Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:charlottew88 schreef op 31 oktober 2016 @ 21:58:

[...]

quote:feow schreef op 31 oktober 2016 @ 21:38:

[...]

Ja maar de mod had juist laten weten dat er recepten uitgewisseld moesten worden toch?

En patat is een eindproduct, dat weet Smeds best. Ze had gewoon ook over aardappels schillen, snijden en frituren moeten beginnen.

Dat kortaffe to the Point is ook provocerend voor de mensen die juist om recepten vragen.

Meds had een echt recept geplaatst. Het klonk zo heerlijk dat ik het heb bewaard.

'

Aardappels schillen en wassen. Aardappels in lengte in plakken van ca. 1 cm dik snijden. Plakken in lengte in repen van ca. 1 cm dik snijden. Patat in ruim water wassen. Patat ca. 10 minuten in bak met vers koud water leggen. Patat in vergiet laten uitlekken en droogdeppen met keukenpapier. Dienblad of bakplaat bedekken met dubbele laag keukenpapier. In frituurpan olie verhitten tot ca. 140 °C. Patat in 3 porties 6 à 8 minuten gaar, maar niet bruin bakken, patat af en toe omschudden. Patat uitspreiden op blad en laten afkoelen.

Frituurolie verhitten tot 180 °C. Patat in 3 porties in 2 à 4 minuten goudbruin bakken, af en toe omschudden. Vergiet bekleden met keukenpapier en patat op keukenpapier laten uitlekken. Patat overdoen in schaal en bestrooien met zout.

Serveren met mayonaise eh... ketchup "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou, dan is 'patat' wel een erg versimpelde versie van de reden voor haar ban.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 31 oktober 2016 @ 23:59:

Nou, dan is 'patat' wel een erg versimpelde versie van de reden voor haar ban.Ja, geen zin om steeds dat hele recept over te typen.
Snap ik eindelijk het banwaardige recepten topic
quote:feow schreef op 31 oktober 2016 @ 21:52:

Meds staat wel mooi met twee-nul voor bij de bizarre ban competitie.

Harry, hol schon mal die pommes. Ik heb niet uitgezocht waarom ze een ban heeft gekregen, maar ik vind het erg-chocking dát ze een ban heeft gekregen. Zolang ik op viva kom heb ik nog nooit mee gemaakt dat Meds uberhaupt een ban kreeg. Ik kreeg om vééééééééééél minder een ban. Ooit kreeg S-Meds één ban maar in een mum van tijd werd die teruggedraaid, terwijl in diezelfde flauwe 'discussie' (het was niet eens een discussie) op napraat de ban voor mij bleef staan. Dat is pas bizar.

LOEP ME MAAR aub.
Ach ze was gewoon S-meds, strontvervelend maar niet banwaardig. Ik zie 2 anderen op de relatie en kinderpijler echt elk topic volledig om zeep helpen maar daar word niks aangedaan. Same old same old.
Toch maar tvp, dan snap ik voortaan misschien beter in wat voor topics ik post.
Nja het is natuurlijk wel een tikje provocerend bedoeld geweest van Meds, de vraag van de TO is nogal kortzichtig en dus reageert ze zo, op haar Meds. Maar te belachelijk natuurlijk dat iemand dat gaat staffen en al helemaal dat het een ban wordt. Dan kun je inderdaad alle kanaal-opmerkingen ook als provocerend zien, en alle opmerkingen over waarom in hemelsnaam een kind ook. Misschien tijd om dat ook te gaan staffen.
quote:Marana_ schreef op 01 november 2016 @ 09:16:

Nja het is natuurlijk wel een tikje provocerend bedoeld geweest van Meds, de vraag van de TO is nogal kortzichtig en dus reageert ze zo, op haar Meds. Maar te belachelijk natuurlijk dat iemand dat gaat staffen en al helemaal dat het een ban wordt. Dan kun je inderdaad alle kanaal-opmerkingen ook als provocerend zien, en alle opmerkingen over waarom in hemelsnaam een kind ook. Misschien tijd om dat ook te gaan staffen.Organiseren we een stafmarathon.
Verbazingwekkend genoeg mag een kerstman topic vol sneren over de piet discussie en rare hints over sylvana dan weer wel. Niet dat dat mij iets kan schelen maar wel gek.
quote:Marana_ schreef op 01 november 2016 @ 09:16:

Nja het is natuurlijk wel een tikje provocerend bedoeld geweest van Meds, de vraag van de TO is nogal kortzichtig en dus reageert ze zo, op haar Meds. Maar te belachelijk natuurlijk dat iemand dat gaat staffen en al helemaal dat het een ban wordt. Dan kun je inderdaad alle kanaal-opmerkingen ook als provocerend zien, en alle opmerkingen over waarom in hemelsnaam een kind ook. Misschien tijd om dat ook te gaan staffen.het was een grap. hoe kan iemand dat nu niet zien?
maar daar waar ik een paar weken het nog opnam voor de modders, geef ik nu toe: jullie hebben gelijk.
ooh heerlijk meds

bakkie mayo bij
quote:Het-groepje schreef op 01 november 2016 @ 16:11:

Verbazingwekkend genoeg mag een kerstman topic vol sneren over de piet discussie en rare hints over sylvana dan weer wel. Niet dat dat mij iets kan schelen maar wel gek.gewoon staffen, het gaat zo; staf - foetsie forummer
quote:nijntje021 schreef op 01 november 2016 @ 16:39:

ooh heerlijk meds

[afbeelding]

bakkie mayo bijNEEEEEEE daar zit menstruatie van een kip in. Patat eet je met KETCHUP.
quote:S-Meds schreef op 01 november 2016 @ 16:37:

[afbeelding]Die eet je met rode bosbessensaus

quote:S-Meds schreef op 01 november 2016 @ 16:38:

[...]

het was een grap. hoe kan iemand dat nu niet zien?

Precies.

Het was gewoon een staf omdat jij die grap maakte.
quote:S-Meds schreef op 01 november 2016 @ 16:40:

[...]

NEEEEEEE daar zit menstruatie van een kip in. Patat eet je met KETCHUP.

knoflook dan maar of cocktail saus

quote:S-Meds schreef op 01 november 2016 @ 16:40:

[...]

NEEEEEEE daar zit menstruatie van een kip in. Patat eet je met KETCHUP.

Azijn moet over de patat. Net als in GB.

En de patat dient slap te zijn, ook een slap gebakken eitje erop, dan haal je de chips door de dooier.

Ik hou ervan.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 november 2016 @ 16:42:

[...]

Precies.

Het was gewoon een staf omdat jij die grap maakte.ja dat zei ik ook tegen de modder; dit is een ban op de man en niet op gedrag. het argument van de ban was: wegens herhaalde bans uit het verleden. Maar die zogenaamde bans konden ze niet vinden toen ik daar om vroeg. Die ban vanwege de tekst aus der reihe Derrick was immers weer teruggedraaid. En mijn vorige bans zijn zeker vijf jaar geleden en gingen over Peter R de Vries (off topic), dat kan je toch ook niet bepaald provocatief noemen.
quote:yasmijn schreef op 01 november 2016 @ 16:48:

[...]

Azijn moet over de patat. Net als in GB.

En de patat dient slap te zijn, ook een slap gebakken eitje erop, dan haal je de chips door de dooier.

Ik hou ervan.ik vind dit echt zuigen jasmijn, het moet een VEGANISTIES recept zijn
quote:S-Meds schreef op 01 november 2016 @ 16:53:

[...]

ik vind dit echt zuigen jasmijn, het moet een VEGANISTIES recept zijnOw, excuse me for fokking being alive...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven