Het grote slierten & sexpijlert reunie topic

11-10-2008 00:12 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uit het niets kwamen zoveel oud slierten, oude sexpijler posters weer eens tezamen via de Tam Tam op het Viva Forum. Reden genoeg voor mij om dit topic te openen.

Angel 5 liet ons een weekend op de Sex Pijler schrijven, vervolgens zijn we verhuisd naar de Overige Pijler. Bekende namen komen voorbij en iedereen is enthousiast weer even 'back in the old days' te duiken....

Omdat er naar aanleiding van dit reünie-topic het idee ontstond voor een meeting, hebben Doris en Fausty besloten spijkers met koppen te slaan en de organisatie op zich te nemen. Hieronder volgen wat regels en feiten die je even mee moet nemen als je interesse hebt om bij die meeting aanwezig te zijn. Ik plak dit namens de organisatie in mijn openingspost.

Namens (kusje van) Doris & Fausty. Meeting info!

Wat je voorál niet moet verwachten is een dermate vrije sfeer die doet denken aan de Fun4two. Als we dat willen, gaan we daar wel heen. Wat wij voor ogen hebben is:

Een stijlvolle, gezellige, hartelijke meeting van de mensen die zich onder de categorie oudgedienden* scharen.

De meeting zal worden gehouden op:

ZATERDAG 17 JANUARI 2008 2009

We hebben een uitermate geschikte, sfeervolle, besloten gelegenheid op het oog, waar we vanaf 17 uur terecht kunnen.

We streven naar een minimale bezetting van 25 personen, zodat de prijs per persoon rond de 35 euro zal liggen.

Dit is inclusief eten en drinken (drinken tot een bepaalde hoogte uiteraard).

* Onder oudgedienden scharen we de mensen die destijds (2004-2005-2006) frequent mee schreven op de sexpijler.

Niet degenen die wel mee lazen, maar zelden tot nooit postten

Niet degenen die nú frequent schrijven, maar toen nog niet

Niet de partners van de (oud)-forummers

Niet degenen die er op uit zijn om te rellen

*einde bericht*

Tot die tijd schrijf hier! Heerlijk
djoels wijzigde dit bericht op 30-10-2008 10:29
Reden: smart ass New74 ;-)
% gewijzigd
DTEEZ!
quote:Speelseninteger schreef op 28 december 2008 @ 00:28:

[...]

Ja grappig hè?

En jij hebt je nog wel zo vermaakt op de tweede meeting. Mocht jij nu ook niet meer komen?

( De tweede meeting was echt ontzettend leuk Leuke plek en hele leuke mensen! )

Ik heb al veel vroeger het wijselijk besluit genomen mijzelve niet op de lijst te zetten.

Laat dat nu precies passen bij het vermaak dat ik nu ervaar ......
Ik weet dat het beste vermaak leedvermaak is....

Zelf kijk ik er wat anders tegen aan wat hierboven allemaal geschreven wordt en door sommigen kennelijk als vermakelijk wordt gezien.

Ik vind het meer dan jammer dat Jasmijn niet meer komt . Verder begrijp ik helemaal niets van alles wat Speels allemaal schrijft en welk doel dat dient. Ik wil het ook allemaal niet weten. Integer vind ik het in elk geval niet. Nog veel spijtiger vind ik het dat Jasmijn daardoor de conclusie trekt om ook niet te komen.

Blijft dat ik het erg leuk vind om in januari 'oude bekenden' weer te zien.
quote:Dusz schreef op 28 december 2008 @ 13:58:

begrijp ik helemaal niets van wat Speels schrijft

......

Integer vind ik het in elk geval niet. in·te·ger bn, bw iets wat je begrijpt
Ach ja....wat kunnen we zeggen.

Als ik het lees staat het bol van frustratie en aangezien de andere groep besloten is, plempen ze 't gewoon hier neer.

Whatever....

Helaholala, jouw sneue reactie zal ook wel ergens vandaan komen.

Ik mis de achtergrond van zowel jou als die van S&I.

Boeit me ook niet, ik vind het alleen sneu dat jullie het hier zo uiten. Zie bovenstaande opmerking.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
U hebt gezocht op het woord: integer.

RESULTAAT

 in·te·ger bn, bw eerlijk, onkreukbaar

Blijf ik bij mijn uitleg dat ik je niet integer vind.

U hebt gezocht op het woord: speels.

RESULTAAT

 speels bn, bw; -er, meest - graag spelend

Speels ben je naar mijn mening dan weer wel.
Ik zou, om de wrange bijsmaak die één persoon aan de meeting geeft, dit topic laten sluiten. Schijnbaar haalt een afwijzing (die ik heel begrijpelijk vind) het slechtste bij sommige mensen naar boven. Natuurlijk wens ik jullie allen een hele gezellige en sfeervolle meeting op 17 januari....have fun!!
Is op zich wel een goed idee, Jaschenka, want er is inmiddels een besloten groep waar de details over de reunie bekend worden gemaakt. Maar er zijn meer 'oudgedienden', die niet naar de meeting komen en dan is het nog wel leuk om er via dit topic contact mee te houden.

't Is alleen jammer dat het topic nu vervuild wordt door gefrustreerde azijnpissers die niet welkom zijn op de reunie.....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Mijn bek valt open als ik dit topic lees.

Nee, ik wist niets van zaken die achter de schermen speelde. Aangifte bij de politie door een forummer, S&I die daar lacherig overheen schrijft. Waar gaat dit over? Mijn mond valt werkelijk open..

Ik val ontzettend over de post dat je met 7 mensen hebt geneukt, met 5 hebt gekust of weet ik veel wat allemaal en dat in de opsommingen ook mijn naam staat vermeld. Ik heb niets met je uitgespookt, niet getongd, niet geneukt en ik wil dat even helder hebben. Ik vind die posting zo jammer. Moet je op die manier je punt maken? Krijg er een heel naar gevoel bij.

Je komt hier een standpunt maken over een oud Forummer die je mee wilt nemen. Daar wordt niet positief op gereageerd, dan is dat belachelijk in jouw optiek en trek je jezelf terug en laat dat op een zeer duidelijke manier merken met een aantal postings... en vervolgens kom je hier na een paar weken even melden dat je toch komt. In mijn optiek logisch dat niet veel mensen nog staan te jubelen van genot om je weer welkom te heten. Jij hebt er zelf voor gezorgd dat diverse forummers niet van vreugde staan te springen jou weer te ontmoeten. Dan had je je anders moeten uitdrukken. Dat is volgens mij de reden en niet anders, gezien het feit dat ik helemaal niet op de hoogte ben van achter-de-schermen toestanden en mijn mening gebaseerd is op het geen ik hier lees.
DTEEZ!
quote:Helaholalalala schreef op 28 december 2008 @ 10:45:

[...]

( De tweede meeting was echt ontzettend leuk Leuke plek en hele leuke mensen! )

Ik heb al veel vroeger het wijselijk besluit genomen mijzelve niet op de lijst te zetten.

Laat dat nu precies passen bij het vermaak dat ik nu ervaar ...... apart gevoel voor humor heb je ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Djoels, in plaats van dat we nou allemaal gaan roepen dat wij wel/niet op dat lijstje van S&I voorkomen, is het misschien niet handiger als we de Angel vragen een aantal postings te verwijderen (indien mogelijk)?
Goed voorstel Kaateke. Anders wordt het een kwestie van wegstrepen, en dan blijven er vanzelf 3 over. Lijkt me niet de juiste weg.
Sorry Kaateke, je hebt gelijk. Maar ik vind het gewoon naar dat het zo geformuleerd wordt en dan wil ik dat graag rechtgezet hebben. Al heb ik met honderd mensen geneukt van het forum, of met niemand, als ik dat al zou willen delen, of zou willen speculeren dan doe ik dat liever zelf dan op deze manier. Nogmaals je hebt gelijk, maar ik raakte echt geirriteerd.
DTEEZ!
Wat mij betreft mag dit topic ook gesloten worden.

Speels laat zichzelf zo kennen dat ik gewoon bijna medelijden met hem krijg. Ik vind dat deze man tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen.

De onder de gordel reacties van Speels, de hartelijk lachende smilies die kennelijk niet mogen ontbreken (voor het geval wij er de humor niet van inzien), ze kunnen me gestolen worden.

En ik weet niet wat zich de tweede meeting heeft afgespeeld, maar dit wordt een gezellige en stijlvolle meeting. Dus als je al op zoek naar was naar neuken op een keukentafel (om maar iets te noemen) is dit toch niet waar je zijn moet.

Djoels, misschien moet je toch maar overwegen de angel te vragen dit topic te sluiten.
Eigenlijk zou ik de Angel willen vragen een aantal provocerende opmerkingen te verwijderen. Ik wil het topic niet laten sluiten. We beleven hier plezier, we herbeleven hier iets wat ooit zo leuk was....

Ik weiger dat te laten sluiten eigenlijk, je kent me toch, eigenwijs als dat ik ben! Maar als jullie er allemaal op staan..
DTEEZ!
Even van iemand die wel bij die verjaardag(meeting) was: Toch grappig dat 1 opmerking over gefriemel in de keuken meteen vertaald wordt door mensen die er niet waren als 'neuken op de keukentafel'. Er is niet geneukt, sterker nog, er stond niet eens een tafel in de keuken!

Van mij mag het topic ook wel gesloten worden. We weten elkaar wel te vinden in de besloten groep toch?

Ik heb er zin in!!!
Soof, je voelt je onterecht aangesproken schat.

Ik heb het niet over de verjaardagsmeeting, maar over de meetings in het algemeen. En ik zeg niet dat er ´geneukt is op de keukentafel´, maar mocht je dat zoeken dat dit dus niet de gelegenheid is.

Verder heb ik er steeds meer zin in!

(ja, ook in de meeting... )
Ik zag de uitspraak al eerder langskomen Door, dus vandaar mijn rechtzetting. Ennuh, ben niet op zoek naar een dergelijke meeting, haha. Laten we het 'gewoon gezellig' houden. :D
quote:Doris01 schreef op 29 december 2008 @ 11:48:

En ik zeg niet dat er ´geneukt is op de keukentafel´,

quote:Doris01 schreef op 13 oktober 2008 @ 16:32:

dat er geneukt werd in een keuken, en het gewoon een grote slettebakkentoestand was.Mijn excuses. Het woordje "tafel" is geheel uit mijn fantasie ontsproten.
Lachwekkend vind ik het zeer zeker niet wat ik allemaal gelezen heb hier. Eerder triest diep triest. En als daar lacherig over gedaan wordt omdat men het vooral als een grote grap ziet, dan heb je een ziek gevoel voor humor. Maar ach wie ben ik he...

Jasmijn ontzettend jammer dat jij niet gaat komen naar de meeting! Had je graag willen zien en even met je willen kletsen. Maar ik ga niet onder stoelen of banken steken dat ik niet treur om de afwezigheid van S&I. Gezien de postings hier (en de reacties daarop) is dat een wijs besluit geweest van de dames!
MEETING NIEUWS !!!

Een blog met meeting nieuws op de besloten hyves groep!

Oehhhh heet nieuws, ga ik gelijk even gluren....ben te nieuwsgierig!
quote:Djoels schreef op 28 december 2008 @ 20:21:

Aangifte bij de politie door een forummer, S&I die daar lacherig overheen schrijft. Waar gaat dit over? Mijn mond valt werkelijk open..

Ach mens, doe normaal! Er was helemaal geen bedreiging.

Ik heb alleen een brief geschreven aan twee meisjes die mij (en een andere forummer) een heel vuil kunstje hadden geflikt. In die brief heb ik geschreven dat ik het zó hoog opnam, dat ik serieus juridische stappen overwoog.

En verder zal ik niet in details treden en ook geen namen noemen.

In de criminologie is het overigens een bekend fenomeen dat daders zelf naar de politie stappen om aangifte te doen en zich als slachtoffer presenteren. Een beetje agent doorziet dat meteen. De aangifte wordt dan doorgaans niet eens behandeld.

Maar in kringen waar de onderbuik heerst, wordt wat primitiever gereageerd: wie aangifte doet moet wel de good guy zijn, dus de ander is dan automatisch de bad guy. Da's logissssch.

De bad guy sputtert verontwaardigd tegen om deze verdraaïng, maar dat maakt het alleen maar erger. Er is geen kruid tegen gewassen, wat voor feiten ook op tafel komen. Het kwaad is al gezaaid.

Elke opmerking van de bad guy valt per definitie verkeerd.

Ook al staat dit topic vol met verwijzingen naar wie-doet-het-met-wie, in sommige gevallen expliciet met naam en toenaam......en ook al werd er in (oude) sliertjes-topics schaamteloos in expliciete details getreden -plaats en tijd en seksuele handelingen, met de namen van alle betrokkenen erbij.... als de bad guy alleen maar discreet anoniem meldt dat ie ook wel eens (ooit, ergens) met niet nader te noemen forummers heeft gevoosd, dan is dat een reden om pek en veren erbij te halen. Want het is immers de bad guy die het zegt. :-)

De bad guy trekt zich terug.

De achterblijvers juichen. Hoera, de rotte appel is weg!

Nu wordt alles beter, fijner, gezelliger, zeggen ze.

Maar over een maand is er gewoon weer een andere bad guy. Iemand die nu nog heel lief en aardig en gezellig is en er echt helemaal bijhoort. Want zo gaat dat in groepen, vooral in groepen waar opmerkingen niet inhoudelijk worden bekeken, maar worden getoetst aan de heersende groepsmening van de dag, en waar men zich wel vijf keer bedenkt om iets op te merken wat mogelijkerwijs niet in de smaak valt van de collectieve mening.

En de geschiedenis herhaalt zich dan.

Vele eeuwen beschaving, maar nog geen drol geleerd.
Zeg Vlam, ook even hier: als je wilt, kun je bij ons blijven slapen. Ik mag niet drinken (happyhappyjoyjoy!!!) en ben dus van plan met de auto te komen. En anders pak ik het o.v., de bus van/naar de feestlocatie stopt toch praktisch naast mijn voordeur.

Dus als je mijn 2 kattenmonsters nou éindelijk wel eens in het echt wilt zien, zou ik zeggen: pak je kans!

Wel zo gezellig toch, als je ook komt? Misschien juist wel lekker om er even tussenuit te gaan?
Jeetje, wat een gedoe hier. Je komt eens een paar weken niet kijken en gelijk herrie in de tent. Ik weet niet of ik nog wel zin heb om de 17e helemaal naar Groningen af te reizen hoor...
Groningen ? Jij bent lekker !! Het is in Gorinchem hoor !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven