Het Stamcafé XXV
dinsdag 8 november 2016 om 07:44
quote:dolfje schreef op 08 november 2016 @ 07:35:
He hallo daar.
Wij zijn aan het uitbuiken op ons balkon en drinken een biertje. Zit met blote voeten en in korte broek en T-shirt
He hallo jij.
Wij zijn aan het ontbijten in onze keuken en drinken thee. Zit nog in pyjama, met badjas. Man krabt zijn auto.
Geniet er nog maar van.
He hallo daar.
Wij zijn aan het uitbuiken op ons balkon en drinken een biertje. Zit met blote voeten en in korte broek en T-shirt
He hallo jij.
Wij zijn aan het ontbijten in onze keuken en drinken thee. Zit nog in pyjama, met badjas. Man krabt zijn auto.
Geniet er nog maar van.
dinsdag 8 november 2016 om 10:50
dinsdag 8 november 2016 om 11:01
quote:MissMillicent schreef op 08 november 2016 @ 10:54:
Kittens, mooi plaatje!
Dolfje, dat klinkt hemels, hier vroor het vannacht!
Roosje, ik ben eindelijk begonnen aan seizoen 2 van Happy Valley. Wat is zij creepy zeg, het dinnetje van de bad boy. (en hij trouwens ook, goeie acteur)Ik was er een paar weken geleden aan begonnen, maar ik kwam er niet in! Echt zo stom. Binnenkort nog eens opnieuw proberen.
Kittens, mooi plaatje!
Dolfje, dat klinkt hemels, hier vroor het vannacht!
Roosje, ik ben eindelijk begonnen aan seizoen 2 van Happy Valley. Wat is zij creepy zeg, het dinnetje van de bad boy. (en hij trouwens ook, goeie acteur)Ik was er een paar weken geleden aan begonnen, maar ik kwam er niet in! Echt zo stom. Binnenkort nog eens opnieuw proberen.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 8 november 2016 om 11:10
ik heb 10 dagen met een gebroken pols rondgelopen. vanochtend naar ziekenhuis geweest
zit in het gips, van elleboog tot vingers. gelukkig links, kan nog typen met rechts.
de chirurg zei: heb je al gegeten vanochtend, ik voelde hem aankomen.... de o.k
ik zei, bespaar me dat.
hij ging akkoord. volgende week dinsdag terugkomen voor controle. de traumatoloog gaat morgenochtend naar de fotos kijken, doet ie elke morgen kennelijk.
nu het gips erom zit heb ik veel minder pijn.
zit in het gips, van elleboog tot vingers. gelukkig links, kan nog typen met rechts.
de chirurg zei: heb je al gegeten vanochtend, ik voelde hem aankomen.... de o.k
ik zei, bespaar me dat.
hij ging akkoord. volgende week dinsdag terugkomen voor controle. de traumatoloog gaat morgenochtend naar de fotos kijken, doet ie elke morgen kennelijk.
nu het gips erom zit heb ik veel minder pijn.
dinsdag 8 november 2016 om 11:23
quote:MissMillicent schreef op 08 november 2016 @ 11:12:
Whut!!
Hoe doe je dat dan? Zolang met een gebroken pols rondlopen?
Wel beter dat je nu weet wat het is en dat het in het gips zit.
hoge pijngrens he?
tja, ik was wel naar de seh geweest maar omdat de pols zo dik was ontdekten ze geen breuk. scheen verstuikt te zijn of zo.
vanmorgen ontdekten ze de fractuur wel. ik dacht gisteravond, ik ga maar eens terug, zoveel pijn.
Whut!!
Hoe doe je dat dan? Zolang met een gebroken pols rondlopen?
Wel beter dat je nu weet wat het is en dat het in het gips zit.
hoge pijngrens he?
tja, ik was wel naar de seh geweest maar omdat de pols zo dik was ontdekten ze geen breuk. scheen verstuikt te zijn of zo.
vanmorgen ontdekten ze de fractuur wel. ik dacht gisteravond, ik ga maar eens terug, zoveel pijn.
dinsdag 8 november 2016 om 11:25
quote:yasmijn schreef op 08 november 2016 @ 11:23:
[...]
hoge pijngrens he?
vanmorgen ontdekten ze de fractuur wel. ik dacht gisteravond, ik ga maar eens terug, zoveel pijn.Wat een bikkel, nu maar hopen dat het zonder op goed geneest.
[...]
hoge pijngrens he?
vanmorgen ontdekten ze de fractuur wel. ik dacht gisteravond, ik ga maar eens terug, zoveel pijn.Wat een bikkel, nu maar hopen dat het zonder op goed geneest.