Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ach, ik ben in 4 jaar? al twee keer geban (?). Beiden keren omdat ik antwoord gaf aan een belediging van een welbekende medeforumster naar mij toe.

(heb een hekel aan haar overgehouden, afijn tis een andere verhaal...)

Volgende keer ga ik een maand de deur uit. Hoe lang moet je wachten totdat je weer 'schoon' ben?

Vriendjespolitiek hier dus ook.
quote:yasmijn schreef op 01 november 2016 @ 16:59:

[...]

Ow, excuse me for fokking being alive... voor straf schrijf ik je voortaan met een j
quote:Ikhierhuh schreef op 01 november 2016 @ 17:01:

Ach, ik ben in 4 jaar? al twee keer geban (?). Beiden keren omdat ik antwoord gaf aan een belediging van een welbekende medeforumster naar mij toe.

(heb een hekel aan haar overgehouden, afijn tis een andere verhaal...)

Volgende keer ga ik een maand de deur uit. Hoe lang moet je wachten totdat je weer 'schoon' ben?

Vriendjespolitiek hier dus ook.na drie maanden volgens mij weer schoon, maar dat zegt dus niks. Want je verleden, al dan niet waar, wordt gewoon tegen je gebruikt.
quote:S-Meds schreef op 01 november 2016 @ 17:03:

[...]

voor straf schrijf ik je voortaan met een j
quote:S-Meds schreef op 01 november 2016 @ 17:04:

[...]

na drie maanden volgens mij weer schoon, maar dat zegt dus niks. Want je verleden, al dan niet waar, wordt gewoon tegen je gebruikt.Dat is vast en zeker waar.

[...]

na drie maanden volgens mij weer schoon, maar dat zegt dus niks. Want je verleden, al dan niet waar, wordt gewoon tegen je gebruikt.

Gek, want tussen mijn twee ban's zat meer dan een jaar tussen.

Verrek, hier achtervolg onze verleden ons ook. Niet fijn joh.

Sterkte eh, en niet zo veel patat meer eten, schijn toch niet zo gezond te zijn als gedacht.
quote:S-Meds schreef op 01 november 2016 @ 16:37:

[afbeelding]Ben je nu alweer terug?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Ikhierhuh schreef op 01 november 2016 @ 17:08:

[...]

Gek, want tussen mijn twee ban's zat meer dan een jaar tussen.

Verrek, hier achtervolg onze verleden ons ook. Niet fijn joh.

Sterkte eh, en niet zo veel patat meer eten, schijn toch niet zo gezond te zijn als gedacht. dank je, voorlopig eet ik elke dag patat gewoon omdat het kan
quote:hatsetats schreef op 01 november 2016 @ 17:11:

[...]

Ben je nu alweer terug?ja, heb je me gemist
quote:S-Meds schreef op 01 november 2016 @ 17:13:

[...]

ja, heb je me gemistEnorm!
Ook net weer terug van een ban, word er een beetje moe van.

Er is totaal niet naar de context gekeken blijkbaar. Het was een vaag topic waar geen touw aan vast te knopen was. Ik reageerde "Dus jij bent te dik, je vriend is nu verliefd geworden op een dunne vrouw en jij bent nu boos/jaloers?" omdat dat letterlijk was wat ik uit het verhaal haalde. TO zei zelf dus dat ze te dik was, het was geen belediging vanuit mij ofzo.

Krijg ik een ban vanwege 'op de man spelen'

Kijk, ik stort heus niet jammerend ter aarde als ik 24 uur niet op VIVA kan, maar het is wél reuze irritant dat een bedrijf onbekwame stagiaires aanneemt en ze dit soort werk laat doen. Dus Sanoma, alsjeblieft, leid je stagiaires op. Of zorg dat je medewerkers leren le-zen en zien wat ze doen.
Maar hoe blij ik ook ben je te zien, ik ga weer ff terug naar Harry. (Mulisch dan, niet Klein)
quote:Liberty97 schreef op 01 november 2016 @ 17:15:

Er is totaal niet naar de context gekeken blijkbaar. Het was een vaag topic waar geen touw aan vast te knopen was. Ik reageerde "Dus jij bent te dik, je vriend is nu verliefd geworden op een dunne vrouw en jij bent nu boos/jaloers?" omdat dat letterlijk was wat ik uit het verhaal haalde. TO zei zelf dus dat ze te dik was, het was geen belediging vanuit mij ofzo.

Kijk, ik stort heus niet jammerend ter aarde als ik 24 uur niet op VIVA kan, maar het is wél reuze irritant dat een bedrijf onbekwame stagiaires aanneemt en ze dit soort werk laat doen. Dus Sanoma, alsjeblieft, leid je stagiaires op. Of zorg dat je medewerkers leren le-zen en zien wat ze doen.Dat precies.
Welkom terug Meds en Liberty, inderdaad lekker flauw geband dus des te gezelliger dat jullie er weer zijn

Kijk, ik stort heus niet jammerend ter aarde als ik 24 uur niet op VIVA kan, maar het is wél reuze irritant dat een bedrijf onbekwame stagiaires aanneemt en ze dit soort werk laat doen. Dus Sanoma, alsjeblieft, leid je stagiaires op. Of zorg dat je medewerkers leren le-zen en zien wat ze doen.sterkte.
quote:S-Meds schreef op 01 november 2016 @ 16:39:

maar daar waar ik een paar weken het nog opnam voor de modders, geef ik nu toe: jullie hebben gelijk.

Hèhè, daar was het dus om te doen.

Ze lezen hier mee, weet je nog?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 01 november 2016 @ 17:36:

[...]

Ze lezen hier mee, weet je nog?En te laat ook.
quote:Het-groepje schreef op 01 november 2016 @ 16:11:

Verbazingwekkend genoeg mag een kerstman topic vol sneren over de piet discussie en rare hints over sylvana dan weer wel. Niet dat dat mij iets kan schelen maar wel gek.Jaaaaahaaaa maar dat is natuurlijk veel minder provocerend dan het enorm provocerende woord PATAT.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:feow schreef op 01 november 2016 @ 17:36:

[...]

Ze lezen hier mee, weet je nog?doel is gehaald
quote:charlottew88 schreef op 01 november 2016 @ 17:47:

[...]

Jaaaaahaaaa maar dat is natuurlijk veel minder provocerend dan het enorm provocerende woord PATAT.het RECEPT, ik deelde een RECEPT.

[...]

na drie maanden volgens mij weer schoon, maar dat zegt dus niks. Want je verleden, al dan niet waar, wordt gewoon tegen je gebruikt.

Nee, na 3 maanden ga je een stap terug. Dus als jij je 3 maanden netjes gedraagt staat er nog een waarschuwing. En die blijft altijd staan.

Volgens mij word je lei nooit meer helemaal schoon.
Wie zal ik nu eens gaan staffen ? Hats heeft een smoezelig verleden ; 1 stafje en ze is weg....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Kijk, ik stort heus niet jammerend ter aarde als ik 24 uur niet op VIVA kan, maar het is wél reuze irritant dat een bedrijf onbekwame stagiaires aanneemt en ze dit soort werk laat doen. Dus Sanoma, alsjeblieft, leid je stagiaires op. Of zorg dat je medewerkers leren le-zen en zien wat ze doen.Ik kreeg ooit een ban vanwege "de sfeer" terwijl ik alleen (zoals het hoort) op napraat een topic besprak (zonder namen te noemen).
LOEP ME MAAR aub.

Euh.... bijzonder. Lezen de mods hier nog mee? Serieus wat een vreemd ban-gedrag waarom gebeurt dat? Staf is ban? Zoiets?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven