Disneyland Parijs

03-11-2016 10:33 42 berichten
Wij, man en ik, hebben het plan opgevat om volgend jaar in de herfst vakantie met het hele gezin naar Disney land Parijs te gaan.

Op het reisbureau hadden het over hotels, die total uit geleefd waren,de disnye Seqoia Lodge of Santa Fe en nog een paar hotels, die niet zo denderend meer waren.

Het park Dave Crocktett Ranch was klein,smalle bedden en geen luxe. Met het nadeel dat er geen shuttle rijd naar Disneyland toe.

Ik zoek twee kamers, wij zijn in totaal 8 pers waaronder twee kinderen, ie heeft ervaringen met de hotels in de omgeving en wat is waar van het verhaal wat ik hoorde op het reisbureau.

Ik ga ook zeker de Zoover nalezen maar op deze manier hoor ik ook veel.
Ik ben een aantal jaar geleden in Santa Fe geweest, dus geen idee hoe het nu is.

Slapen was daar prima, badkamer ook.

Het ontbijt was één grote vreetschuur, maar wel gevarieerd.

Wel moet je aangeven in welk tijdsbestek jullie willen ontbijten, voor een beter verloop aan ontbijtgasten.

De shuttle-service was ook prima, Santa fe ligt verder weg, maar ik vond het geen straf om alle hotels langs te rijden.

Uiteindelijk ben je toch de hele dag op pad, dus m.i. is het prima te doen zo.
Alle reacties Link kopieren
Sequoia is opgeknapt, santa fe ook. Alleen de twee duurste hotels nog niet geloof ik. Wij vinden de hotels echt prima. Ivm het vreetschuur gehalte zou ik niet voor santa fe of cheyenne gaan. In de meeste hotels kun je gekoppelde kamers boeken met een tussendeur, dat bevalt ons prima.

(En boeken via magischenachten.nl is goedkoper, mocht zelf boeken ook een optie zijn)
Hoi Josske, ik ben afgelopen herfstvakantie geweest.

We sliepen in de Davey Crockett Ranch, we waren met 7 volwassenen.

Ontbijt kon je afhalen, er was een koffiezetapparaat en een afwasmachine.

Wij waren er alleen om te slapen en dat was prima.

Ja, mijn tweepersoonsbed thuis is groter, maar dat is meestal het geval.

Met de hotels heb ik geen ervaring.
Ik ben toen naar die 'Western achtige' geweest. Kamer zag er niet uit en was muf, maar de shuttle was ideaal en wij waren toen echt alleen daar om te slapen. Ontbijt was er ook een grote chaotische vreetschuur, maar wij vonden het vooral fijn dat het er bij zat. Wij waren er 2 dagen, dus eigenlijk was het prima te doen. Wel zonder kinderen, en onze eisen zijn niet hoog.

Denk dat het vooral belangrijk is goed te bedenken wat je wensen zijn en hoeveel je bereid bent te betalen. Bij ons deden ze toen ook onwijs moeilijk over eten mee nemen, op die prijzen hadden we ons wel verkeken.

Hoelang gaan jullie?
Ik lees mee; lijkt mijn verhaal wel en ik had dezelfde vraag! Met het verschil dat wij in de meivakantie gaan.

Ik had al als opties in mijn hoofd, de hotels die daar in de buurt liggen, maar niet van Disney zijn, maar heb daar dus ook geen ervaring mee. Hoe zijn die hotels?

Of een hotel aan de buitenrand van Parijs (wel bij een metrostation voor nog een dagje Parijs?) en dan gewoon met de auto naar Disney....

Ik hoor graag ervaringen en tips!
quote:switchfoot schreef op 03 november 2016 @ 10:45:

Ik lees mee; lijkt mijn verhaal wel en ik had dezelfde vraag! Met het verschil dat wij in de meivakantie gaan.

Ik had al als opties in mijn hoofd, de hotels die daar in de buurt liggen, maar niet van Disney zijn, maar heb daar dus ook geen ervaring mee. Hoe zijn die hotels?

Of een hotel aan de buitenrand van Parijs (wel bij een metrostation voor nog een dagje Parijs?) en dan gewoon met de auto naar Disney....

Ik hoor graag ervaringen en tips!

Hou er wel rekening mee dat als je met de auto naar Disney gaat dat 15 euro parkeren per dag kost. Zit je in davey crocket moet je nog 10 minuten naar Disney rijden maar is parkeren gratis.

Zit je in val d'europe rijdt de shuttle maar 1x per uur geloof ik.

De disney hotels kun je lopen, max 25 minuten voor santa fe en cheyenne als je rustig loopt. De gratis shuttles rijden elke 5 minuten ofzo.
Switchfoot, wij zijn ook een keer in de meivakantie geweest, toen hadden we een stacaravan op een camping gehuurd.

En een keer in januari toen hadden we een appartement naast het grote winkelcentrum.

Pierre en vacanse of zoiets maar ik weet niet of dat er nog is.
Sofief, parkeren was 2 weken geleden zelfs €20,00.
En voor de kosten: in het treinstation bij de ingang zit een mini supermarkt in val d'europe een hele grote.
quote:bartjes schreef op 03 november 2016 @ 10:50:

even 5 euro duurder sinds mijn laatste bezoek 6 mnd terug!

(Desondanks hou ik van Disney )
quote:bartjes schreef op 03 november 2016 @ 10:50:

Tja, maar als het hotel €50 goedkoper is :-)

Ik moet de prijzen ook nog even gaan vergelijken allemaal.....
Goed zoeken he, want de prijzen kunnen enorm verschillen! Vriendin van mij boekte een keer via België (?) en dat scheelde heel veel. Wij betaalden in februari voor 5 dagen 4 nachten 2 volw 2 kinderen in sequoia 690 euro. Dat was op magischenachten, kinderen t/m 6 gratis en twee dagen gratis. Het reisbureau rekende ons 300 euro meer ;) herfstvakantie is wel duurder, maar erg leuk!
15 euro voor een hele dag parkeren is toch niet veel?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wij zaten 3 jaar geleden in Kyriad (via een touroperator een busreis geboekt) Dat was simpel maar voor ons voldoende, het enige wat we daar deden was slapen, voor de rest ben je de hele dag op pad. Dit was net buiten het Disneypark maar er reed wel een shuttle bus, binnen no-time ben je bij het park. Parkeren daar is inderdaad heel duur.
Kijk eens naar hotelketen B&B. Ligt in Disneycirkel zeg maar, bijna even dichtbij ingang als santa fe En cheyenne. Prima hotel, goede bedden en erg goed ontbijt. gratis parkeren en gratis shuttle naar ingang van het park en vice versa
Ik ga ieder jaar.. Voornamelijk boeken wij ons verblijf in sequoia lodge.. Hier zijn de kamers inderdaad ook in de tussentijd aangepakt. Ik vind het prima vertoeven, nog geen uitgeleefde kamers gehad.

Dit geld hetzelfde voor hotel new york en het disneyhotel zelf.
Call it magic, Call it true, I call it magic, When i'm with you !
Pure hel. Hel op aarde dus.

Waar je ook nog eens veel te veel voor betaalt ook.
Hotel New York. Mooie grote kamers. Dichtbij.

Tip: boek een suite of kamer van de Castle Club. Dan krijg je een VIP fastpass! Oftewel, een fastpass die het de hele dag door doet, nooit meer wachten ergens
Dat mag ook wel voor die paar duizend euro
Ik ben drie jaar geleden in Sequoia Lodge geweest, in een bijgebouw (ook nog), en dat was echt een prima hotel. Niets mis mee. Het was schoon en comfortabel. Ik raad je wel aan om je snackjes voor in het hotel elders te kopen want in het hotelwinkeltje betaal je 4 euro voor een zak chips.
Het Radisson is vlakbij en fantastisch.
Iemand ervaring met het Vienna House Dream Castle? Ziet er mooi uit en niet zo duur....
Wij zaten in februari in Santa Fe en ik vond het prima. Ja, een bezoeker voor ons had op de muur gekleurd. Er zijn ontzettend veel mensen bij het ontbijt en nee, daar krijg je geen roerei met gerookte zalm. Maar er is genoeg voor iedereen. Avondeten viel me juist reuze mee. De kamer was schoon, achter het hotel liep het pad naar het park. Vond het echt niet ver, ben ook wel eens teruggelopen naar de kamer tussendoor, wat ik mezelf bij een hotel buiten Disney toch niet zag doen.

Kortom, ik was tevreden.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Kijk eens misschien naar b&b in magny le hongre , hipark hotel of adagio in serris

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven