Expeditie Robinson 2016
donderdag 3 november 2016 om 21:22
Ik vind Lex okee, maar kan de openheid van Jayjay nu onwijs waarderen. En dat hij dan met een oorontsteking alsnog blijft en doorzet, ook nog in het nadeel door zijn lengte (hoek van zijn been was veel zwaarder lijkt mij dan voor Lex), vind ik echt tof. Ik hoop stiekem dat Bertie en Jayjay als duo door mogen, ik vind het wel een leuke combi.
Ben wel benieuwd of vertrekkers nu nog steeds naar afvallerseiland gaan en dan dus ook nog weer in de halve finale kunnen komen.
En Fee, ha!
Ben wel benieuwd of vertrekkers nu nog steeds naar afvallerseiland gaan en dan dus ook nog weer in de halve finale kunnen komen.
En Fee, ha!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
donderdag 3 november 2016 om 21:32
Bij de start van het gesprek tussen Jaloe en Dave dacht ik: wel tof dat Jaloe het gewoon open gooit. Maar nu doet ze wel erg aanvallend. Ik heb niet het idee dat Dave de drijvende kracht is van al dat gedoe, meer dat het gewoon 'ontstaat'.
Wel prachtig hoe Dave Roelvink het woord 'rat' uitspreekt.
Wel prachtig hoe Dave Roelvink het woord 'rat' uitspreekt.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
donderdag 3 november 2016 om 21:35
donderdag 3 november 2016 om 21:48
quote:vandale schreef op 03 november 2016 @ 21:39:
[...]
Wat is het toch dat iedereen dat simpele knulletje ineens geweldig vindt?Omdat het gewoon een heel naïef jongetje is, die zoals ik er naar kijk zich heeft laten meeslepen door de verkeerde mensen, nog een hele hoop levenservaring moet opdoen maar het hart echt wel op de juiste plek heeft. En omdat dat beeld zo anders is dan wat je in de media zagis dat een hele positieve verrassing.
[...]
Wat is het toch dat iedereen dat simpele knulletje ineens geweldig vindt?Omdat het gewoon een heel naïef jongetje is, die zoals ik er naar kijk zich heeft laten meeslepen door de verkeerde mensen, nog een hele hoop levenservaring moet opdoen maar het hart echt wel op de juiste plek heeft. En omdat dat beeld zo anders is dan wat je in de media zagis dat een hele positieve verrassing.