zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
zaterdag 29 oktober 2016 om 22:18
Matroesjka ik was vreselijk bang inderdaad. Durfden in het begin allebei totaal niet blij te zijn of ons te verheugen. Zeker omdat de miskraam zo kort daarvoor was geweest. Echt genieten durfde en kon ik pas toen ik hem voelde schoppen. Toen had ik dagelijks bevestiging dat hij nog lekker op z'n plek zat. Zo'n miskraam hakt er wel in zeg maar. Ik denk dat je daarna nooit meer zo onbezorgd als anderen een zwangerschap kan meemaken. Daarentegen heb ik wel het gevoel dat ik nog intenser kon genieten van alle bewegingen in mijn buik. Heb dat nooit als vervelend ervaren, zelfs niet midden in de nacht of als hij flink (pijnlijk) van zich af aan het schoppen was. En ik had (heb!) een nogal beweeglijk exemplaar haha. Ik was dan gewoon blij dat hij het naar zijn zin had in mijn buik. Vond het zo bijzonder!
zondag 30 oktober 2016 om 10:22
quote:kaartje1 schreef op 29 oktober 2016 @ 09:57:
@ashykla ja het staat er misschien niet zo goed omschreven. Ik bedoel meer als ik veel over baby's praat heeft mijn vriend niet zo'n behoefte om er serieus over te praten.Wanneer ik het onderwerp een tijdje niet aansnijd wil hij dat wel. Ook als ik er om vraag.
Maar doe ik het een dag later dan nog eens dan heeft hij echt zoiets van dit hebben we gisteren ook besproken en mijn antwoorden blijven hetzelfde.Dat is heel herkenbaar, volgens mij zijn de meeste mannen zo!
@ashykla ja het staat er misschien niet zo goed omschreven. Ik bedoel meer als ik veel over baby's praat heeft mijn vriend niet zo'n behoefte om er serieus over te praten.Wanneer ik het onderwerp een tijdje niet aansnijd wil hij dat wel. Ook als ik er om vraag.
Maar doe ik het een dag later dan nog eens dan heeft hij echt zoiets van dit hebben we gisteren ook besproken en mijn antwoorden blijven hetzelfde.Dat is heel herkenbaar, volgens mij zijn de meeste mannen zo!
zondag 30 oktober 2016 om 12:21
zondag 30 oktober 2016 om 15:53
zondag 30 oktober 2016 om 16:02
Ja die pil verpest je libido echt heel erg!
Ik heb geen idee we gaan het zien! heb ook nergens last van.. behalve knallende koppijn! Word wel steeds erger dus denk dat ik wel ongesteld word! Mag hopen dat mijn cyclus volgende maand langer duurd! Anders dan ben ik straks wel heel vaak ongesteld haha..
Ik heb geen idee we gaan het zien! heb ook nergens last van.. behalve knallende koppijn! Word wel steeds erger dus denk dat ik wel ongesteld word! Mag hopen dat mijn cyclus volgende maand langer duurd! Anders dan ben ik straks wel heel vaak ongesteld haha..
zondag 30 oktober 2016 om 18:03
Vind het wel bijzonder dat zoveel dames hier ook ervaren dat de pil echt libidoverlagend werkt. Ik was echt verbaasd over hoe groot die impact was. Merkte ik pas toen ik helemaal stopte. Wel een heftige bijwerking vind ik dat je minder geniet van sex. Als ik dat had geweten was ik eerder gestopt.
@Rii88, heftig hoor een miskraam. Kan me voorstellen dat je dan heel anders een zwangerschap ingaat. Spannend, bijna zover!
@Rii88, heftig hoor een miskraam. Kan me voorstellen dat je dan heel anders een zwangerschap ingaat. Spannend, bijna zover!
zondag 30 oktober 2016 om 18:25
@de pil, toen ik de pil slikte, had ik niet echt last van een laag libido. Mijn libido werd wel lager op het moment dat de samenstelling van mijn pil werd aangepast. (die werd vergoed door mijn zorgverzekering). Door de andere samenstelling, was ik ook vaak moe en had ik last van hoofpijn.
Omdat we (lees man) nog niet toe was aan kinderen, heb ik een jaar geleden een Mirena spiraal genomen. Mijn libido was terug, vermoeidheid en hoofdpijn waren weg.
Het plaatsen is even pijnlijk, maar meer dan waard.
Daarnaast ben ik 3 weken na het verwijderen van de spiraal ongesteld geworden, dus dat is ook fijn!
Voor degene die geen pil meer willen, zou ik echt een Mirena spiraal aanraden.
Omdat we (lees man) nog niet toe was aan kinderen, heb ik een jaar geleden een Mirena spiraal genomen. Mijn libido was terug, vermoeidheid en hoofdpijn waren weg.
Het plaatsen is even pijnlijk, maar meer dan waard.
Daarnaast ben ik 3 weken na het verwijderen van de spiraal ongesteld geworden, dus dat is ook fijn!
Voor degene die geen pil meer willen, zou ik echt een Mirena spiraal aanraden.
zondag 30 oktober 2016 om 18:57
Mijn libido is inderdaad met de pil ook dramatisch.. Ben door schildklier problemen tussentijds even met de pil moeten stoppen en toen schoot m'n libido omhoog. Nu nog 3 pillen te gaan en dan hopelijk weer genieten van een hoog libido
Ik wil hierna inderdaad ook niet meer aan de pil, neem waarschijnlijk een spiraal dan.
Ik wil hierna inderdaad ook niet meer aan de pil, neem waarschijnlijk een spiraal dan.
maandag 31 oktober 2016 om 08:41