Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

D-Day? Ben je zwanger?????
En dan gewoon niet meer komen he? Muts
Echt waaaaaaaaaarrrr???? Whahaha! Wat goed zeg! Gefeliciteeeeeerd! Zit hier helemaal te hyperen nu!

Jiehaaaaaaaaaaaaaaa! Een theebaby!
Loretta is De Mol. Punt.
Maak jij eruit op dat ze echt zwanger is Kess? Ik wilde nog niet heel enthousiast los gaan voor het geval ik het verkeerd begreep
KAn niet anders. Ze zegt dat ze de strijd om de badcape aangaat. En dan een banner erbij mét datum: 31 augustus. Duidelijker kan niet toch?

Loretta is De Mol. Punt.
Sorry Eow, was even naar mijn moeder gesneld

Kess heeft gelijk hoor, 31 augustus uitgerekend (volgens site van babybrabbel )
Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Dat doe je snél!

Welkom Beatrijs:

Oh, wat cóól Star! Je hebt toch al wel de babykamer af en je bevallingsplan geschreven he? En je hebt toch niet geslapen met een mobiele telefoon op je buik?

Wauw! Ben er even van ondersteboven! Volgens mij krijgen we hier straks een hele nieuwe generatie
En vanaf nu dus geen alcohol, leverpastei, champignons, brie, monchou, ijs, zalm, rood vlees, eieren, gesneden groentes, vitamine a, sigaretten of drugs meer. En niet meer mobiel bellen, internetten, kopieren of seksen. Alleen nog maar ademen en vegeteren
Oooooo damn, ik heb net mijn mobieltje gebruikt. Krijg ik nu een kind met vijf armen?
quote:Eowynn_ schreef op 29 december 2008 @ 14:38:

En vanaf nu dus geen alcohol, leverpastei, champignons, brie, monchou, ijs, zalm, rood vlees, eieren, gesneden groentes, vitamine a, sigaretten of drugs meer. En niet meer mobiel bellen, internetten, kopieren of seksen. Alleen nog maar ademen en vegeteren

Gesneden groenten?!?!?!?!??!?!?

Ik lees hier dingen die ik nog niet wist en ook niet zeker weet of ze al dan niet uit jouw mouw komen
Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen
Da's erg als je zo lui bent. Hoe moet ik dan groenten eten? Die komen toch gesneden uit een zakje?
Ja, zo groeien ze

Heb je vanmorgen getest? Hoe heb je dat zo snel gedaan?
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Peas on earth!
Wat leukkkkkk!!!

Peas on earth!
Star, wat een geweldig nieuws!!!

Mocht jij trouwens nog wel op Babybrabbel komen?
Ik heb het met dank aan de kotskak zo snel gedaan Weten dat de pil dan minder zou kunnen werken, maar altijd voor lief genomen!
Bevallingsplan
Jeej! Een ongelukje dus! Wauw! Leuk hoor, komt als geroepen dus
Pep, nieuw IP adres want van provider veranderd

Ongelukje
Er rammelt hier iets
quote:Star schreef op 29 december 2008 @ 16:22:

Pep, nieuw IP adres want van provider veranderd

ARNHEM - Een verwarde vrouw heeft voor consternatie gezorgd op de A12 richting Arnhem.

De 34-jarige vrouw uit Wageningen was uit haar auto gestapt, daarbij haar baby achterlatend, en liep tussen de razende auto's op de andere rijbaan. Ze raakte wonder boven wonder niet gewond.

Toen de gealarmeerde politie ter plaatse kwam, was de vrouw net tegen een stapvoets rijdende auto gelopen. Ze lag ongedeerd, maar ernstig verward, onder een deken naast de rijbaan en is naar het ziekenhuis overgebracht.

Tijdens het onderzoek door de verkeerspolitie bleek dat de vrouw haar auto had achtergelaten op de vluchtstrook van de rijbaan in de andere richting. Bij de auto aangekomen, troffen de agenten daarin het anderhalf jarige zoontje van de vrouw aan.

Bureau Jeugdzorg heeft zich over het kind ontfermd en opvang geregeld.
Ongelukje

Écht leuk!

Xan las me dat nieuwsbericht ook al voor, wat een verhaal he
Peas on earth!
Nou zekers Erwt. Jij vacance tot de 5e? Nog leuke plannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven