Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Eerst alleen even uitpluizen of er wel iets leuks op de tv is....
Peas on earth!
Buiten -2.2

Binnen 13

Senseo Latte

Piemelpoeren is nog steeds een dagelijkse favoriete bezigheid.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Binnen 13? Brrrrr! En in de buurt van de kachel? Daar hoop ik toch wel wat warmer, he?

Ai, piemelpoeren dus nog steeds nodig. Is dat ter voorkoming van besnijden of zit dat er toch wel aan te komen? En nog steeds drama iedere keer of laat hij het wel toe? Arm jungske!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik zit naast de kachel Kess
Vish! Hoe hou je dat uit? Serieus... ik denk dat ik niet zou kunnen leven in zo'n koud huis. Kun je er geen electrisch kacheltje bijzetten? Vreten alleen wel enorm veel energie...
Loretta is De Mol. Punt.
En je was toch ook bezig met orienteren op ander huisje? Hoe is het daarmee? Ik neem aan dat centrale verwarming op je wensenlijstje helemaal bovenaan staat?
Loretta is De Mol. Punt.
Is ht écht 13 graden? Das toch véél te koud? Dan word je toch uiteindelijk zó koud dat je het niet meer warm krijgt? Bah...
Peas on earth!
Heb gauw een lekker warm dekentje voor je gegoogled. Dat is toch geen doen!

Loretta is De Mol. Punt.
Ben wel wat gewend hoor! En we dragen gewoon lekkere dikke vesten en sokken nu. Alleen 's avonds douchen is niet zo heel erg fijn, Nemo gaat ook alleen nog overdag in bad .
Aaaaarrgghhhhhhhhhhhhhhhhhh rent weg..................... (daar krijg je het ook warm van!)
*gooit electrische deken naar Vish*

en

Peas on earth!
Oh, dan heb je nog wel deze nodig:

Peas on earth!
En:

Peas on earth!
Oeeeee ik heb het ook koud. Kachel nu op 22
Temperatuur binnen: 21,2

Temperatuur buiten: koud (geen zin om te kijken)
Peas on earth!
Ik ga even kind in bed doen want die begint nu iiritant te kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnvvvvvvvvvvmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

n
Mijne ligt.
Die van mij zit te forummen
Peas on earth!
Hier iets warmer dan bij Vissenkind, maar ook nog steeds heel erg koud. Verwarmingen staan nu overal vol aan, maar op kamer van Juna en Juno is hij gewoon koud. Woonkamer wordt ook niet warm. Alleen achterkant van huis, dus keuken en onze slaapkamer worden enigzins warm. Ga morgen ook woningstichting bellen, want vind het niet normaal dat het zó koud blijft hier.

Komt niet door verwarmingen, die werken gewoon, maar doordat we helemaal bovenin zitten is alle warmte 'op' voordat hij bij ons is ofzo. Want als de meeste mensen niet thuis zijn of de verwarming uit hebben staan ('s nachts dus bijvoorbeeld, of maandagochtend) dan wordt het hier wél warm.....

Brrr...... Kinders liggen nu met pyjama, tshirt, ondergoed, dekbed met extra dekens (juna) en slaapzak met extra dekens in bed.

Vis, hoe heet dat spel dat jij steeds speelt, met die poppetjes?
Ik wil online armbanden van Fossil bestellen, maar ik woon niet in de USA, dus dan heb ik een probleem op fossil.com grmpfff
Peas on earth!
Mooi heurleusje trouwens Erwt! Jammer van die armbanden
Leuk dat je kerst leuk was Erwtje!
Ja, vind 'm ook leuk. Deze heb ik al:

Peas on earth!
Jaaa, maar tis nu ook wel prima dat de kerst weer voorbij is

Balen dat het zo koud is, Eow!

Zou inderdaad de woningbouw morgen gaan bellen, want ookal wonen jullie boven, dan nog mag je toch ook wel verwachten dat je niet met je jas aan thuis hoeft te zitten
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 december 2008 @ 19:48:

Ik wil online armbanden van Fossil bestellen, maar ik woon niet in de USA, dus dan heb ik een probleem op fossil.com grmpfffebay?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven