Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
ook maar even op dit topic plaatsen

Wat ik wel heel erg merk dat er veel mannen die uit een relatie komen nog veel met hun ex bezig zijn.....ook mannen die zelf een punt achter de relatie hebben gezet.....!

Had vrijdag een date met een leuke man 8 jaar jonger was echt heel gezellig, kreeg vanmorgen een berichtje dat hij het hierbij wilde laten.......al vond ik hem niet wauw maar toch raakt dit weer :(
Een afwijzing krijgen is nooit leuk, maakt niet uit of je helemaal gek op iemand bent of diegene niet zo geweldig vindt. Tast toch je ego aan.
quote:itsme16 schreef op 06 november 2016 @ 15:51:

Had vrijdag een date met een leuke man 8 jaar jonger was echt heel gezellig, kreeg vanmorgen een berichtje dat hij het hierbij wilde laten.......al vond ik hem niet wauw maar toch raakt dit weer :(

Dan steek ik je hier ook een hart onder de riem

Zie het niet als een persoonlijke afwijzing maar als onverwerkt verdriet.
Thnx keukenkast

titanic bedoel je onverwerkt verdriet van uit mij?
Ik ben even minder onsuccesvol, sorry.

Een date die ik eerst niet zo spannend vond, blijkt het nu toch wel.

Ik doe mijn best om het te vernaggelen en kom dan lekker terug.
quote:Jejoue schreef op 06 november 2016 @ 15:29:

Zonde van het weekend ook, Sub.

Liep het nou alleen stuk op de andere ideeën of vond je haar ook niet aantrekkelijk?

Het lag niet echt aan het verschil in politieke opvattingen, meer een gevoel van mij dat we elkaars taal niet spraken ofzo.. lastig uit te leggen, maar ik wist al snel zeker dat een langdurige relatie voor mij niet vol te houden zou zijn. Fysiek aantrekkelijk was ze wel, daar lag het niet aan.

Veel succes Waterman! ;)
kennis is knowledge
Ik moest even bijlezen, maar Focus, ik dacht ook dat je bedoelde dat je date opeens een drama was! Gelukkig niet waar. Je kan nu wel lekker voor haar zorgen ;) Is er al ene nieuwe date gepland?

itsme16, wat jammer, maar wel fijn dat diegene eerlijk is. Het voelt hoe dan ook als een afwijzing en tast sowieso je trots aan. Erg vervelend.

Ik zou gister een date hebben maar het kwam toch even niet zo goed uit, vond hij ook, dus we hebben het verplaatst naar vanavond. Ben benieuwd..
ooh Clara spannend, geniet er van!
quote:Clara30 schreef op 06 november 2016 @ 18:05:

Ik moest even bijlezen, maar Focus, ik dacht ook dat je bedoelde dat je date opeens een drama was! Gelukkig niet waar. Je kan nu wel lekker voor haar zorgen ;) Is er al ene nieuwe date gepland?

Het is een beetje stilletjes geworden...

En veel plezier vanavond!!!!
Love bubbles....
quote:itsme16 schreef op 06 november 2016 @ 15:51:

ook maar even op dit topic plaatsen

Wat ik wel heel erg merk dat er veel mannen die uit een relatie komen nog veel met hun ex bezig zijn.....ook mannen die zelf een punt achter de relatie hebben gezet.....!

Love bubbles....
Het was leeuheeeuk! We gingen ergens wat drinken, en daarna nog even bij hem thuis wat gedronken. Wel netjes naar huis gegaan, alhoewel ik graag had willen blijven. Maar toch maar niet gedaan. De vervolgdate staat ook alweer vast; a.s. vrijdag is de dag. Heb er erg veel zin in.. Ik blijf wel maar wachten op een ommekeer of een gekke actie, helemaal na het lezen en schrijven in dit topic ;)

Focus, hoe is het bij jou?

Nog andere mensen met date-rampen? het wordt hier een beetje stil ook..
joehoeoeoe ik meld me ook weer...

Heb me net weer ff totaal absoluut nutteloos op Tinder gezet in het kader

van you never know...

Dan mot ik natuurlijk af en toe hier ff komen klagen he...
quote:itsme16 schreef op 06 november 2016 @ 16:49:

titanic bedoel je onverwerkt verdriet van uit mij?Nee, de man die nog niet over zijn ex heen is.
quote:Clara30 schreef op 07 november 2016 @ 19:04:

Het was leeuheeeuk! We gingen ergens wat drinken, en daarna nog even bij hem thuis wat gedronken. Wel netjes naar huis gegaan, alhoewel ik graag had willen blijven. Maar toch maar niet gedaan. De vervolgdate staat ook alweer vast; a.s. vrijdag is de dag. Heb er erg veel zin in.. Ik blijf wel maar wachten op een ommekeer of een gekke actie, helemaal na het lezen en schrijven in dit topic ;)

Focus, hoe is het bij jou?

Nog andere mensen met date-rampen? het wordt hier een beetje stil ook..

Heb deze week geen dates, maar meerdere lijntjes open, dus date-rampen in de pipeline hoor!

Hartstikke leuk jouw date, maareh kun je niet iets doen om het volledig te verknallen?
quote:Alicemorgan82 schreef op 07 november 2016 @ 19:16:

joehoeoeoe ik meld me ook weer...

Heb me net weer ff totaal absoluut nutteloos op Tinder gezet in het kader

van you never know...

Dan mot ik natuurlijk af en toe hier ff komen klagen he... You go, kom maar op!
Gister een date gehad en het was gezellig, leuke vrouw ook.

Maarrr, heb al best wat rugzak-verhalen gehoord in het verleden en ik schrik echt niet snel, in dit geval wel.

Zelfs voor mij to much!
quote:Mawieke schreef op 07 november 2016 @ 20:02:

[...]

You go, kom maar op!

Ok komt ie: echt totaal nutteloos, had 3 matches, 1 zegt niks, andere heeft mij eruit gekicked en nummer 3 is door mij gekielhaald vanwege foute 3e foto van ontbloot bovenlijf.

Boring boring boring

Wel leuk, een nieuw topic

Oei Mats, ik word bijna nieuwsgierig ...

Ik hoop iig. Niemand te treffen met wie het klikt want zo geen zin in dates...

Ik kan me van alles voornemen, ik verkloot het uiteindelijk toch wel weer...
hahaha, je bent zeker van jezelf Alice!

Niets om nieuwsgierig naar te zijn, heel triest voor haar allemaal eigenlijk.

Ik kan echt wel wat hebben maar zou in dit geval niet weten hoe ik er mee om zou moeten gaan.
Heb niet eens de tijd gehad het te verknallen.

2 dagen gewoon leuk contact, toen het bericht: Even de kinderen eten geven

Daarna poef alles weg.
quote:Titanic1913 schreef op 07 november 2016 @ 20:32:

Heb niet eens de tijd gehad het te verknallen.

2 dagen gewoon leuk contact, toen het bericht: Even de kinderen eten geven

Daarna poef alles weg.Jammer. Nu missen wij weer een verhaal.
Ik??? Zeker van mezelf ?

Was het maar zo'n feest...
Ik bedoel met je voornemens
quote:Keukenkast schreef op 06 november 2016 @ 16:31:

Een afwijzing krijgen is nooit leuk, maakt niet uit of je helemaal gek op iemand bent of diegene niet zo geweldig vindt. Tast toch je ego aan.

Daar ben ik het niet mee eens. Het tast je ego aan als je het persoonlijk neemt.

Althans mijn ego is niet aangetast als ik word afgewezen omdat mijn date andere dingen aan z'n hoofd heeft. Of dat ik gewoon zijn type niet ben of hij de klik niet voelt.
Yolo!
quote:mats schreef op 07 november 2016 @ 21:18:

Ik bedoel met je voornemens ja dat wel.....
quote:Alicemorgan82 schreef op 07 november 2016 @ 21:24:

[...]

ja dat wel.....* is nu op tere ziel getrapt doordat oprechtheid niet ter harte word genomen *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven