Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 08 november 2016 @ 19:11:

Wat is het dan ineens een ventje hè Nienke.Nou, echt!! (En ik word daar wel een beetje sentimenteel van. Het is zeker weten ons eerste en laatste kind, dus ik heb ook continu zo'n ik-moet-hiervan-genieten-gevoel).
Roosje, ik ben klaar met Happy Valley. Hij is toch wel sterk hoor. Hopelijk kun je er in komen volgende keer.
quote:MissMillicent schreef op 08 november 2016 @ 19:33:

Roosje, ik ben klaar met Happy Valley. Hij is toch wel sterk hoor. Hopelijk kun je er in komen volgende keer.Ik ga het nog een kans geven. Eerst alle seizoenen van Madam Secretary erdoor jagen.
Life is short. Eat dessert first.
Dan ben je nog wel even bezig
quote:MissMillicent schreef op 08 november 2016 @ 19:47:

Dan ben je nog wel even bezig Ben al aan seizoen 2 bezig.
Life is short. Eat dessert first.
DoorzetterT
quote:-Nienke- schreef op 08 november 2016 @ 19:11:

[...]

Wat vervelend zeg, dat hij veel eten niet goed verdraagt. Sneu!

Echt jammer

Wat schattig dat kapperbezoek, Dreum heeft inmiddels ook wat haar. Moet ook maar eens met hem naar de kapper.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Oudblond schreef op 08 november 2016 @ 18:56:

He Save! Vervelend dat Dreum zoveel last van/met eten heeft. Bijna IJsland-proof?Zoek ook nog steeds een jas, verder zo goed als compleet
quote:Oudblond schreef op 08 november 2016 @ 18:52:

[...]

'Gelukkig' heeft de reuzencactus ook reuzenstekels - lees scherpe cocktailprikkers - en is de cactus nog helemaal in tact. Er zat geen stekel in mijn been, maar je begrijpt dat het daardoor wel een bloedbadje werd. jasses
quote:-Nienke- schreef op 08 november 2016 @ 19:18:

[...]

Nou, echt!! (En ik word daar wel een beetje sentimenteel van. Het is zeker weten ons eerste en laatste kind, dus ik heb ook continu zo'n ik-moet-hiervan-genieten-gevoel).Ik zag laatst foto's van zoons eerste knipbeurt. Al het baby er ineens af als dat pluis weg is en er een soort model in zit.
quote:Phaedra_ schreef op 08 november 2016 @ 20:18:

[...]

Ik zag laatst foto's van zoons eerste knipbeurt. Al het baby er ineens af als dat pluis weg is en er een soort model in zit.Ah gossie ja, ineens een echt wijs koppie ipv een babygezichtje.
quote:SaveAngie schreef op 08 november 2016 @ 20:33:

[...]

Ah gossie ja, ineens een echt wijs koppie ipv een babygezichtje.Ik wilde het liefst een foto van mini-die-geknipt wordt het café in gooien, maar dat is natuurlijk bijzonder dom vanwege praaivasie enso. Maar jullie hadden het eindelijk moeten zien
Yas, beterschap! Ik duim voor geen operatie en een snelle genezing.

Arme dreum van Save

En Niekes knulletje baby-af, ahhh
Wat hebben jullie trouwens allemaal gegeten? Dat hebben we toch niet overgeslagen vandaag
quote:-Kittens- schreef op 08 november 2016 @ 20:41:

Yas, beterschap! Ik duim voor geen operatie en een snelle genezing.

Arme dreum van Save

En Niekes knulletje baby-af, ahhh

Ik hen er een vermoedelijke diagnose bij

Ik kan me er wel in vinden, al herken ik me niet overal in en is het minder heftig dan het kan zijn. Gelukkig is het goed te behandelen.O jee, Kittens Waar kwam die ineens vandaan? Of had je zelf gevraagd om verder onderzoek?
Boerenkool
quote:-Nienke- schreef op 08 november 2016 @ 20:41:

Wat hebben jullie trouwens allemaal gegeten? Dat hebben we toch niet overgeslagen vandaag

Witte bonen in tomatensaus en runderworstjes.

Donkere flare spijkerbroek, zwart/wit geruite sokken, zwarte trui met wijde hals, zwarte tanktop.
*
Ik kwam laat thuis en kon gelijk aan tafel, want mijn man had gekookt: gebakken aardappelen met ui, boontjes en cordonbleus. Alleszins lekker, helemaal omdat ik het niet zelf hoefde te bereiden.

Ik hou van Happy Valley én ik heb eindelijk een schilderij aan de muur! Blij, blij, mijn hartje is zo blij!
Zwarte hoge schoenen/laarsjes. Zwarte skinny, zwarte wat langere blouse met een grove witte ruit.
quote:-Kittens- schreef op 08 november 2016 @ 20:46:

[...]

Ik ben 2 jaar geleden gediagnostiseerd met ADD, maar bleef na een jaar 'hulp' (heb dus niet echt hulp ervaren) last ervaren. Na een jaar aanmodderen toch maar weer hulp gezocht.Kun je ook wat met die nieuwe diagnose? (Is er nu weer andere therapie / hulp mogelijk?) Wel goed dat je weer aan de bel hebt getrokken!
Ik kijk The Bridge. Wat een serie! Ben verslaafd
quote:Elfje112 schreef op 08 november 2016 @ 21:05:

Ik kijk The Bridge. Wat een serie! Ben verslaafd De Amerikaanse of de Deense serie?
quote:-Kittens- schreef op 08 november 2016 @ 21:06:

[...]

De Amerikaanse of de Deense serie?Deense.
quote:-Nienke- schreef op 08 november 2016 @ 20:41:

Wat hebben jullie trouwens allemaal gegeten? Dat hebben we toch niet overgeslagen vandaag Pasta met sardines en lente ui. Met compensatie-sla.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven