae schreef op 26 oktober 2016 @ 09:20:
Ik vind het wel behoorlijk fout dat die link rondgaat overigens. Heb niks gezien overignes, het boeit me niet, en het is opmerkelijk dat dit altijd bij ygg gebeurt en zelden bij anderen, maar netjes is het niet.Netjes is het niet maar als je post zoals Ygg (= heel openlijk met privezaken) dan is het niet gek
Ik vind het wel behoorlijk fout dat die link rondgaat overigens. Heb niks gezien overignes, het boeit me niet, en het is opmerkelijk dat dit altijd bij ygg gebeurt en zelden bij anderen, maar netjes is het niet.Netjes is het niet maar als je post zoals Ygg (= heel openlijk met privezaken) dan is het niet gek
Je bent zelf een theepot
woensdag 26 oktober 2016 om 09:44
quote:Rhae schreef op 26 oktober 2016 @ 09:25:
Ja, maar ik vermoed dat het ook op het forum lustig achter de schermen gedeeld wordt. En ik vraag me oprecht af waarom je dat zou doen. Laat dat mens met rust, met al haar gekkigheden, die ze heus heeft, maar dit is gewoon niet netjes.Ik snap vooral het berichten sturen naar de makelaar niet. Als dat echt gebeurd is.
Ja, maar ik vermoed dat het ook op het forum lustig achter de schermen gedeeld wordt. En ik vraag me oprecht af waarom je dat zou doen. Laat dat mens met rust, met al haar gekkigheden, die ze heus heeft, maar dit is gewoon niet netjes.Ik snap vooral het berichten sturen naar de makelaar niet. Als dat echt gebeurd is.