Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
melk, roomboter, koolhydraten, gluten, suiker, patat
Volgens mij ben ik offtopic patat.

Heb ik nou weer een ban?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 22:10:

[...]

Vooral de e's , he ? Toen ik hier pastat was, 300 jaar geleden bleef mijn capslock altijd hangen. Wat een commentaar ik daar altijd op kreeg.... Maar goed, ik zou niets aan een nickchange hebben. Ik bn binnen een bericht te herkennen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:loreley12 schreef op 03 november 2016 @ 22:09:

Ik heb Belgisch bloed en bij mijn friet komt ook Belgische mayonaise.

Heb ik nu weer een nieuwe rel ontketend?Eerst maar eens meedoen aan een rel, ontketenen is meer voor fossielen. Ik ben er zelf ook nog lang niet aan toe.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 november 2016 @ 22:11:

verstuikte enkel, gebroken been, gespleten schedel, patatEen gebroken eitje met patat.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
digipijler, kinderpijler, zwangerpijler, actueelpijler, patat
quote:Nouschi schreef op 03 november 2016 @ 21:57:

[...]

Vivawoord 2016!Ik heb m ge-upt voor je
Stel je niet zo aan patat!!!
GeenStijl, FOK, Viva, patat
platjes, chlamydia, druiper, syfillus, hiv, patat
PATATas bravas

900 gram aardappels met schil in blokjes, olijfolie, rode ui gesnipperd, 3 tenen knoflook geperst, 1/2 tl zoete pimenton, snuf chiliflakes, blik tomaatblokjes, scheutje rode wijnazijn, zout, peper, peterselie.

Doe de aardappelblokjes in een ovenschaal, giet er flink wat olie over, hussel goed door en bak 35 minuten op 200 graden.

Verhit olie in een pan en fruit de ui, knoflook, pimenton, en chiliflakes. Roer goed door en voeg dan tomaatblokjes, azijn, zout en peper toe en breng aan de kook, laat 10 minuutjes op laag vuur pruttelen. Voeg een extra scheutje olijfolie toe.

Schep de aardappels op een groot bord en lepel wat van de saus erover. Strooi er nog wat peterselie over.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Patatpijler kan ook best. Voor de patatgeneratie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Erwten op een plankje, pluk watten, opgevulde bh, kipfiletjes van de Livera, siliconen tieten, patat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Nouschi schreef op 03 november 2016 @ 22:15:

Patatpijler kan ook best. Voor de patatgeneratie.Oooooo, mooi streven !!!!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Ikhierhuh schreef op 03 november 2016 @ 22:14:

Stel je niet zo aan patat!!! Moet je een patat voor je patat of zo, rare patat?
Hartverzakking, verliefd, kinderen, depressief, weer hartverzakking, patat.
En voor de verantwoorde variant

PATATas bravas van ZOETE aardappels

900 gram zoete aardappels met schil in blokjes, olijfolie, rode ui gesnipperd, 3 tenen knoflook geperst, 1/2 tl zoete pimenton, snuf chiliflakes, blik tomaatblokjes, scheutje rode wijnazijn, zout, peper, peterselie.

Doe de zoete aardappelblokjes in een ovenschaal, giet er flink wat olie over, hussel goed door en bak 35 minuten op 200 graden.

Verhit olie in een pan en fruit de ui, knoflook, pimenton, en chiliflakes. Roer goed door en voeg dan tomaatblokjes, azijn, zout en peper toe en breng aan de kook, laat 10 minuutjes op laag vuur pruttelen. Voeg een extra scheutje olijfolie toe.

Schep de zoete aardappels op een groot bord en lepel wat van de saus erover. Strooi er nog wat peterselie over.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben volgens mij door de patat heen zwanger geraakt ...
quote:Nouschi schreef op 03 november 2016 @ 22:15:

Patatpijler kan ook best. Voor de patatgeneratie.
Meestal zijn jullie leuker, creatiever en scherper als jullie écht boos zijn.

Dit is een beetje slappe hap.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 november 2016 @ 22:16:

[...]

Moet je een patat voor je patat of zo, rare patat?

Nee, doe maar een beetje ketchup.

(met mij gaat primA hOOr, was ff oude koeien uit mijn eigen sloot aan het halen)

Ik moet ook een leesbril
Ik ben vreemd gegaan ... met de patatboer.
quote:loreley12 schreef op 03 november 2016 @ 22:17:

Ik ben volgens mij door de patat heen zwanger ...
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 november 2016 @ 22:16:

[...]

Moet je een patat voor je patat of zo, rare patat?heheh
very metal
Volgende keer als er weer een ben ik zwanger topic opent. Pak ik gewoon een zak patat erbij ipv mijn glazen bol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven