Hotel utrecht (stad) dit weekend
dinsdag 8 november 2016 om 18:37
Perse hotel? Het appartement boven Kunstruimte KuuB is echt fantastisch, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet via welke site ze dat verhuren. Maar Google even en neem gewoon contact op via de site, geloof me, het is prachtig. Heel oud pand maar supermodern appartement, met alles wat je maar nodig hebt, direct achter de Dom. Ontbijten bij Karla's Konditorie, mmm. En alvast 2 tips qua diner: de Klub (aan de Europalaan) en WT Urban Kitchen (Rotsoord) Allebei wat buiten het centrum maar vreselijk de moeite waard. Veel plezier!
dinsdag 8 november 2016 om 20:31
quote:badmuts111 schreef op 08 november 2016 @ 18:20:
Zou gewoon via booking.com kijken wat er überhaupt nog beschikbaar is dit weekend.Zou ik ook doen. Ik heb een tijdje terug in het Bastion hotel overnacht toen ik naar een vrijgezellenfeestje ging en daar ben ik wel tevreden over. Met het openbaar vervoer ben je zo in de binnenstad en gunstig gelegen ten opzichte van de snelweg.
Zou gewoon via booking.com kijken wat er überhaupt nog beschikbaar is dit weekend.Zou ik ook doen. Ik heb een tijdje terug in het Bastion hotel overnacht toen ik naar een vrijgezellenfeestje ging en daar ben ik wel tevreden over. Met het openbaar vervoer ben je zo in de binnenstad en gunstig gelegen ten opzichte van de snelweg.