Vrolijk vrijdagavondtopic!
vrijdag 28 oktober 2016 om 22:06
vrijdag 28 oktober 2016 om 22:25
quote:cerulli schreef op 28 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Ai, de beschrijving leest als een film die ik met mijn ogen dicht zou kijken.
Wel met Ruth Wilson. Goeie actrice.
Vroeger zette ik gewoon mijn bril af.
Maar dat was voor man een kneiter van een tv kocht. Nu werkt dat helaas niet meer afdoende.
[...]
Ai, de beschrijving leest als een film die ik met mijn ogen dicht zou kijken.
Wel met Ruth Wilson. Goeie actrice.
Vroeger zette ik gewoon mijn bril af.
Maar dat was voor man een kneiter van een tv kocht. Nu werkt dat helaas niet meer afdoende.
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 28 oktober 2016 om 22:27
quote:Marels schreef op 28 oktober 2016 @ 21:58:
voor de zwangeren.
Hoe is het met jou Lux? Gaat alles goed?
Ja baby groeit volgens het boekje, doet eigenlijk alles volgens het boekje, ook zijn moeder lekker misselijk en moe maken bijvoorbeeld
Maar geweldig om te zien op de echo's hoor. Bizar hoe het in een maand tijd van een vlek in een kindje verandert
Maar zwanger zijn bevalt me niet zo. Ik koop ze liever bij een pakje boter geloof ik. Wil m'n lichaam nu al terug krijg ook steeds de vraag of ik ziek ben. Geen pregnancy glow hier
Succes met je enge film
voor de zwangeren.
Hoe is het met jou Lux? Gaat alles goed?
Ja baby groeit volgens het boekje, doet eigenlijk alles volgens het boekje, ook zijn moeder lekker misselijk en moe maken bijvoorbeeld
Maar geweldig om te zien op de echo's hoor. Bizar hoe het in een maand tijd van een vlek in een kindje verandert
Maar zwanger zijn bevalt me niet zo. Ik koop ze liever bij een pakje boter geloof ik. Wil m'n lichaam nu al terug krijg ook steeds de vraag of ik ziek ben. Geen pregnancy glow hier
Succes met je enge film
vrijdag 28 oktober 2016 om 22:32
quote:lux. schreef op 28 oktober 2016 @ 22:27:
[...]
Succes met je enge film
Aaa super fijn dat alles goed groeit en volgens het boekje gaat! En van dat zwanger zijn, begrijp ik volkomen!
Hier idem.
[...]
Succes met je enge film
Aaa super fijn dat alles goed groeit en volgens het boekje gaat! En van dat zwanger zijn, begrijp ik volkomen!
Hier idem.