Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

quote:doornroosje9 schreef op 30 oktober 2016 @ 13:50:

[...]

Laatste vakantie, één koffer van 18kg voor twee personen. Bij terugkomst 12kg.Wat weinig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae schreef op 30 oktober 2016 @ 13:39:

[...]

Voor drie weken vakantie is dat wel veel

Toen ik naar het buitenland vertrok voor minimaal 2 jaar had ik alleen een koffer van 23kilo mee

Op zich vind ik het wel meevallen want ik weet niet of en hoe ik in de gelegenheid tot wassen ben. In eerste hotel hebben we geen balkon dus was ophangen wordt al lastig. Daarna gaan we ergens waar het heel vochtig is dus droogt het ook voor geen meter en ik wil niet alles in de droger gooien.

Verder een paar boeken, zware schoenen en stapel tijdschriften en wat toiletspullen.

Zware schoenen doen we normaal wel aan maar nu moeten we zo lang reizen dat ik liever mijn lichte sneakers aan heb.

En waarschijnlijk heb ik inderdaad wel teveel bij me maar ja zo lang het past en mag waarom niet?
Toch grappig altijd dat koffers inpakken altijd oproept tot mensen om te zeggen met hoe weinig zij toekunnen
Ik heb zo'n zin om mijn fb op te zeggen hè. Als dat domme geleuter pro/anti zp. Bah, wat een vieze en extreme uitspraken. Zelfs mijn schoonmoeder doet eraan mee. Ik word er erg verdrietig van
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 30 oktober 2016 @ 14:14:

Ik heb zo'n zin om mijn fb op te zeggen hè. Als dat domme geleuter pro/anti zp. Bah, wat een vieze en extreme uitspraken. Zelfs mijn schoonmoeder doet eraan mee. Ik word er erg verdrietig van Ik ken het. Vreselijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
ja daarom heb ik een hoop mensen (ex-collega's vooral) van FB afgegooid vorig jaar. En andere mensen heb ik op ontvolgen gezet.
quote:dolfje schreef op 30 oktober 2016 @ 14:29:

ja daarom heb ik een hoop mensen (ex-collega's vooral) van FB afgegooid vorig jaar. En andere mensen heb ik op ontvolgen gezet.Dat doe ik ook.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik hou nu al niet van die wintertijd. Het wordt nu al donker hier
quote:SaveAngie schreef op 30 oktober 2016 @ 14:14:

Ik heb zo'n zin om mijn fb op te zeggen hè. Als dat domme geleuter pro/anti zp. Bah, wat een vieze en extreme uitspraken. Zelfs mijn schoonmoeder doet eraan mee. Ik word er erg verdrietig van Ik flikker iedereen eraf aan wie ik me stoor
Mijn koffer zit propvol
quote:Philae schreef op 30 oktober 2016 @ 13:39:

Toen ik naar het buitenland vertrok voor minimaal 2 jaar had ik alleen een koffer van 23kilo mee Dat vind ik dan weer erg minimaal.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 oktober 2016 @ 15:54:

[...]

Dat vind ik dan weer erg minimaal.Ja maar ik heb nu 4 jaar later meer troep verzameld hier
Fijne vakantie puss en dolfje!

Zp discussie is zo irritant, hier ook vorig jaar al een boel mensen 'ontvolgd' (is dat een woord?) en nu gelukkig nog maar weinig voorbij zien komen.
quote:dolfje schreef op 30 oktober 2016 @ 14:05:

Toch grappig altijd dat koffers inpakken altijd oproept tot mensen om te zeggen met hoe weinig zij toekunnen Ik kan niet tegen teveel spullen, dat geeft onrust in mijn hoofd. Dus echt positief is het niet.
Life is short. Eat dessert first.
Ik vind de discussie niet irritant. Die meningen vind ik wel doodeng. Alhoewel de grootste schreeuwers in elk geval zichtbaar zijn, de geniepige vind ik enger.
Ik heb me toch een lekker pompoensoepje gebrouwen! Lekker dopen met goed brood en een lik boter, jammie!
Fijne vakantie Puss en Dolfje! Geniet
Bedankt Bridgette maar ik ben donderdagavond pas op pad
Fijne vakantie (alvast) Boots en Dolfje!

Laatste vakantie was er een afmetingeneis qua handbagage, geen idee wat het mocht wegen en wat het uiteindelijk woog......

Hotels lijken steeds vaker een minibieb/ruilbieb te hebben, dat scheelt alvast qua leesvoer mee (terug) slepen.
quote:dolfje schreef op 30 oktober 2016 @ 17:07:

Bedankt Bridgette maar ik ben donderdagavond pas op pad Dan wens ik je dan nog een keer een fijne vakantie, dan wordt het vast dubbel zo leuk!
Dank stammers. Pilletje zit erin en over 10 minuten de lucht in.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 oktober 2016 @ 17:10:

Dank stammers. Pilletje zit erin en over 10 minuten de lucht in.Hele fijne vakantie!
quote:BridgetteDubois schreef op 30 oktober 2016 @ 17:09:

[...]

Dan wens ik je dan nog een keer een fijne vakantie, dan wordt het vast dubbel zo leuk!

Dank stammers. Pilletje zit erin en over 10 minuten de lucht in.

Fijne vakantie!

Beter laat dan nooit

Dank stammers. Pilletje zit erin en over 10 minuten de lucht in.Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven