Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Hai allen.

Arme Car, en dan ook nog moeten koken voor zoveel mensen... Knap dat je dat hebt kunnen doorzetten en ze er niet uit hebt gezet hihihihi. Maar serieus, vind het echt knap dat je de knop kon omzetten en bent gaan koken e.d.. Misschien ook wel juist goed die afleiding?

ik vind het wel een beetje dubbel idd dat mijn zoontje naar school gaat. aan de ene kant is hij eraan toe en aan de andere kant vind ik hem nog zo klein... Hij gaat pas 5 januari wennen daar, eeder vonden ze verwarrend omdat er dan een vakantie tussen zat. Moet wel zeggen dat de kids ook een beetje van slag zijn door de verhuizing en de jongste ook nog naar een nieuwe creche zonder haar grote broer. Ik herken dat wel hoera van die heeerlijkew ochtenden waarin je lekker rustig aan kunt doen. Maar daarna wordt het wel een stuk rustiger in huis en heb je je handen misschien wat meer vrij voor de 2e en straks wellicht de derde?!

Spannend Mebi! Laat je het weten?

Mjn man heeft trouwens gedroomd dat het een tweeling is, ik hoop niet dat hij voorspellende dromen heeft... Weet niet of ik dat aan zou kunnen nl. Past ook niet meer in de auto enzo. mmmm, eerst echo maar afwachten.

Stella, hoop dat het inmiddels iets beter met je gaat! Deze dagen zullen niet makkelijk voor je zijn.. Sterkte meis!

Floddertje alles ok?

Hoera; we duimen voor je!!!!!!!!!! Nog tekenen gehad ?
Car echt balen zeg tja wie weet is het een vroege miskraam geweest, ik hoop dat jullie 2009 goed in gaan luiden!

Princess tja wie weet...dan heb je wel een even aantal! Wanneer is de echo ook alweer? Toch ook nog dit jaar? En het is idd waar dat je heerlijke lange ochtende hebt met de jongste dadelijk, dan kun je ook een keer naar de stad ofzo, dat is met eentje toch makkelijker, voor zolang het duurt dan met het oog en de hoop op een derde..

Mebi spannend morgen! En het is ook wel fijn dat je dan precies weet hoever je bent, want dat wist je toch niet zeker? Hou ons op de hoogte!

Hier weet ik het echt niet hoor, ik heb wel een puist (joepie!!) en gisteravond werd ik misselijk onder een hete douche maar die kan ook gewoon echt te heet zijn geweest, nog 6 dagen, dan weet ik hoop ik meer.

Vanochtend was ook wel lekker hier met het mooie weer. Annemijntje als teletubbie in haar skipakje gehezen en Jelle zijn eerste schuifjes op de botjes gedaan. Je kon nog niet echt schaatsen hoor maar langs de randen was het ven dicht genoeg, was erg schattig om te zien, zo nu heerlijk relaxen vanmiddag, fijn weekend nog allemaal!
Hoera; al op natuurijs ?? Dapper hoor !!

Car; jammer meid !! Zo te lezen ben je er (gelukkig) heel nuchter onder ?!

Hier alles goed hoor. Idd is de echo geen hele grote verassing geweest, eerder een bevestiging. Vind het wel weer bijzonder om het te weten hoor. Zo en heb grote (.) (.) even tussendoor !! Men, het idee dat het over een jaartje ofzo weer terug is naar af kan ik me nu echt niet voorstellen !!

Spannend hoor de echo's in aantocht !!!!

Zindelijkheid; Timo is dus nog niet zindelijk. Welliswaar met medische reden gezien zijn verstopping. Maar dan toch wel een klein stressfactor bij mij. Waarschijnlijk krijgt hij in januari al een oproep om te komen wennen. En met zoveel kids snap ik dat ze niet steeds mijn kind kunnen verschonen........

Hoera; jullie zullen wel intensief bezig moeten zijn dan ?? Hoe zijn jullie hier achter gekomen ??

Bij ons is de pest nu eigenlijk dat ik niet verder kan met zindelijkheidstraining omdat er uberhaupt geen regelmaat zit in zijn ontlasting en hij momenteel weer terug bij af lijkt. Hij poept nu gemiddeld 4 tot 6 keer op een dag ongeveer. Dan kan ik toch niet verwachten dat hij nu op een wc gaat, samen wel met het idee dat hij denkt dat hij niet op een wc kan poepen hoor. Dus het is eigenlijk medisch en gedragsmatig. En eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoe we verder moeten hiermee maar goed. We hebben nu even uit eigen beweging de zakjes verhoogt omdat ik bang ben dat hij anders weer vol raakt. Maar nu is zijn ontlasting weer zo dun. Maar goed, liever dat dan even dan weer zo vol. Lastig hoor !!

Ik ga lekker naar bed. Even afkicken kijken. Truste !!
Goedemorgen

Hoera en Floddertje, komt vast gauw goed met de zindelijkheid. En als het nog even wat langer duurt zal daar toch heus wel begrip voor op te brengen zijn? Heus niet de eerste keer dat ze dat meemaken. En ook als het druk is zullen ze toch voor verschoning moeten zorgen, ook al is het druk. Maar ik kan me jullie zorgen wel een beetje voorstellen. Floddertje, hebben de artsen nog gezegd hoe je ermee om kan gaan qua zindelijkheid? Lijkt me moeilijk met zoveel onregelmatigheid. Tegen de de tijd dat nummer drie zich aandient is het vast helemaal goed.

Ik moet morgen voor het eerst naar de verloskundige en 7 jan . eerste echo pas. Moet wel zeggen dat ik veel meer last van negatieve gevoelens heb deze zwangerschap terwijl ik toch een optimistisch persoon ben over het algemeen. Herkent iemand dat?

Spannend hoera! Gebeurt niet vaak dat je blij bent met een pukkel : En wie weet is het misselijke toch niet van warme water??

Car; gaat het?
He hallo,

Hier helaas een teleurstelling. Net echo gehad en ik dacht een week of 8 te zijn. Want 27/10 laatste ongi en 01/12 positief getest. Maar ze zag alleen een heel klein embryo met een dooierzakje. Omdat zij uitging van 8 weken zei ze in eerste instantie dat het waarschijnlijk een miskraam was. Haar assistent zag toch een hartje kloppen en toen vroeg ze naar alle data en cylus ed. Ze heeft toen alles heel nauwkeurig bekeken en er is wel hartaktie, maar voor een zwangerschap van 6 weken.Volgens de echoscopiste ben ik of pas 6/7 weken zwanger of het ziet er niet goed uit.

Eigenlijk was ik heelpositief voor we erheen gingen, behalve dan de onzekerheid die iedereen wel eens heeft. De echoscopiste heeft nog wel uitgelegd dat zij zich echt heel rot voelt dat ze gelijk zo klaar stond met haar reactie en dat de natuur wel vaker spelingen heeft waardoor het zomaar kan dat ik gewoon wel gezond en wel zwanger ben maar heel pril.

Toch heeft mijn positieve gevoel nu plaats gemaakt voor angst. Onzkerheid is echt erg en ik mag 7 januari pas terug komen. Ik weet ook niet wat ik nu moet denken. Heeft dit echt kans van slagen of zal ik me er op proberen voor te bereiden dat het niet goed is? Ik heb nog nooit zo'n vroege echo gehad dus weet niet of wat ik zag " goed" is voor 6 weken. Ik twijfel ook gelijk weer zo erg aan mijn kwaaltjes enzo.

Nou ja snap best dat er niks anders op zit dan wachten op de echo, maar ik wild ehier even mijn hart luchten. Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt?

Nou ik reageer later wel weer even op de rest van de berichtjes...
pffffffff Mebi, wat moeilijk...:-(

ik heb bij mijn vorige zwangerschap wel meegemaakt dat het vruchtje een week minder ver was dan ik dacht. Misschien had je een latere eisprong dan je normaal hebt of was je cyclus bij de bevruchting niet zo regelmatig als anders? Het kan natuurlijk wel. Ik kan me wel goed voorstellen dat je geschrokken bent zeg. Die vrouw had het het hoe dan ook met meer tact kunnen brengen en niet meteen (voorbarige) conclusies moeten trekken. Heb je contact met je verloskun dige hierover opgenomen? Zou ik wel doen, misschien kan zij ook proberen de echo iets te vervroegen voor je? (Hoewel ik betwijfel of dat slim is. Door te wachten kun je goed kijken wat de ontwikkeling is van de embryo.)

Hoe dan ook sterkte met afwachten en ik duim voor je!! Heel veel meer kun je idd niet doen helaas...
Agh jee Mebi; wat vervelend !!! Ik heb het deze zwangerschap dat ik een week minder ver was dan ik dacht. Alleen stond ik er toen (gelukkig) niet bij stil dat dat ook wel eens kon betekenen dat het niet goed zou zijn. Dankzij idd wel tact van de echoscopiste. En ik zag immers een hartje kloppen dus dat was een goed teken. Wil je dat ik mijn echo van 6 weken neer zet voor je zodat je kan vergelijken ?? Als dat je enigsinds gerust stelt..........

Prinsess; de zindelijkheid staat helemaal stil. Vooralsnog werd het me ook afgeraden hier mee te beginnen. Hij kan het wel hoor. Als hij niet tig keer per dag hoeft te poepen is hij zo de hele dag droog. Alleen met al die keren ontlasting wat hij in een luier doet draagt hij dus eigenlijk praktisch de hele dag en luier. T is een beetje lastig uit te leggen. Ik weet niet of jullie GroterGroeien lezen maar in het nummer van 19 december staat een uitgebreid intervieuw met een moeder wiens dochter dezelfde klachten heeft als Timo alleen dan 100x erger......Maar zo herkenbaar. Ook de frustratie bij het kind en de buikpijnen. Wie weet is het in ene over, wie weet duurt het nog een jaar of wat. Ik stel me merk ik in op het ergste zodat het altijd mee kan vallen.
@ Mebi, wat vervelend voor je die onduidelijkheid!! Ik kan me voorstellen dat je nu een beetje in angst zit. Als het hartje wel klopt, dan zou het kunnen dat je wat minder ver bent.. Kun je niet een second opinion vragen via huisarts bij een gyneacoloog? Sterkte in ieder geval de komende tijd

@ Floddertje, ik heb er geen ervaring met mogelijke afwijkingen binnen het ontlasting gebeuren maar ik heb vaak gehoord dat je het zeker niet moet pushen of afdwingen. Het kind komt er echt mee als het er helemaal aan toe is. De jongste is nu ruim 3 jaar, zou eigenlijk ook al tijd moeten worden maar no way.. de oudste werd rond 3 jaar en 3 maanden ineens vanzelf zindelijk.. Het vraagt wel veel tijd en geduld van een ouder!

@ Hoera, spannend hoor! Ik duim voor je!

@ Prinsess, alles weer een beetje op orde nu? Of met frisse moed het nieuwe jaar in?

@ GB3, Stella, alles goed met jullie??

@ Miriam, met frisse moed het nieuwe jaar in??

@ allen, dank voor jullie meeleven. Het gaat nu wel weer een beetje, mijn wee-igheid is nu nagenoeg weg sinds vandaag. Dus ik vind het maar een beetje vreemd allemaal. De rode duivels zijn nog steeds keihard aan het werk.. Wel meer dan ik gewend ben. Dus ja.. met frisse moed naar het nieuwe jaar, dan maar! Mijn man vindt het niet erg, die mag weer hard aan het klus en anders zijn we echt dik tevree zo..

Voor nu: alvast een goede voorbereiding toegewenst op de jaarwisseling! Liefs, Car.
Car; fijn dat je je wat beter voelt !!

Ik had het ook niet over afdwingen of pushen hoor maar enkel over (stimu)leren. Het maakt mij ook niet uit hoe oud hij is of wat dan ook maar ik blijf gewoon een beeld houden van Timo in de klas met poep in zijn luier en dat kinderen hem vinden stinken enz.

Voorbereidingen op jaarwisseling haha. Ik denk dat ik om 21 uur op bed lig :-) Helemaal alleen met de kindjes. Krijg er bijna echt zin in :-)
Eh dames, bedankt voor de troostende woorden, echt heel lief!

Prinsess: Ik heb idd een lang cyclus en denk 16/11 mijn eispring te hebben gevoeld, op 1/12 heb ik positief getest. Dit heb ik haar ook verteld en toen zei ze dat het allemaal erg op het randje is, maar 16/11 is precies 6 weken geleden.....ik heb hoop! Zij is ook mijn vk dus ik sprek haar zo en zo weer. Het is idd niet erg tactvol gegaan, maar ze voelde zich daar wel rot over. Ze heeft wel haar best gedaan om mijn positieve gevoel weer terug te laten komen. Ik mocht ook maandag al weer komen voor een echo, alleen dan is mijn man er niet. Daarbij dacht ik idd wat jij zei: hoe langer, hoe meer ontwikkeling hopelijk!

Ik heb dat stuk gelezen in GG, heeft Timo dat 100x erger of dat meisje? Jeetje, en is daar niets tegen te doen? Doet het ook pijn bij hem of niet?

Floddertje: Ik denk ook dat als zij niet uitgegaan was van 8 weken, is " gewoon" een normale echo had gehad met de mededeling: gefeliciteerd u bent 6 weken zwanger, net als jij. Het is gewoon allemaal heel raar gegaan waardoor je er een rot gevoel aan over houdt.

Zou je de 6 weken echo willen plaatsen voor het vergelijk? Lief van je, dankje!

Gaat het goed met jou, ben je moe? En weten je andere kids het al?

Car: Fijn dat je je beter voelt, ik hoop dat de duivels snel wegggaan en voorlopg een maandje of 9 wegblijven!

De second opinion vind ik niet nodig omdat zij de opties open houd en ik snel weer mag terug komen. Een andere echoscopiste ziet waarschijnlijk hetzelfde als zij. Zij is tevens mijn vk en ik zal het zeker nog wel even met haar bespreken, maar ze voelde zich zelf ook echt rot eronder. Mocht het volgende week weer zo gaan, dan ga ik zeker een second opinion vragen, thanks voor de tip!

Nou gelukkig wat afleiding en leuke vooruitzichten met oud en nieuw en een leuk weekend voor de boeg. Ik moet ook werken, dus de dagen kom ik wel door.

Nogmaals dank voor jullie lieve berichtjes en ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een heel vruchtbaar 2009!
He Mebi, wat enorm spannend zeg, maar je tweede berichtje geeft toch wat meer hoop, zeker als jij zegt dat je de ei sprong gevoeld hebt. Ik kan je niet echt opvrolijken met mijn verhaal, ik had hetzelfde als jij alleen hoorde ik bij die 50% waar het mis ging (zie het forum op 4 november). Je hebt dus 50% kans dat het wel gewoon goed zit en ik duim voor je dat je gewoon lekker kan gaan genieten na de 7e, succes iig!

Flodder, ik zal groter groeien eens kopen, tjeetje lijkt me wel heftig ook voor Timo zelf. Ik snap alleen niet dat jullie dan geen tips meekrijgen over hoe om te gaan met zindelijkheid. Ik neem aan dat er voor Timo op de basisschool wel een uitzondering gemaakt wordt, wel sneu voor hem zelf zeg. Wij kwamen achter de hyperlxiteit omdat ze op de psz zeiden dat jelle heel soepel was in alle gewrichten en met het oog op de basiischool het misschien wel handig was om dit door een fysioth. te laten onderzoeken. Dit is inmiddels gebeurd. gelukkig heeft hij het alleen in zijn handen en enkels. Zijn motoriek ligt iets lager dan gemiddeld maar absoluut niet verontrustend en in de loop der jaren zal dit vanzelf bijtrekken. Hij mag ook gewoon sporten enzo. Hebben jullie toevallig laats wedden dat gezien met die jongen die eieren met de bovenkant van zijn hand brak? Dat kan jelle ook als hij zou oefenen. Jelle leert zichzelf automatisch handelingen aan. Bijvoorbeeld een beker pakken is heel lastig zijn handen veren dan door, dit gaat dan ook vaak met knoeien gepaard, maar gaat inmiddels veel beter. Omdat het onze eerste was wisten wij niet beter, maar bij Annemijn zie ik nu al dat zij dingen sneller al kan. Maar gelukkig is er goed mee te leven en is het ook niet erg opvallend ofzo.

Stella hoe was je weekje en hoe gaat het met je?

GB3 inmiddels verhuisd?

Zo ik ga mijn computer afsluiten en lekker naar huis!
ps. Het zal wel psychisch zijn maar ik voel me best zwanger hihi. Ik heb veel zin in raar eten en veel honger...nog drie dagen wachten...ik ga zo voor de zekerheid vast een testje kopen voor zaterdag en anders voor de volgende ronde
Ohhhh spannend hoera !!

Heb die aflevering niet gezien nee maar klinkt wel lastig. Vind het wel bewonderingswaardig dat kinderen zich zo snel aanpassen. Al zal Jelle niet beter weten dan dat hij dit heeft natuurlijk. Maar betekend het ook dat hij snel door zijn enkel gaat enz.? Gelukkig hoeft hij qua bewegen (gym ed) niet verder beperkt te worden. Is sporten juist niet goed voor hem ?

Ik krijg wel tips als de tijd daar is. Als het nut heeft. Nu heeft het gewoon geen enkel nut om er aan te beginnen. Ik ga er ook vanuit dat Timo een uitzondering is hoor maar t zit denk nu meer tussen mijn oren :-)

Heb trouwens wel iets mee gekregen bedenk ik me. Hij moet op de wc zitten met plassen. Zo kan hij meer vertrouwd raken met de wc en misschien per ongeluk een keer poepen als hij er toch zit.

Mebi; zal hem zeker plaatsen. Moet ik alleen even vanachter mijn pc doen. Foto staat niet op laptop.

Heb je zelf eigenlijk een foto mee gekregen ?
witte balk is mijn naam die ik er uit heb geknipt.
Hey bedankt Floddertje! Ik kan het niet helemaal duidelijk zien maar het lijkt op mijn echo, een dooierzakje met een klein wit " poppetje" ernaast, heb jij dat ook?

En hoever was je hier precies?

Alleen lijkt mijn baarmoeder wat groter kan dat? Of dat een slecht voorteken?

Ik heb wel een echo meegekregen, maar weet niet hoe ik dat hierop moet krijgen?????

Onwijs bedankt!
Klopt. Maten staan er onder. 6.9 mm met 6w4d.

Denk dat het met de baarmoeder zo is dat het er aan ligt hoe ver de echoscopiste inzoomt ??

Misschien kan iemand anders uitleggen hoe je foto's plaatst ?? Heb het al een keer geprobeerd :-) Wil het nog wel een keer doen hoor. Eerst eten nu !!
Hoera, spannend hoor!! Ben wel een beetje jaloers dat weekje of 2 afwachten vind ik ook echt lastig! En met Jelle komt het toch goed? Heeft hij nog fysiotherapie?

Mebi, als je jezelf positief kan krijgen, probeer dat dan tenminste. Dat afwachten is altijd vervelend maar toch het beste dan jezelf helemaal gek maken.. In het ergste geval is het mis en is de natuur er mee bezig...

Floddertje, houd moed, het komt vast goed! Ik kan me jouw angst wel voorstellen hoor, maar niet al te hard op de dingen vooruit lopen hoor! Anders gewoon zo'n pyamabroekje of luierbroekje aan? En slaap lekker morgenavond! Hoezo ben je alleen met de kids?

Hier is het nog wat roerig, kreeg een smsje van vriendin dat haar moeder gisteren is overleden. Kwam als donderslag bij heldere hemel.. (ik ben wel eens bij hun thuis geweest, ik ken haar al 22 jaar) En gelijk komt mijn emotie ook naar boven met mijn eigen ervaring (eerst mijn vader jong plotseling overleden en in 2004 mijn moeder na lang ziekbed) en nu maakt zij ook mee dat ze geen ouders meer heeft straks.. (haar vader is ook al eerder overleden aan kanker en nu haar moeder plotseling) Ik vind het zo naar voor haar... Juist omdat ik begrijp wat ze voelt en wat er nu op haar afkomt en gaat komen.. Ze had te veel te regelen en vond het

niet nodig dat ik zou komen maar toch. Vrijdag de begrafenis, zijn niet de leukste dingen! Is wel weer een rare start van het nieuwe jaar.. bleh..

Morgen blijven we toch gewoon thuis, we hebben niet echt iets kunnen regelen/vinden waarvan we echt hadden: gezellig! En nu na zo'n berichtje helemaal ietsje minder..

Na ja, het leven is hard soms! Maar hopelijk komt er inderdaad iets vruchtbaars aan!

Liefs Car..
He getsie Car wat een naar bericht !! En wat een achtbaan van emoties zeg. Kan me voorstellen dat alles nu boven komt ja !! Sterkte !!

Ben alleen omdat P moet werken. Kon kiezen kerst of oud en nieuw. Met dat laatste heb ik toch niet zo veel. Maar mijn vader belde dat mijn ouders morgen komen en lekkers mee nemen. Dus ben toch niet alleen. En misschien komt er ook een vriendin en haar vriend toch nog. Maar als ik alleen was geweest had ik me er ook wel bij neer kunnen leggen hoor.
Carianne sterkte ermee en ik kan me voorstellen dat er weer veel bij je naar boven komt. Tis altijd vervelend met zulke dagen.

Floddertje, Jelle heeft geen fysio meer, over een jaar moet hij die testen nog een keer doen. Het kan zijn dat hij straks met sporten een enkelband moet dragen. Ik moet nu ook opletten dat ik stevige schoenen voor hem koop.

Wij zijn morgen met z'n tweetjes, we hebebn echt geen oppas en ik ga met al het vuurwerk ook geen kinderen meeslepen midden in de nacht. We koken uitgebreid, hebben een goeie fles champagne (ik een beetje dan) en gaan wat later naar mensen in de buurt. Ik ben gister nog speciaal naar Ikea geweest voor een babyfoon. De oude is kapot en aangezien wij een babyfoon eigenlijk alleen gebruiken als we in de buurt zitten ga ik niet zo'n hele dure kopen.

Ik kom morgen nog wel even kijken, we hebben zo een verjaardag, gezellige avond allemaal!
car...wat vervelend zeg. Je klinkt wel nuchter, maar zo rot voor je vriendin..sterkte ermee.

Hoera..spannend !! Maak jezelf niet te gek in je hoofd want dan is de teleurstelling zo groot.. Maar ik duim voor je mee.

Mebi, ik las je bericht over je echo. Ik krijg vanwege mijn medische achtergrond altijd een 6 weken echo, bij beide gehad. Het is inderdaad een groot vruchtzakje met een piepklein garnaaltje erin. Bij beide kinderen liep de groei een aantal dagen achter en bij beide ben in ik ingeleid omdat ze er niet uit wouden komen ;) Bij mijn tweede was het ook heel moeilijk om het hartje te zien kloppen. Ik dacht toen ook dat het fout was, maar daar zeiden ze dat het heel normaal was bij een vroege echo en dat ze je dan vaak een week later weer terug laten komen. Ik moest toen even wat schudden met mijn buik en hierdoor kwam het vruchtje anders te liggen. Toen zag ze wel een hartje kloppen maar heel zwak. En nu...is het een bink van een kereltje geworden. Dus maak je niet te angstig. Ze hebben een kloppend hartje gezien en dat is een goed teken !!! Mijn kinderen liepen in groei steeds wat achter en het is helemaal goed gekomen...

meiden ..geniet nog ff van 2008 en heb een fijne jaarwisseling en een gezond 2009.

ps. Ik wou dat ik om 21.30 mijn bed in kon duiken, ik vind het helemaal niks om tot 24.00 wakker te moeten blijven, ik moet dan echt vechten tegen de slaap. Je zegt gelukkig nieuw jaar en 10 min, later kan je naar je bed..om vervolgens niet te kunnen slapen want je bent er doorheen...nee...geef mij maar gewoon mijn bed om 21.30 ;)
oefffff Carinne, sterkte ermee!

Ik herken dat Miriam, toch blijf ik maar wel op want anders heb ik toch het gevoel iets te missen.

Ladies, fijne avond en iedereen het beste en een gezond en vruchtbaar nieuwjaar!!
Iedereen een gezellige avond en alvast een heel gelukkig en vooral vruchtbaar 2009 met gezonde babietjes!

Liefs hoera
Allen alvast: Proost! En tot volgend jaar !! Met mooie gezonde babietjes voor allemaal idd..

Liefs en knuf, Car.
Hoi

Gelukkig nieuw jaar !!!

Alles is hier goed gegaan !! Oliebollen waren lekker en het oude jaar is prima afgeloten. Alleen ben ik wel om 10 uur in slaap gevallen, manlief heeft mij iets voor 12 weer wakker gemaakt. Het was erg rustig bij ons in de straat, er waren maar 3 buren buiten. Dus ik ben om half 1 echt mijn bed weer ingegaan ;) Er staat ten slotte om half 6 weer een dreumes naast mijn bed.

Die heeft dus nog even een uurtje bij ons in bed tv gekeken ;)

Vandaag een verjaardag van mijn pa, dus het jaar begint gezellig met familie ! Ik ben wel een familie mens dus voor mij is dat helemaal top !!

Fijne dag !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven