Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
Die rotkop van die Kleemann
Frankly my dear, I don"t give a damn
waarom wou Gaby nou zo graag weg?

ik zapte te laat over
Omdat Dave wel heel 'puur' overkomt. Kleur geeft, ik vind veel van de kandidaten een beetje boring. Hij is lekker actief en ik vind het mooi om te zien dat zo'n partyboy helemaal tot rust komt op zo'n eiland.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
O en WAAROM denkt Suzanne dat ze haar shirt zo moet dragen??
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Wooow en jullie vinden dit geen leuk seizoen? Ik zit te smullen!

Super benieuwd naar volgende week, sfeer zal wel te snijden zijn.
Welke 2 dames naast koos hebben nou op Dave gestemd?
Jalou en Suzanne
quote:bananana85 schreef op 03 november 2016 @ 22:00:

Welke 2 dames naast koos hebben nou op Dave gestemd?Suzanne in elk geval.
quote:fee90 schreef op 03 november 2016 @ 21:58:

Wooow en jullie vinden dit geen leuk seizoen? Ik zit te smullen!

Super benieuwd naar volgende week, sfeer zal wel te snijden zijn.

Nee joh, ik vind het een superleuk seizoen!

Ik vind het nu wel jammer dat er op afvallerseiland allemaal mensen zitten die van mij door mogen (en dat is er maar één natuurlijk), terwijl op het grote eiland veel mensen zitten die me niet zo boeien en wel weg mogen. Ik vind daar eigenlijk alleen Dio en Thomas echt leuk.
Jammer dat de smaakmakers van dit seizoen allemaal op afvallerseiland zitten
Begin Jayjay zowaar sympathiek te vinden. Hij is nog steeds vol lof over Bertie en biedt zich als galante ridder aan te strijden in t volgend duel omdat Bertie sowieso verdient te blijven omdat ze een resort heeft opgebouwd.

En Dave vind ik ook een veel leuker jong dan ik van te voren had gedacht.

Maar voor mij mag Bertie winnares worden. Zij is de echte Robinson.
Haha die Gaby. Die zou soapie moeten worden

En ze zat er ook echt bij alsof ze elk moment een Oscar uitgereikt zou krijgen.

JayJay valt me ook steeds meer mee.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Het zou toch wat zijn als Bertie,die als eerste er uit gestemd werd, de hele tijd daar op het eiland zit en maar een paar proeven doet dan gaat winnen.

Ze laat zich ook gewoon niet imponeren door Jayjay,voor alle partijen wel net zo fijn
quote:louise1 schreef op 03 november 2016 @ 22:45:

Haha die Gaby. Die zou soapie moeten worden

En ze zat er ook echt bij alsof ze elk moment een Oscar uitgereikt zou krijgen.

JayJay valt me ook steeds meer mee.

Hahaha ja dit precies! Mijn dochter zei een keer of 6: "Serieus Gaby, wat DOE je?"

En Dave eruit vinnik nie leuk nie . Ik vind JayJay nu dus echt wel een geschikte vent. Wat een verschil zeg, met het begin. Maar in de battle mag toch Dave van mij winnen.
Je kan wel raden dat vanaf nu elke nieuwkomer op afvallerseiland moet gaan strijden. Want iedereen gunt het Bertie om te blijven.
En ik kan niet zo goed tegen die Jalou. Zat te balen dat Thomas het niet volhield tegen oerman Jalou.
Een baard en borsthaar zou haar niet misstaan.
Vond dat Dave zich liet kennen bij de eilandraad. Zei hij vorige keer nog tof, ja dit hoort bij het spel, nu pakken ze hem en is hij pissed.
Hij was dan ook verbijsterd.

Vaak heeft de aspirant weggestuurde toch wel een gevoeletje voordat dat gebeurt.

Dave werd er echt totaal door overvallen, hij zat bijna te raaskallen van verbazing.
Hij reageerde toch niet zo raar? Hij zei nog dat het bij het spel hoorde.
Kansloze actie die de sfeer niet echt zal verbeteren. Ze zijn nu met 3 maar hebben uiteindelijk minder stemmen. Ik vind Koos ontzettend irritant en Susanne echt nietszeggend. Janou valt me tegen vond het wel powervrouw maar dat ze zich zo laat meeslepen had ik niet verwacht. Terwijl Koos en Susanne haar er als het erop aankomt ook gewoon laten barsten.

Heel jammer dat Dave eruit is. Hoop dat hij wint van JJ.
Ach, ze reageren allemaal hetzelfde als ze onverwacht weggestuurd worden, begrijpelijk dat je vilein wordt als je het niet aan zag komen (iets met ik hoef me niet te schamen maar Jilou wel?).

Vooral raar dat de mannetjes als JayJay en Dave zo overtuigd zijn dat zij er niet uitgestemd gaan worden, als je iets geleerd hebt in alle jaren Robinson is dat je nooit 100 % veilig bent. En heeft Dave uiteindelijk ook niet meegeholpen aan het complot tegen JayJay?

Dat die twee tegen elkaar gaan strijden vind ik dan wel weer leuk, al met al vind ik het een spannend seizoen terwijl eigenlijk Bertie de enige deelnemer is die ik boeiend genoeg vind.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:Potjepindakaasmetnootjes schreef op 04 november 2016 @ 09:19:

Kansloze actie die de sfeer niet echt zal verbeteren. Ze zijn nu met 3 maar hebben uiteindelijk minder stemmen. Ik vind Koos ontzettend irritant en Susanne echt nietszeggend. Janou valt me tegen vond het wel powervrouw maar dat ze zich zo laat meeslepen had ik niet verwacht. Terwijl Koos en Susanne haar er als het erop aankomt ook gewoon laten barsten.

Heel jammer dat Dave eruit is. Hoop dat hij wint van JJ.

Ik vind het vooral heel erg dom als je bij de eerste individuele stemronde al je stemmen in gaat zetten terwijl er iemand naar huis wil.

Begrijp dat ze hun kostbare stemmen niet wilden inzetten voor Gaby, die net zo goed zelf op kon stappen, maar zolang ik zelf niet in de gevarenzone zat zou ik helemaal geen stemmen gaan gebruiken.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Topactie. Idd, als Gaby het niet meer trekt kan ze ook gewoon opgeven. Beetje de martelaar gaan uithangen. Jammer dat Koos dat niet uitlegde op de eilandraad, vond het een hele terechte afweging.
Ik zag Bertie ineens met een baard in een boot. Het was Thomas (Jeroen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven