VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Morrie schreef op 29 december 2008 @ 20:16:

Elyane, heb je er al aan gedacht dat je ook een tweeling kunt krijgen? Dan heb je 5 kinderen!
Hee allen, 1x raden wat wij vandaag hebben gedaan..........

Juistem: geschaatst! Bij zwager en schoonzus op de sloot bij hen achter. Een hele priveschaatsbaan waarop we een hele poos bezig zijn geweest. Zalig! Eerst de kinderen op dubbelijzertjes (Boef kon alleen en los, geweldig om te zien!) en Schurk heeft aan de handen ook 10 minuten dapper gekrabbeld en verdween toen in de megatuin met speelhuis. En toen de kinderen het zat waren zijn wij om de beurt rondjes gaan maken. Niet ver of zo, maar het gevoel was er weer even helemaal. Wat is dat toch gaaf om te doen zeg, ik vind het toch leuker dan skieen, weet ik nu. En het blijft deze week mooi nog vriezen, dus we gaan de komende dagen pakken wat we pakken kunnen.

Daarna met zijn allen naar binnen. Bij de houtkachel met warme chocolademelk en inzakken maar. Was echt superleuk.

Boefje en zijn favoriete middelste nicht hadden elkaar weer helemaal gevonden, dus kwamen ons hand in hand vragen of hij mocht blijven logeren. Gelukkig hadden wij genoeg zooi meegenomen voor hem en vonden schoonzus en zwager het ook gezellig, dus die heeft weer een logeerfeestje te pakken. En kan hij morgen leuk nog even flink schaatsen met zijn nichtjes.

Wij zijn net thuis, Schurk in bed gemikt (lag na een slapeloze middag met veel buitenlucht binnen een kwartier al te pitten in de auto) en vent is nu vuurwerk ophalen.

Wind, jouw kerst klinkt inderdaad heerlijk zeg! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Hier trouwens nog steeds geen knoop hoor, dus technisch van alles mogelijk (vent is schijtlijster en hikt er tegenaan), maar op mij moet echt niemand meer rekenen hoor, voor stokjes e.d.

Morrie: een Wii is leuk. Ik vind het balanceboard echt leuk om dingen te doen als skieen, steps, balansspelletjes e.d.

Wat voor Schorrie leuk zou zijn is de cd van Cars voor in de Wii of die van Mario Kart. Wij hebben de laatste, schoonouders de eerste en Boefje vindt ze allebei erg leuk om racespellen mee te doen. En daar is dan zo'n stuurtje wel heel handig bij.

Pebbles: fijn dat je zo geniet van je thuistijd met de pebbeltjes. Denk net als Morrie dat dit echt weer even een moeilijke hobbel voor je is met alle herinneringen van vorig jaar om deze tijd en hoop voor je dat het daarna langzaamaan weer beter gaat voelen voor je.

Pammie: jij ook dank voor je berichtje. Bloed laten testen gaan we dus inderdaad doen. Al moet ik zeggen dat ik bij nichtje van ruim 4 vandaag ook veel hanggedrag zag (zonder drift- of woedeaanvallen, dat dan weer wel) en dat Boefje nou juist vandaag bijzonder energiek was en prima handelbaar. Apart hoor.
quote:Morrie schreef op 29 december 2008 @ 20:16:

Elyane, heb je er al aan gedacht dat je ook een tweeling kunt krijgen? Dan heb je 5 kinderen!

Dan noemen we ze hier Zipje en Zopje. En als het een drieling wordt Zwik, Zwek en Zwak .
Alhoewel....zwak is dan ook wel weer een beetje zieligjes...
O en Wind, ik ben niet overstag gegaan voor de Wii, maar vent. En dus kreeg ik die van hem voor mijn verjaardag .
Ik zie echt door de bomen het bos niet meer qua Wii spellen en Wii accesoires.

Ik zie staan als leuk spel:

Family Trainer. Iemand ervaring?

Big Brain academy. Iemand ervaring?

Luxor Pharaoh's Challenge. Iemand ervaring?

Wat is een Nunchunk controller?

En hebben jullie hem ook om laten bouwen?
O, een stuurtje toch. Maar dan zie ik weer drie verschillende stuurtjes!

Cars en Mario Kart moet dus ook op de lijst.
Athena, waar was dat dan (ongeveer) waar je geschaatst hebt? Hier kan het echt nog niet op de sloot, helaas....
Ombouwen gaan wij misschien nog doen, ik hoorde pas van een collega dat dat vrij goedkoop in neverland kan.

En een nunchuck (?) controller is een extra soort joystick die je aan de gewone afstandsbediening vastmaakt (het ding waarmee je bijvoorbeeld bowlt, golft of tennist) voor bijvoorbeeld boxen, waarbij je dus 2 armen moet gebruiken.

Maar ik dacht dat die gewoon ook bij het standaardpakket zit, omdat boxen daar ook bij inzit.

Met de andere dingen die je noemt heb ik geen ervaring. Luxor is leuk spel op pc, maar geen idee hoe het op de wii is.
Zwager en schoonzus wonen in de buurt van Hoogeveen.

Bij hen is de schaatsbaan nu ook gewoon al open, al is dat gewoon een ondergelopen weiland.

En sloot is niet diep en op het laatst zagen we wel water over de randen komen waar de zon scheen, maar ik heb geen gekraak gehoord en het was stevig genoeg.
Morrie: Boefje gebruikt dit stuurtje voor Mario Kart.

Weet niet of dat ook voor Cars kan, maar zou denken van wel. Je ziet de " gewone" afstandsbediening er in het midden inzitten en daarmee spelen wij Cars gewoon bij schoonouders omdat die geen stuur hebben.

Zonder stuurtje kan het overigens ook, al is dat iets lastiger.
Aha, Hoogeveen. Dat verklaart wel het een en ander .

Ik zal eens even googlen of die nunchunk in het pakket zit. Dat is het nadeel van krijgen, je weet niet precies wát je krijgt.

We mogen nog accessoires doorgeven op het werk, dan gaan ze kijken of ze die ook goedkoper kunnen inkopen. En ik denk dat ik dan gelijk ook maar wat spellen op mijn lijstje zet.... Gaat me nog geld kosten, zo'n cadeau .
Morrie, boxen zit op de Wii sport cd, degen met bowlen, golfen, tennis, softbal en nog iets...
Hmmm, ik kom er niet echt uit of die Nunchunk er bij zit.

Maar dat stuurtje ga ik nog even opzoeken en doormailen naar mijn collega. Die wil ik dan in ieder geval hebben, samen met een extra controller zodat we er 2 hebben.
Aha, het stuur krijg je erbij als je Mario Kart koopt.

Bij de Wii zit 1 console en 1 nunchunk ding.
Morrie, volgens vent zit de nunchuck standaard bij de Wii met 1 controller en de Wii sport cd.

Dat is het pakket zoals hij het kocht bij Dixons.
Ow.

Moutarde.
't Is wat he, zo'n Wii .
Ik moet alleen al een Wii om bij te blijven, ik ben al uren zoet met van alles uit te pluizen. Ik weet zeker dat mijn neefje van 20 dit in 10 minuten door had gehad.
En een goede avond allen!

Vandaag toch zoiets spannends! Ik ging even een kopje koffie halen bij vriendin die vandaag is uitgerekend. Ze voelde gister nog niets en met haar eerste was ze 2 weken overtijd. Dus om D-day te vieren, even leuten. Kom ik daar aan, heeft ze wat gerommel! Toen ik wegging had ze om de 6-7 minuten krampen, dus ik hoop dat het doorzet. Ik heb iig gewacht totdat haar vent thuiswas aangezien ik haar niet alleen wilde laten. Ik hoop maar dat ze snel haar baby heeft! Spannend he?

Morrie, leuk kerstcadeau! Je kunt zeggen wat je wil, maar de kerstcadeaus zijn erg luxe bij jullie.

Wind, Dropje heeft ook een WII. Hier ook geen WII, wel getwijfeld, maar uiteindelijk doen wij er denk ik te weinig mee. Oeh..ik ga kijken bij Duoboots. Al heb ik net de 13e maand opzij gesluisd naar de spaarrekening:-)

Klinkt heerlijk je kerst meid. Het Loo is ook wel een mooi park he?

Athena, jouw vent is ook dol op alles wat een stekker heeft he? Schaatsen klinkt geweldig! Dat lijkt me ook leuk om te doen met de kinderen en toevallig zat ik gister te denken om ze naar ijsbaantje mee te nemen in het winkelcentrum. Daar hebben ze van die leuke pinguïns waar je als kind jezelf aan kunt klemmen. Maar natuurijs lukt denk ik nog lang niet hier.

Peb, kan me voorstellen dat het lastige dagen zijn meid. Aan de ene kant het hele blije en feestelijke en aan de andere kant het verdriet en alle herinneringen. Ik ben blij dat je wel lekker aan het genieten bent van je knullen.
quote:athena schreef op 29 december 2008 @ 20:32:

[...]

Dan noemen we ze hier Zipje en Zopje. En als het een drieling wordt Zwik, Zwek en Zwak .

Zwik, Zwek en Zwok dan maar?
O, wat spannend vrolijk!!! Is altijd zo erg als je weet dat iemand bezig is met bevallen, dat had ik destijds ook toen ik (als enige) wist dat zuslief na 18 dagen overtijd eindelijk aan de slag kon. Hoop dat je snel goed nieuws krijgt. Leuk!

Morrie: aan o.a. een Wii kun je zien hoe oud je wordt: Boefje heeft alles in een mum van tijd door en scheurt bij Mario Kart zowel vent als mij er 9 van de 10 keer uit. Niet normaal, hoe handig die kleine opdonders met zoiets zijn.
Ik krijg net de schaatsfoto's doorgemaild. Zou ze bijna hier neerzetten, want te leuk. Echte Hollandse glorie.

Of ik moet nu gaan uitzoeken hoe foto's in AK werken. Ben ik eigenlijk te lui voor....
Of jullie zijn motorisch niet zo vaardig?

Hahahahaha....geintje..

Ik geef een gil als ik wat hoor van vriendin ok?
Dat kan het ook zijn vrolijk. Ik ben motorisch soms nogal klunzig. Net als zus en Schurk heeft hetzelfde.

Vent daarentegen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven