Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
quote:Focus4life schreef op 04 november 2016 @ 18:38:

Ik ben heel relaxed... het blijft een vleeskeuring hè een rare pose is al naar links Haha.

Lucht het al beetje op? Die wandeling dan?

En thnx, om 21 afgesproken, nog heel eventjes dus Veel plezier

Ik ben heel relaxed... het blijft een vleeskeuring hè een rare pose is al naar links Haha.

En thnx, om 21 afgesproken, nog heel eventjes dus

Leuk! veel plezier! Date nummer 4 he?

Ik heb morgen date nummer 2. ben benieuwd. andere mensen nog leuke dates op de planning staan??

En thnx, om 21 afgesproken, nog heel eventjes dus

Nou ik kijk door rare poses heen hoor, althans dat is mijn bedoeling en dan bump ik tegen rare types aan.

Wandeling luchtte op, maar ben nog wel een beetje van slag. Vertel je ons nog of je date leuk was? Positief nieuws is hier (met mate haha) toegestaan he.
quote:Mawieke schreef op 04 november 2016 @ 19:45:

[...]

Wandeling luchtte op, maar ben nog wel een beetje van slag. Vertel je ons nog of je date leuk was? Positief nieuws is hier (met mate haha) toegestaan he.Ja Mawieke, jij hebt ook een creepy verhaal hoor. Heb je 'm nu overal geblokt? Ik hoop dat ie zich nu koest houdt.. Er lopen echt gekke mensen rond!
quote:Clara30 schreef op 04 november 2016 @ 19:20:

[...]

Leuk! veel plezier! Date nummer 4 he?

Ik heb morgen date nummer 2. ben benieuwd. andere mensen nog leuke dates op de planning staan??Ja! Zondag!, of het leuk is weet ik nog niet maar dat het een date is dan weer wel
En zowaar zelfs meer matches, veeg mij maar op.

Overigens, waar blijven alle 'oud gedienden' uit het vorige deel, zijn wij de verschoppelingen geworden?

Nu heel burgerlijk op de bank met de tv en open haard aan, je moet toch iets.

Focus, veel plezier kerel!

Mawieke, weer wat tot jezelf aan het komen?
@Mawieke, geen zelfkastijding, eerder proefondervindelijk proberen vast te stellen wat hier gepost is. oa: "wat zoek je hier op Tinder" Check! (binnen 2 matches) Verdwijnende matches na wel of niet iets te zeggen Check en Schuldig, en een paar gesprekjes die lopen.
Here we Go
Love bubbles....
quote:Clara30 schreef op 04 november 2016 @ 20:03:

[...]

Ja Mawieke, jij hebt ook een creepy verhaal hoor. Heb je 'm nu overal geblokt? Ik hoop dat ie zich nu koest houdt.. Er lopen echt gekke mensen rond!Ja telefoon en fb geblokt, en gelukkig is het gebouw waar ik woon een fort (als de deuren werken).
quote:mats schreef op 04 november 2016 @ 20:08:

En zowaar zelfs meer matches, veeg mij maar op.

Overigens, waar blijven alle 'oud gedienden' uit het vorige deel, zijn wij de verschoppelingen geworden?

Nu heel burgerlijk op de bank met de tv en open haard aan, je moet toch iets.

Focus, veel plezier kerel!

Mawieke, weer wat tot jezelf aan het komen?

Ja boehoe, wij zijn de verschoppelingen. Ben erg moe dus wat weinig veerkracht. Morgen weer een nieuwe dag.

Maar van deze verschoppelingen heeft iedereen een date vlgs mij. Ik ga ff een weekendje bij mn ouders logeren. Wie weet regel ik vlg week weer een date.
quote:indegordijnen schreef op 04 november 2016 @ 20:37:

@Mawieke, geen zelfkastijding, eerder proefondervindelijk proberen vast te stellen wat hier gepost is. oa: "wat zoek je hier op Tinder" Check! (binnen 2 matches) Verdwijnende matches na wel of niet iets te zeggen Check en Schuldig, en een paar gesprekjes die lopen.

Hahaha, jij bent dapper. Nou keep us posted.

En 'wat doe jij op Tinder?' daarvan moet ik zeggen dat ik dat ook weleens gevraagd heb. Wil ik dan toch weten of iemand alleen voor de seks gaat of meer. En ik ben toch echt heel leuk dus mss mag die vraag van de loser-lijst?
quote:Focus4life schreef op 04 november 2016 @ 20:49:

Here we Go Go Focus!
Geweldig dat tinder, na een paar zinnen al vragen of ik aan de pil ben of lekker naturel/ hormoonvrij. Hormoonvrij? blijf natuurlijk wel een vrouw, hahahaha. Next...
Jezus! Die ken ik nog niet. Zeg dat je Berta16 bent en dat je biologisch wordt geteelt dus hormoonvrij.
Mijn date ging uiteindelijk niet door helaas, hij had buikgriep. Hij belde (tijdig) op om het uit te leggen, dat vond ik wel netjes.

Alleen heb ik deze week tentamens en icm werk en afspraken lukt het niet om voor volgende week zondag af te spreken. Ik vind het best een lange tijd om iemand niet te zien. Het contact via app verwaterd dan vaak een beetje is mijn ervaring. Maargoed, het is niet anders. Hij lijkt me wel heel leuk, dus ik geef het gewoon een kans.

De vraag 'wat doe jij op tinder' zou ik vaak ook wel willen stellen, maar ik ben toch bang dat dat een soort van afschrikt.. en dat het een beeld van mij schept (dat ik dus wel serieus ben, terwijl ik dat niet perse ben). Maar jullie hebben daar dus gemengde ervaringen mee Mawieke en indegordijnen?
Dat is zeker netjes van date. Ja gek is dat he, even te lang voor 1e date en het bloedt meteen dood. Maar niks houd je tegen om het weer op te pakken als je weer tijd hebt toch?

Ik heb nu weer een aantal lijntjes maar bedenk me dat ik t/m vlg zondag vrijwel geen tijd heb. Net weer iemand eraf gekieperd die eerst wat vroeg en vervolgens niet reageert op mijn antwoord. Dat ontmatchen voelt dan best ff lekker

Oh en die 'wat doe jij op Tinder' vraag. Ik ben zo'n oen te denken dat ik dan eerlijk antwoord krijg. Ik zou graag een relatie willen maar af en toe een ons of fwb sluit ik niet uit. Maar dat weten die kerels niet, dus zullen ze sowieso zeggen dat ze de vrouw van hun leven zoeken. Best doorzichtig eigenlijk.
quote:Mawieke schreef op 04 november 2016 @ 23:31:

Ik heb nu weer een aantal lijntjes maar bedenk me dat ik t/m vlg zondag vrijwel geen tijd heb. Net weer iemand eraf gekieperd die eerst wat vroeg en vervolgens niet reageert op mijn antwoord. Dat ontmatchen voelt dan best ff lekker

.

Vreemd he, dat niet reageren.

Laatst ook heel gesprek, toen de tekst : ff koffie

Daarna niets meer.

Nou ja, dan niet.

Eerst had ik de 48 uurs regel, na 48 uur de match verwijderen maar heb er nu 24 uur van gemaakt.
quote:Titanic1913 schreef op 04 november 2016 @ 23:52:

[...]

Vreemd he, dat niet reageren.

Laatst ook heel gesprek, toen de tekst : ff koffie

Daarna niets meer.

Nou ja, dan niet.

Eerst had ik de 48 uurs regel, na 48 uur de match verwijderen maar heb er nu 24 uur van gemaakt.

Wat grappig. Zo zijn we met zn allen aan het zoeken naar nieuwe omgangsvormen. Ik heb nog geen regel. Maar als ik wat meer tijd heb ga ik voor de gein een keer oude matches aanzwengelen en mss dan ook een tijdslimiet op het antwoord zetten. Gewoon omdat het kan

Oja soms moet je toch ff geduld hebben bij Tinder. Soms ontdek ik pas later dat de ander wel degelijk heeft geantwoord vlak na mij. Maar dat komt dan om eea reden niet meteen door. En.... ik heb ook weleens dat ik niet weet wat te antwoorden, als de opmerking vd ander de boel een beetje doodslaat, en wacht dan te lang en vergeet het dan soms. Zoiets
Drama

Wat zo leuk begon, eindigde best abrupt vanavond.

Morgen meer... beloof ik.

Maar eerst even slapen...
Love bubbles....
Oei Focus4life, dat klinkt niet best! Ben benieuwd!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Wat jammer nou!!! En zo abrupt!
Wat zoek jij op tinder vraag ik niet meer. Meestal kom je er snel genoeg achter. Bovendien zou ik de vraag zelf ook moeilijk kunnen beantwoorden.

Laatst had ik een man die op de laatste foto met leuke vrouwen naast zich stond. Beetje stom. En ik vroeg dan ook (ook stom), wie zijn dat. Toen antwoordde hij: daar heb ik elke eerste dinsdag vd maand een trio mee, gewoon omdat we dan leuk vinden. Daar heb ik hardop om gelachen, vond het wel humor. Het sloeg natuurlijk ook nergens op dat ik tijdens eerste chat daar al naar zat te peuteren.
quote:Focus4life schreef op 05 november 2016 @ 01:14:

Drama

Maar eerst even slapen...

Oh lieve Focus hoe kan dat nou. Opeens anders na 4 dates? Hele dikke knuffel

quote:Focus4life schreef op 05 november 2016 @ 01:14:

Drama

Maar eerst even slapen...Onee Focus, wat vervelend :(
Focus wat jammer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven