Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 31 oktober 2016 om 20:34
quote:ZombieQueen schreef op 31 oktober 2016 @ 20:25:
[...]
Ach, ik ben niet de enige met die mening gelukkig.In dat geval zou je bij die anderen kunnen afkijken hoe ze dat doen, een mening hebben zonder jezelf neer te zetten als naar mens.
[...]
Ach, ik ben niet de enige met die mening gelukkig.In dat geval zou je bij die anderen kunnen afkijken hoe ze dat doen, een mening hebben zonder jezelf neer te zetten als naar mens.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 31 oktober 2016 om 20:37
quote:mamsvan schreef op 31 oktober 2016 @ 20:30:
[...]
Echt wel... T maakt je dik Ech nie! Ik eet al jaren minstens twee keer per maand mijn eigen gemaakte frieten (met mosselen of stoofvlees) en blijf maar die weegschaal vertellen dat ik het garantiebewijs nog heb en als hij zijn werk niet goed gaat doen
[...]
Echt wel... T maakt je dik Ech nie! Ik eet al jaren minstens twee keer per maand mijn eigen gemaakte frieten (met mosselen of stoofvlees) en blijf maar die weegschaal vertellen dat ik het garantiebewijs nog heb en als hij zijn werk niet goed gaat doen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 31 oktober 2016 om 21:02
quote:ZombieQueen schreef op 31 oktober 2016 @ 20:08:
[...]
Alleen een beetje jammer dat pejeka mee doet. Kan nog best ingewikkeld worden met haar erbij.
Wat is dat toch de hele tijd met die pejeka?
Want ik heb nooit last gehad van een forumster met die naam.
Ik merk dat het me een beetje begint te irriteren en ja, ik erger me er aan.
Misschien komt dat omdat ik vroeger het onaangename genoegen had om als klein meisje in de klas te zitten onder het regime van een sadistische schoolleraar die het altijd behoorlijk plezierig scheen te vinden om telkens specifiek 1 iemand uit zijn kudde te isoleren en om dan daar met z'n allen de pik op te hebben.
Dus ik houd daar niet van.
[...]
Alleen een beetje jammer dat pejeka mee doet. Kan nog best ingewikkeld worden met haar erbij.
Wat is dat toch de hele tijd met die pejeka?
Want ik heb nooit last gehad van een forumster met die naam.
Ik merk dat het me een beetje begint te irriteren en ja, ik erger me er aan.
Misschien komt dat omdat ik vroeger het onaangename genoegen had om als klein meisje in de klas te zitten onder het regime van een sadistische schoolleraar die het altijd behoorlijk plezierig scheen te vinden om telkens specifiek 1 iemand uit zijn kudde te isoleren en om dan daar met z'n allen de pik op te hebben.
Dus ik houd daar niet van.
maandag 31 oktober 2016 om 21:06
Bedoel je nou dat Pejeka gepest wordt?
Ze heeft over opvoeding, kinderen en relaties zeer rigide, nogal jaren 50 denkbeelden. Bovendien is ze veroordelend naar iedereen die niet volgens haar denkbeelden leeft.
Dat geeft de weerstand.
Dat ze in het forumuiterlijknadenkgroepje zit interesseert me dan weer geen reet.
Ze heeft over opvoeding, kinderen en relaties zeer rigide, nogal jaren 50 denkbeelden. Bovendien is ze veroordelend naar iedereen die niet volgens haar denkbeelden leeft.
Dat geeft de weerstand.
Dat ze in het forumuiterlijknadenkgroepje zit interesseert me dan weer geen reet.
maandag 31 oktober 2016 om 21:08
quote:Phaedra_ schreef op 31 oktober 2016 @ 21:06:
Dat geeft de weerstand.
Wat ik bedoel is dat ik er werkelijk een naar gevoel van krijg, maar misschien reageer ik wat overgevoelig, kan zijn door mijn verleden.
Gewoon nooit op de man, dat is dan de grens.
Dat geeft de weerstand.
Wat ik bedoel is dat ik er werkelijk een naar gevoel van krijg, maar misschien reageer ik wat overgevoelig, kan zijn door mijn verleden.
maandag 31 oktober 2016 om 21:10
quote:shisha schreef op 31 oktober 2016 @ 21:08:
[...]
Ik vond het ook een onnodige opmerking.
Verder begrijp ik wel waarom Pejeka vaak "de lul" is.
[...]
Ik vond het ook een onnodige opmerking.
Verder begrijp ik wel waarom Pejeka vaak "de lul" is.
maandag 31 oktober 2016 om 21:12
quote:Phaedra_ schreef op 31 oktober 2016 @ 21:06:
Dat geeft de weerstand.
Dat ze in het forumuiterlijknadenkgroepje zit interesseert me dan weer geen reet.Eens met alles.
Dat geeft de weerstand.
Dat ze in het forumuiterlijknadenkgroepje zit interesseert me dan weer geen reet.Eens met alles.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 31 oktober 2016 om 21:14
maandag 31 oktober 2016 om 21:16