Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 31 oktober 2016 @ 20:30:

Nou ik lees het alweer. Overmorgen is het forum pimpelpaars met groene glitters, en dan is het mijn schuld En de mijne
quote:ZombieQueen schreef op 31 oktober 2016 @ 20:25:

[...]

Ach, ik ben niet de enige met die mening gelukkig.En dan is het een steekhoudend argument natuurlijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik vind pimpelpaars met groene glitters wel een leuk idee!
quote:Lady_Voldemort schreef op 31 oktober 2016 @ 20:30:

Nou ik lees het alweer. Overmorgen is het forum pimpelpaars met groene glitters, en dan is het mijn schuld Ja maar dat is mooooooi!
quote:mamsvan schreef op 31 oktober 2016 @ 20:30:

[...]

Echt wel... T maakt je dik Alleen als je te weinig beweegt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ZombieQueen schreef op 31 oktober 2016 @ 20:25:

[...]

Ach, ik ben niet de enige met die mening gelukkig.In dat geval zou je bij die anderen kunnen afkijken hoe ze dat doen, een mening hebben zonder jezelf neer te zetten als naar mens.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:mamsvan schreef op 31 oktober 2016 @ 20:30:

[...]

Echt wel... T maakt je dik Ech nie! Ik eet al jaren minstens twee keer per maand mijn eigen gemaakte frieten (met mosselen of stoofvlees) en blijf maar die weegschaal vertellen dat ik het garantiebewijs nog heb en als hij zijn werk niet goed gaat doen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:feow schreef op 31 oktober 2016 @ 20:34:

[...]

In dat geval zou je bij die anderen kunnen afkijken hoe ze dat doen, een mening hebben zonder jezelf neer te zetten als naar mens.Ga ik doen.
quote:ZombieQueen schreef op 31 oktober 2016 @ 20:08:

[...]

Alleen een beetje jammer dat pejeka mee doet. Kan nog best ingewikkeld worden met haar erbij.Wie weet heeft ze prima ideeën
Je bent zelf een theepot
quote:ZombieQueen schreef op 31 oktober 2016 @ 20:08:

[...]

Alleen een beetje jammer dat pejeka mee doet. Kan nog best ingewikkeld worden met haar erbij.

Wat is dat toch de hele tijd met die pejeka?

Want ik heb nooit last gehad van een forumster met die naam.

Ik merk dat het me een beetje begint te irriteren en ja, ik erger me er aan.

Misschien komt dat omdat ik vroeger het onaangename genoegen had om als klein meisje in de klas te zitten onder het regime van een sadistische schoolleraar die het altijd behoorlijk plezierig scheen te vinden om telkens specifiek 1 iemand uit zijn kudde te isoleren en om dan daar met z'n allen de pik op te hebben.

Dus ik houd daar niet van.
Bedoel je nou dat Pejeka gepest wordt?

Ze heeft over opvoeding, kinderen en relaties zeer rigide, nogal jaren 50 denkbeelden. Bovendien is ze veroordelend naar iedereen die niet volgens haar denkbeelden leeft.

Dat geeft de weerstand.

Dat ze in het forumuiterlijknadenkgroepje zit interesseert me dan weer geen reet.
Waarom is dat topic van saddad verwijderd?Ging over co-ouderschap.
quote:Phaedra_ schreef op 31 oktober 2016 @ 21:06:

Ze heeft over opvoeding, kinderen en relaties zeer rigide, nogal jaren 50 denkbeelden. Bovendien is ze veroordelend naar iedereen die niet volgens haar denkbeelden leeft.

Dat geeft de weerstand.

Dat ze in het forumuiterlijknadenkgroepje zit interesseert me dan weer geen reet.

Wat ik bedoel is dat ik er werkelijk een naar gevoel van krijg, maar misschien reageer ik wat overgevoelig, kan zijn door mijn verleden.

Gewoon nooit op de man, dat is dan de grens.
Nou ja, ze was al 50 in de jaren 50, denk ik. Niet zo gek dat ze niet alles bij kan benen. Ik heb haar zus al een poos niet gezien.
quote:speldenkussen schreef op 31 oktober 2016 @ 21:08:

Waarom is dat topic van saddad verwijderd?Ging over co-ouderschap.Misschien had iemand " patat " gepost ?
quote:shisha schreef op 31 oktober 2016 @ 21:08:

[...]

Wat ik bedoel is dat ik er werkelijk een naar gevoel van krijg, maar misschien reageer ik wat overgevoelig, kan zijn door mijn verleden.

Gewoon nooit op de man, dat is dan de grens.

Ik vond het ook een onnodige opmerking.

Verder begrijp ik wel waarom Pejeka vaak "de lul" is.
quote:speldenkussen schreef op 31 oktober 2016 @ 21:08:

Waarom is dat topic van saddad verwijderd?Ging over co-ouderschap.Hij liep te schelden.
Maar P kan zich nergens vertonen zonder de hele horde achter zich aan te krijgen, dat klopt wel.
quote:Phaedra_ schreef op 31 oktober 2016 @ 21:06:

Dat geeft de weerstand.

Dat ze in het forumuiterlijknadenkgroepje zit interesseert me dan weer geen reet.Eens met alles.
quote:hatsetats schreef op 31 oktober 2016 @ 21:11:

Maar P kan zich nergens vertonen zonder de hele horde achter zich aan te krijgen, dat klopt wel.Geen idee, ik volg haar niet, dus zie ook niet hoe er steeds op haar gereageerd wordt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2016 @ 21:08:

Nou ja, ze was al 50 in de jaren 50, denk ik. Niet zo gek dat ze niet alles bij kan benen. Ik heb haar zus al een poos niet gezien.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2016 @ 21:08:

Nou ja, ze was al 50 in de jaren 50, denk ik. Niet zo gek dat ze niet alles bij kan benen. Ik heb haar zus al een poos niet gezien.Die met het schietbrevet. Die zoekt echte boter in de supermarkt.
quote:hatsetats schreef op 31 oktober 2016 @ 21:11:

Maar P kan zich nergens vertonen zonder de hele horde achter zich aan te krijgen, dat klopt wel.Volgens mij kan P daar prima mee omgaan. Anderen zijn hier wel weggepest en niet teruggekeerd jammer genoeg.
quote:Phaedra_ schreef op 31 oktober 2016 @ 21:13:

[...]

Geen idee, ik volg haar niet, dus zie ook niet hoe er steeds op haar gereageerd wordt.Zelfs ls ze zich niet vertoond maar het alleen over haar gaat dan staat er wel (een deel van de )meute klaar. Zie hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven