Vrolijk vrijdagavondtopic!

28-10-2016 20:43 138 berichten
Aangezien er klachten waren over hoe saai het hier vandaag is, open ik een gezellig vrijdagavond-kletstopic.

Wat doen jullie vanavond? Ik zit lekker op de bank tv te kijken met een kop thee. Straks misschien nog een dvd erin, of een boek lezen, dat weet ik nog niet.
quote:Xervy schreef op 28 oktober 2016 @ 22:32:

[...]

Aaa super fijn dat alles goed groeit en volgens het boekje gaat! En van dat zwanger zijn, begrijp ik volkomen!

Hier idem.

Haha ja de eerste week was ik dolgelukkig (zwanger via IVF, na 2 jaar) en stuiterde ik wat af, and then hormones kicked in ben nog steeds heel blij hoor, zoveel geluk gehad met de eerste poging meteen raak en eindelijk zwanger te zijn na zo lang proberen... Maar heb ook momenten gehad dat ik gewoon moest huilen van hoe klote ik me voelde en zoiets had van 'haal het eruit!' En dan tegelijkertijd als de dood zijn voor een miskraam. Leuk, die hormonen. Maar ik trok die misselijkheid gewoon niet meer op een gegeven moment, ik kon gewoon niks behalve als een dweil op de bank hangen, waardeloos en dat wekenlang dag en nacht. Kon niet slapen want op m'n buik kon ik niet liggen, op m'n zij kreeg ik maagzuur en op m'n rug werd ik misselijk. En ik was al zo hondsmoe.

Inmiddels 12.5 week en heb het nu niet meer iedere dag en dat scheelt al een hoop, ik lijk langzamerhand weer een beetje mens te worden, maar man wat kun je ziek zijn van dat eerste trimester. Had ik niet verwacht.

Bij jou wordt het niet minder?
Heb ik nou tóch een zwanger-topic in mijn rijtje staan?
Jee wat een traject wat je hebt moeten afleggen heftig hoor! Wel fijn dat het bij de eerste poging raak was!

Ja die hormonen vertel me er niets over.

Hier nog steeds extreem misselijk/ overgeven. Heb in zh gelegen ivm uitdroging. Nu gaat het wel wat beter, maar nog niet goed. Gelukkig sta ik onder controle.

Helaas mag ik nog niet werken, daar voel ik me super rot onder. Ben normaal nooit ziek thuis.
quote:Courage-- schreef op 28 oktober 2016 @ 22:50:

Heb ik nou tóch een zwanger-topic in mijn rijtje staan? Sorry... Heb batmanfilm afgezet, kon het niet meer aanzien. Nu modern familie vanuit mijn bed.
quote:Xervy schreef op 28 oktober 2016 @ 22:54:

[...]

Sorry... Heb batmanfilm afgezet, kon het niet meer aanzien. Nu modern familie vanuit mijn bed.Ga rustig verder , ik pak een boek.
quote:Xervy schreef op 28 oktober 2016 @ 22:53:

Jee wat een traject wat je hebt moeten afleggen heftig hoor! Wel fijn dat het bij de eerste poging raak was!

Ja die hormonen vertel me er niets over.

Hier nog steeds extreem misselijk/ overgeven. Heb in zh gelegen ivm uitdroging. Nu gaat het wel wat beter, maar nog niet goed. Gelukkig sta ik onder controle.

Helaas mag ik nog niet werken, daar voel ik me super rot onder. Ben normaal nooit ziek thuis.Brrr verschrikkelijk. Zo erg was het gelukkig niet bij mij. Niet schuldig over voelen though, juist als je nooit ziek bent kun je het nu best een keertje hebben. 't Is gewoon niet anders hopelijk wordt het snel beter!

Excusez

Ik heb nog wel iets anders voor de vrijdagavond: wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Hier morgen man's haar knippen, wandeling maken door het bos (vanwege de herfstkleuren) en bij m'n moeder eten. Zondag werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage-- schreef op 28 oktober 2016 @ 22:04:

[...]

Tja. Gelukkig kan ik wel redelijk tegen dat soort dingen.

Beddegoed in de was en doorgaan.

Gelukkig. ik was gillend door het plafond m'n huis uit gestuiterd denk ik

Inmiddels lekker gedoucht en in m'n bed, hoorde wel wat geknaag/ gekrab boven het plafond hal/ keuken. Morgen actie ondernemen tegen dat gespuis

Slaap lekker allemaal!
quote:lux. schreef op 28 oktober 2016 @ 23:02:

[...]

Ik heb nog wel iets anders voor de vrijdagavond: wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Hier morgen man's haar knippen, wandeling maken door het bos (vanwege de herfstkleuren) en bij m'n moeder eten. Zondag werken.

Knip jij man´s haar zelf??

Mijn plannen: morgenochtend met de kinderen naar een (familie)concert, ´s avonds heb ik een etentje met vriendinnen. Zondag (nog) geen plannen maar ik denk lekker aanrommelen thuis met z´n vieren.

En gefeliciteerd met de goede combinatietest!
Yes dat doe ik. Het kostte wel enige oefening dus in het begin was het niet al te fraai

Lekker weekend heb je! Veel plezier! En dankje

@cookie: die kat moet je niet nemen om tussen het plafond te stoppen, de geur van katten houdt muizen buiten de deur
Hier: uitslapen, huishouden (iets met vuilnis en was en de kattenbak) en verder denk ik kleuren. Heb een nieuw kleurboek gekocht, met scheldwoorden. Kan ik wel gebruiken, twee rotstreken gehad sinds september. Even afreageren
Lux, van harte met je zwangerschap. Heb de weg er naar toe her en der op 't forum wel eens meegekregen.

Xervy natuurlijk ook van harte ook al ken ik je forumnaam niet.

Hoop dat bij jullie beide de misselijkheid snel afneemt/verdwijnt.

BE, een kleurboek met scheldwoorden Geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen. En ja, die rotstreken mogen wel ophouden

Hier was het afwisselend beetje tv kijken en forummen, eten, snoepen, wijntje etc. Niets bijzonders in de planning voor dit weekend maar dat is meestal zo. Misschien in mijn stofvoorraad duiken en er een naaipatroon bij zoeken.

Lux mag dat.

Mijn plannen voor het weekend; uitslapen (net pas in het land der levenden), vanmiddag naar een verjaardag, vanavond Zumba feestje. Morgen meer uitslapen en verder helemaal niks.

Beetje huishouden enzo wel maar niks heel spannends. Misschien mijn kledingkast weer eens uitmesten, want ik kan niks meer vinden.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven