Hond nog niet loops
zondag 30 oktober 2016 om 10:39
Hallo allemaal,
Ik heb een chihuahua van vijf jaar oud. Normaal gesproken wordt ze begin oktober altijd loops. Nu is dat niet het geval en ik zie nog steeds geen verschijnselen.
Zijn er mensen die hier meer over weten ? Ik las op internet dat honden ook een stille loopsheid kunnen hebben..
Alvas bedankt!
Ik heb een chihuahua van vijf jaar oud. Normaal gesproken wordt ze begin oktober altijd loops. Nu is dat niet het geval en ik zie nog steeds geen verschijnselen.
Zijn er mensen die hier meer over weten ? Ik las op internet dat honden ook een stille loopsheid kunnen hebben..
Alvas bedankt!
zondag 30 oktober 2016 om 11:23
Gewoon nog even afwachten. Ik weet niet hoe het met jouw chi zit, maar aan de mijne merk ik weinig als ze loops is. Ze houdt zichzelf uiterst schoon. Ze wat krengig naar andere honden, dat is ze normaal niet. Verder is ze wat minder fit en heeft een dikke foef. Maar dat was het wel. De laatste keer had ik amper in de gaten dat ze loops was.
zondag 30 oktober 2016 om 11:42
quote:Philae schreef op 30 oktober 2016 @ 10:41:
Zolang er geen reu op heeft gezeten, komt het nog wel. Mijn honden zijn het ook nooit op tijd.
Een teefje kan niet drachtig worden als ze buitenom haar loopsheid gedekt wordt.
Bovendien laat een teef zich niet gauw dekken als ze niet in haar vruchtbare dagen zit.
Zolang er geen reu op heeft gezeten, komt het nog wel. Mijn honden zijn het ook nooit op tijd.
Een teefje kan niet drachtig worden als ze buitenom haar loopsheid gedekt wordt.
Bovendien laat een teef zich niet gauw dekken als ze niet in haar vruchtbare dagen zit.