Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:Magiker schreef op 26 december 2008 @ 11:50:

[...]

Aha.... vandaar dat ik zo weinig van je hoor....

Gelukkig is er dit forum

Ben je alweer helemaal beter?
ik dacht dat hij allerlei klussies voor je deed stewwie??
quote:Alina08 schreef op 26 december 2008 @ 15:56:

Precies leeuw: het is een klootzak. En als jij die kilometers maakt heb ik wel een opening voor je.

Ben jij single en zonder kids? Heb geen zin om eerst weer suf geneukt te worden en dan te horen dat je toch wel erg veel om je vrouw en kids geeft namelijk.

jahaaa ik is single.............en voor kids oefen ik me helemaal wezenloos.

dus ik ga opzoek naar jouw opening
Tsjonge zeg, wel afkicken hoor, nu ik hem (hij heeft vakantie) niet zie!

Zal blij zijn als ie weer aan het werk gaat, de spanning, opmerkingen, aanrakingen en stiekeme zoenen maken het werk toch wel veul leukerder!

Om nog maar te zwijgen over de huisbezoekjes

Dat moest ik even kwijt hoor!
Hihi! Ik begrijp je helemaal Toytje! Het is altijd weer afkicken als je hem een tijdje niet kunt zien. Nu heb je geluk dat je hem vaak op je werkt kunt zien. Ik moet vaak weer een maand wachten na een 'bezoekje'. Zit dan ook de de uren af te tellen tot ik hem weer zie!!! Maandag avond ben ik weer gelukkig

Wanneer ga je hem weer zien? In het nieuwe jaar pas of al eerder?

Sterkte met de afkickings verschijnselen
Bedankt voor jullie reacties...

Ik voel me idd stom. Al 3 dagen zit ik 's ochtends om half 6 beneden omdat ik me shit voel. Heb een goed en leuk huwelijk maar ik mis mijn minnaar. Iemand waarmee het me alleen maar om de sex te doen was. Maar nu zijn daar jammer genoeg gevoelens bij gekomen. Vandaag een lief smsje van hem gehad. Hij mist me en ik heb het berichtje al 10 keer gelezen. Nu nog een week vakantie en dan zie ik hem weer.
Je kende hem toch nog maar 6 weken Lini? En drie keer gezien ofzo? Dan zou ik nu toch serieus overwegen of je verder wilt met die verliefdheid, die kan omslaan in houden van. En ondertussen alvast goed gaan nadenken of je huwelijk wel zo goed en leuk is, en of het je uiteindelijk alleen maar om de sex ging, of toch iets anders. Je kunt jezelf nog eens verrassen...
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Maandagochtend 8:30 Petie, jeuj!!

'Huisbezoek' waarschijnlijk het nieuwe jaar pas weer

Ohjee Lini... je hoeft je niet stom te voelen maar het is wel erg lastig en zeker niet de bedoeling neem ik aan... Je 'moet' blij worden van een minnaar/SV, niet je klote gaan voelen.

En inderdaad wat Roland zegt, ik zou er ook nog eens even goed over nadenken, dit lijkt tot ellende te gaan leiden! Sterkte!
*
Wat hebben jullie nog een hoop tijd tijdens de kerst....

Lini: sterkte... En wat de rest al zegt, denk goed na over wat je hier verder mee wilt.
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ken hem al 2 jaar maar ik heb sinds een week of 6 een relatie met hem. Deze relatie is min of meer ontstaan omdat ik thuis te kort kom. Ik heb een heel leuk huwelijk alleen heb ik meer behoefte dan mijn man. SV is gewoon een leuke man die zijn bewondering voor mij niet onder stoelen of banken stak. Vandaar dat ik een makkelijke prooi voor hem geworden ben. Hij had al langer gevoelens voor mij.

Ik dacht dat het me alleen om de sex te doen was maar nu zijn daar dan toch die gevoelens bijgekomen.

We hebben nu allebei 2 weken vakantie en hij zit meer in mijn gedachten dan dat me lief is.
pfffffffffffffff wat is het leven toch moeilijk he lieve mensen

al dat gedoe met die verdomde svtjes.............je wordt er maar verliefd op.

en zij weer niet op jou, allemaal ellende.

en dan kunnen ze weer geen twee dagen zonder de sv, terwijl de liefhebbende man thuis staat af te drogen, maar ja............das weer niet spannend natuurlijk een afdrogende man op pantoffels.

die sv is dan veeeeeeeeel leuker.

en dan blijkt die verdomde sv weer een foute kutvent te zijn.

weer opnieuw kommer en kwel.

lieve dames ik heb oprecht met jullie te doen.......echt waar.
Je hebt weer helemaal gelijk, DMJN. Alleen moet ik die pantoffelheld van mij nog aan het afdrogen krijgen, haha...
Ik heb gelukkig een echte afwasmachine ... zo hoef ik geen misbruik te maken van zogenaamde liefhebbende pantoffeldiertjes.

En de vaat is proper.
die echte afwasmachine van jou BM, is dat die waar die slinger aan de zijkant zit?
DMJN, het is niet te hopen dat jouw slinger ook aan de zijkant zit .
Mijn afwasmachine is een ingebouwd exemplaar van het merk Miele. Ik zit hier nu op mijn welgebouwde knietjes voor dat ding, maar zie geen slinger ? Eerst even leeghalen dan maar.

Stewardess, de trotse, fiere mannelijkheid van DMJN zou ik absoluut geen slinger durven noemen.

Lang geleden, maar ik dacht, laat ik nog eens on topic gaan :

Ik lees hierboven onder andere : iemand die op zoek is naar een sv ... maar dan wel ééntje die toch wel heel regelmatig zijn diensten aan haar wil verlenen om vervolgens niet naar huis te gaan bij vrouw en kind. Concludeer ik daaruit : een single sv dus ... wordt daar dan van verwacht dat de sv nergens anders meer gaat spelen ? Dat is dan volgens mij net zo utopisch als dat ezel schijt geld verhaal !

Ik denk als deze wensen (wederzijds weliswaar) zich voordoen, het allicht beter is te overwegen om af en toe eens een aardappeltje of 2 meer te schillen en op zoek te gaan naar duurzaam relatiemateriaal.

Klinkt allicht niet zo sexy, wel ssssso lief !

Over verliefdheid wil ik dit nog even kwijt :

Dat het zich niet zo maar laat controleren, moge duidelijk zijn.

Verwerkt of onverwerkt ; het laat altijd zijn brandmerk na en dat leidt soms tot onverwacht pijnlijke momenten.

Het goeie nieuws is dan weer dat een mens heel wat emotionele klappen kan incasseren, ook de verliefde soort.

Voilà.
Goed zo Moppie, volgens jaar wordt alles anders/beter/leuker/mooier en wat er nog maar meer aan toe te voegen is..

En deze....

quote:Belgenmoppie schreef op 29 december 2008 @ 10:54:

.....het allicht beter is te overwegen om af en toe eens een aardappeltje of 2 meer te schillen en op zoek te gaan naar duurzaam relatiemateriaal......kan zo op een tegeltje, ik vinnum sterk!
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
[quote]Belgenmoppie schreef op 29 december 2008 @ 10:54:

Lang geleden, maar ik dacht, laat ik nog eens on topic gaan :

Ik lees hierboven onder andere : iemand die op zoek is naar een sv ... maar dan wel ééntje die toch wel heel regelmatig zijn diensten aan haar wil verlenen om vervolgens niet naar huis te gaan bij vrouw en kind. Concludeer ik daaruit : een single sv dus ... wordt daar dan van verwacht dat de sv nergens anders meer gaat spelen ?

Als je mij hier mee bedoeld wil ik hier even op reageren. Ik wil geen relatie en heb daarom het liefst een gebonden SV. Graag dat ie na zijn werk te hebben gedaan weer naar vrouw en kids vertrekt. Wil niet zijn onderbroeken wassen en 's morgens naast hem wakker worden. Maar na me tot bloedens te hebben geneukt en dan zeggen dat ie last van zijn geweten heeft tov zijn kindjes: dat is een klootzak van het ergste soort.
Als hij mij tot bloedens toe zou neuken, vermoord ik hem.

En voor het overige ... je wil niet dit, je wil niet dat ; maar je wil wel heel veel aandacht.

Dat is logisch, echter niet realiseerbaar of combineerbaar met je andere wensen.
Slecht geslapen Belgenmoppie?

Waar lees jij dat ik heel veel aandacht wil en dat ik dit niet wil en dat niet wil?

Ik wil een SV. En een SV is in mijn ogen iemand met wie ik geregeld een keer sex heb en verder niks. Geen verliefdheid, relatietoestanden oid. En behalve tijdens de sex hoef ik helemaal geen aandacht verder van mijn SV.
quote:Alina08 schreef op 29 december 2008 @ 11:37:

Ik wil een SV. En een SV is in mijn ogen iemand met wie ik geregeld een keer sex heb en verder niks. Geen verliefdheid, relatietoestanden oid. En behalve tijdens de sex hoef ik helemaal geen aandacht verder van mijn SV.

Dit klinkt goed, je weet wat je wilt, maar dit is niet wat je nu hebt.

Je hebt nu een sv die ervoor zorgt dat je je om half 6 in de ochtend beroerd zit te voelen omdat je hem mist. Bij hem wilt zijn.

Ik denk dat dat is wat BM bedoelt.

Je zit in een gevaarlijke positie nu.

(hoor mij de wijsheid in pacht hebben )
Hallo allemaal,

Het duurde even voordat ik het hele topic gelezen had en al jullie "avonturen" en "obstakels" mee mocht beleven. Zoals ergens al eerder gezegd. Blijkbaar ben ik niet zo alleen als ik dacht.
quote:geheim1972 schreef op 29 december 2008 @ 14:17:

[...]

Dit klinkt goed, je weet wat je wilt, maar dit is niet wat je nu hebt.

Je hebt nu een sv die ervoor zorgt dat je je om half 6 in de ochtend beroerd zit te voelen omdat je hem mist. Bij hem wilt zijn.

Ik denk dat dat is wat BM bedoelt.

Je zit in een gevaarlijke positie nu.

(hoor mij de wijsheid in pacht hebben )Euh...volgens mij worden postings van mij en postings van linie68 door elkaar gehaald. Om half 6 zit ik me niet beroerd te voelen omdat ik SV mis. Dan lig ik nog lekker in bed. Wil behalve tijdens de sex juist verder niks met SV.
Ik bedoelde dit :

als je een vaste SV aanschaft, dus één die je regelmatig ziet, komen daar vroeg of laat andere gevoelens (en dat hoeft echt géén verliefdheid te zijn) bij, en ook al draait het alleen maar om sex, een vrouwelijk zelfvertrouwen heeft niet veel nodig om gekrenkt te zijn.

als je geregeld een éénmalige SV hebt, kan je ook veel sex hebben, met veel minder nadenkwerk achteraf.

Maar zo zie ik die dingen, ik meng me gewoon in de discussie omdat ik zelf heel goed weet wat er allemaal gebeuren kan, meer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven