Uitgerekend Juni 2017 deel 2

07-10-2016 10:53 1287 berichten
Omdat de dames van het andere topic uitgerekend in Juni 2017 graag met een kleiner groepje praten maak ik een nieuw topic aan voor de nieuwe schrijfsters die ook in Juni zijn uitgerekend! Op dit topic komt geen slotje iedereen die in juni is uitgerekend is welkom dus laten we hopen dat het een lekker vol topic word!

Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!

= kloppend hartje

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing

pistasche91

wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Welkom babynummer1 en gefeliciteerd!

Hoever ben je nu zwanger? Ik snap dat je niet kunt wachten kon ik ook niet maar ik zou wel pas gaan als je minimaal 6 a 6,5 week zwanger bent anders ben je misschien net iets te vroeg en dat zou jammer zijn.
Welkom babynummer 1 en aardbeibanaan!

Wij willen het geslacht wel weten. Bij mijn dochter wisten we het ook, maar hebben we het tegen niemand gezegd.

Erg grappig, want bijna iedereen dacht dat het een jongen zou worden.
@Aardbeibanaan: fijn dat je zo snel een echo heb. Ik moest ook net zoals Flora lang wachten, dat is het nadeel als je er zo vroeg achter komt..

@flora: ik ben echt super zenuwachtig.. nog 2 dagen, k kan niet wachten.. Ik hoop zo op goed nieuws.. K ben ook echt aan het stress eten.. waar sommige hier niks kunnen eten, ben ik de hele tijd aan het snaaien en ik ben nog wel gewichtsconsulent

Na de echo mijzelf maar gauw herpakken!

Ik ga nu slapen, ik heb een slaapdienst op mn werk. nu maar hopen dat ik niet wakker wordt gebeld.. K heb mijn nachtrust hard nodig.. ;)
Prettymama is het niet gelukt met fb?
Lilian die snaaimomenten ken ik wel. Op momenten dat ik niet misselijk ben heb ik ook echt snaaibuien! Errug!! Vandaag goed opgestaan en heeeel licht misselijk dus dat is te doen. Kijken wat me de dag brengt.
Vandaag iets minder misselijk, maar verschrikkelijk duizelig. Sta echt te tollen op m'n benen en telkens t gevoel dat ik onderuit ga. Heb gister de ha gebeld, kan donderdag terecht.

Geslacht: beide keren niet willen weten, nu ook weer niet. Qua namen maakt het toch niets uit voor ons; we willen toch een set jongens en meisjesnamen voor alle kids, leuk als ze later willen weten hoe ze zouden heten als ze een jongen /meisje waren. Kinderkamer wil ik toch neutraal (bij de eerste ook gehad, tweede heeft geen eigen kamer, gelukkig wel na de verhuizing). Kleertjes is wel lastiger, alles is roze of blauw, of dan een neutrale kleur maar dan met een printje die duidelijk jongen/meisje zegt. Maar t is beide keren gelukt, dus alle vertrouwen in dat t nu weer lukt voor een neutraalpakje

Al hoop ik dat m'n energie gauw weer terug komt, en ook de creativiteit, dan maak ik t pakje deze keer zelf
floraaa het is wel gelukt hoor maar had gisteren avond dienst was om half 10 thuis en ben gelijk naar bed gegaan. heb degene die mij een bericht gestuurd hebben uitgenodigd voor de groep dat zijn: Sukayan, Knoopje8, Chabelitha, floraaa, jopie, pixeltje, ladiinurd, Loveisdancing, Urbanjungle, s1984j en bevertjes.

van noortje heb ik een leeg bericht gehad dus wil jij nog even je mail adres sturen?

voor degene die nog willen aansluiten kunnen mij een privébericht sturen met je emailadres!!

Verder was er in de andere juni groep gevraagd of er een paar mee mochten aangezien die groep erg klein geworden is. Er zijn er al een paar afgevallen en de helft praat niet mee. het zijn er als het goed is maximaal 5 die ook heel graag op Facebook willen omdat het daar zo stil is. vinden jullie dit oke?
Gelukt, thnx prettymama, ik ga later vandaag fb eens lezen en reageren.

Qua deelname vanuit de andere groep; geen specifieke mening over, wil wel ff in de tabel zien hoe groot de groep nu is; hele grote groep bijhouden vind ik wel lastiger haha
Als het er 5 zijn valt het wel mee.. Dan zou ik het wel oké vinden.. Weet ook niet hoeveel er van hier meegaan?

Ik heb ineens ontzettende trek in kaas dus ga ff wat snijden haha
Loveisdancing er zijn er nu 12 van ons. dus nog even wachten wie er nog meer meegaan. en kaas haha lekker!!
Ik vind het helemaal goed als die 5 meiden van de andere groep ook naar de facebookgroep willen. Ik zat hun laatste twee pagina's te lezen en het is een kleine groep geworden. Wel shocking dat er op zo'n kleine groep 3 zijn afgevallen en bij ons nog maar 1.. Ik maak me eerlijk gezegd een beetje druk voor donderdag. Dadelijk ben ik de gene die afvalt in onze groep...

Pff sorry voor mijn angsten, maar ik merk dat ik veel te veel bezig ben met miskramen. Ik kijk ook nog elke dag in de topic waar ik mee schreef vlak na mijn miskraam. Ik wordt verdrietig als ik lees dat er weer iemand bij komt, maar ik wil zo graag weten hoe het met de meiden daar gaat, omdat ze me zo hebben geholpen. Maar heb nu besloten om er pas na donderdag weer te kijken.. Dan kan ik of vertellen dat ik een goede echo heb gehad of ik kan weer mee praten..

Ik lees net mijn berichtje nog een keer.. wel een beetje depri.. Dus ik gooi het ook over een andere boeg, want ik probeer positief te blijven.

Het bijzondere is dat ik volgens internet uitgerekend ben op 21 juni en dat is de verjaardag van mijn oma die 1,5 jaar geleden is overleden. Mijn moeder (het was haar moeder) gelooft dat zij er mee te maken heeft dat ik zo snel weer zwanger ben. Ik ben niet echt spiritueel ofzo, maar dit wil ik wel geloven. Hierdoor geloof ik ook dat het dit keer juist goed moet gaan, omdat mijn oma daar voor zal zorgen!
Pretty mama ik sluit ook graag aan bij Facebook. Zal je een privé bericht sturen!

Nog een paar weken meiden, schijnt dat we ons dan weer wat beter gaan voelen.

Ik ben ook echt mega moe, slapjes en duizelig. Vind er maar niks aan zo! Hoop echt op een goede echo volgende week donderdag. Ene keer denk ik dat het wel goed zit, later slaat de twijfel weer toe..
Pretty mama ik sluit ook graag aan bij Facebook. Zal je een privé bericht sturen!

Nog een paar weken meiden, schijnt dat we ons dan weer wat beter gaan voelen.

Ik ben ook echt mega moe, slapjes en duizelig. Vind er maar niks aan zo! Hoop echt op een goede echo volgende week donderdag. Ene keer denk ik dat het wel goed zit, later slaat de twijfel weer toe..

Vreet buien heb ik nog niet echt. Meestal erge trek en als ik eet na 3 happen genoeg. Probeer veel verschillende momenten gedurende de dag te eten.. Ben nog niets aangekomen, terwijl ik las dat je nu al

Wel wat gegroeid zou moeten zijn. Hoe hebben jullie dit?
lilian ja de verhouding in die groep klopt niet helemaal maar dat trekt het met onze groep wel weer in verhouding. het is een gemiddelde! jij hebt donderdag gewoon een goede echo! positief blijven
Hartje: ik vreet me ook achterover terwijl ik altijd op mijn voeding lette voorheen.. ik ben 3,5 kilo aangekomen maar weeg nu 60,5 dus kan het hebben. Ik ben 1.70 dus als ik niet boven de 75 kilo kom zou ik blij zijn.
Lillian: als ik jou verhaal zo lees dan geloof ik wel dat het deze keer goed gaat komen probeer het een beetje los te laten. Heb je dan je 1e of 2e echo?
wauw wondertje dat doe je goed! ik woog voor mijn eerste zwangerschap 70 en aan het einde 92.. bleef na de bevalling steeds op 80 hangen maar sinds ik weer zwanger ben ben ik 2 kilo afgevallen weeg nu dus 78 en ben 1.72 baal er zo van wilde zo graag mijn oude gewicht terug ben nu als de dood dat ik de 100 ga halen. heb wel al voor mezelf besloten dat ik hierna echt ga afvallen wil weer rond de 70 wegen
Fb groep gaat voor mij niet lukken, heb geen fb.

Voor de moeders die al een kindje hebben, wij gaan onze dochter verhuizen naar een andere kamer. Zijn er meer die dit gaan doen en op welk moment in de zwangerschap? Hoorde namelijk dat je daar niet te laat mee moet beginnen.

kilo pff praat me er niet van... Voor mijn vorige zwangerschap woog ik rond de 75 kilo, ik ben bijna 1 m 80. Wilde er toen graag paar kilo af maar BMI was wel gewoon prima. Een jaar na de bevalling woog ik nog 60 kilo, met veel moeite 4 kilo eraan gegeten omdat het anders niet verstandig was om weer zwanger te raken. Ben nu alweer twee kilo kwijt in de laatste week. Dus als je nog wat kilo's over hebt ik hou me aanbevolen! Vrijdag een afspraak bij de diëtiste, kijken wat die nog voor me kan doen.
@wondertje: Ik geloof het ook wel dat het goed gaat. Ik heb meer 'last' van mijn zwangerschap dan de vorige keer,alhoewel het me nog erg mee valt. Donderdag heb ik mijn eerste echo

@gewicht: Ik ben gelukkig nog niet aangekomen, ben natuurlijk ook pas 6.6 weken. Ik hoop ook dat ik niet te veel aan kom, want ik heb genoeg reserves (om het zo maar te noemen). Ideaal voor mij zou zijn als ik ongeveer 10 kg aankomen. Ik probeer mij daar wel op te richten. Alhoewel ik echt een stuk gezonder kan eten dan dat ik nu doe, maar vandaag probeer ik er echt op te letten.

Van het weekend ook een 9 maanden boekje gekocht, van dezelfde schrijvers als van 'oei ik groei'.. Ik wil er na donderdag in beginnen met schrijven. Ik heb wel in een word bestandje al was dingetjes op geschreven. Leuk om straks daar mee bezig te kunnen zijn.

Zijn er nog meer die een 9 maanden boekje bijhouden?
Zo groot stuk kaas op

Voel me vandaag echt stukken beter morgen nog maar even een dagje werken!

Lilian wat bijzonder zeg die datum! Dan moet het vast goedkomen!

Ik had bij mijn dochter 9 maanden boek van Pauline oud en nu heb ik die van de Hema gepakt. Die is per trimester en denk dat ik bij de 2e toch minder ga schrijven ...

Qua eten ik heb vooral zin in chips, patat, etc. Fruit kan ik wel kotsen!? Zo gek!

Nja neem elke dag de Davitamon mama met omega 3 en hoop dat ik snel wat gezonder kan eten.
Ik zal hier maar een beetje mee gaan schrijven en lezen vind het wel erg stil in het andere deel...

Ben dus als t goed is vandaag 9 weken ik kwam op 6 juni uit volgens de eerste echo 8 juni. Volgende week de termijnecho dus ben benieuwd wat de datum nou wordt. Ik hoop toch de 6e dat is onze verlovingsdag en 6 is mijn geluksgetal moet toch goed komen dan.

Lilian: niet naar kijken hoor hoeveel er per groep afvallen. In mijn januari groepje viel meer dan de helft af door miskramen ik zat daar dus ook bij. Dat er hier nog maar 1 iemand helaas is afgevallen zegt echt niets over de rest.

Mijmama: hier een dochter van 2,5 jaar die ook van kamer gaat wisselen zodat we haar kamer weer tot babykamer kunnen inrichten. Ik wil toch wel een ander behangetje enzo dus dat worden 2 kamers opknappen. Ze krijgt dan ook andere meubels de kledingkast en commode horen bij het ledikant namelijk. Denk dat als ik het eerste trimester goed door ben we rustig gaan beginnen. Moet ook nog nieuw laminaat in en dan nog behang, meubels en assecoires uitzoeken. Hopelijk dan klaar voor het 3e trimester en dan de babykamer doen (bij weer een meisje gaat er waarschijnlijk maar 1 muur behang gewijzigd worden bij een jongen moeten er 3 muren) verder is alles al in huis voor een baby en gaat de baby de eerste maanden bij ons op de slaapkamer in de cosleeper dus ik heb niet zoveel haast met de babykamer.
assepoester stuur je mij nog een privebericht met je emailadres?
Hoi assepoester ik hoop ook voor je dat het dan 6 juni wordt!

Qua kamertje zit ik nog te twijfelen of we gaan omwisselen of niet.. Mijn dochter is dan 2,5 ongeveer is een gewoon bed dan nog niet te groot? Ik wil namelijk meteen naar 90x200 vind peuterbedden niks ????

Ach heb nog even om er over na te denken!
Zo ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Er was een hartje! Ik ben rond 12 juni uitgerekend. De officiele datum moet ik nog krigen. Pff wat een opluchting. Wat bijzonder dat er nog maar één is afgevallen.
jbm jeej wat fijn !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven