Waanzinnige woensdag
woensdag 9 november 2016 om 07:15
De woensdag dat Donald Trump president lijkt te worden kan niet anders genoemd worden dan een waanzinnige woensdag.
Daarbij wordt deze waanzinnige woensdag koud en nat, dus wat zijn jullie plannen? En wie kletst er mee, op deze dag die zich er voor leent om op de bank te blijven Netflixen?
TO trapt af; ik ga zo eerst mijn auto wegbrengen naar de garage en een stevige wandeling terug naar huis maken.
Daarna zie ik wel verder. Ik roep het al vijf topics, maar misschien ga ik vandaag wel echt echt echt mijn kledingkast uitmesten.
En jullie?
Daarbij wordt deze waanzinnige woensdag koud en nat, dus wat zijn jullie plannen? En wie kletst er mee, op deze dag die zich er voor leent om op de bank te blijven Netflixen?
TO trapt af; ik ga zo eerst mijn auto wegbrengen naar de garage en een stevige wandeling terug naar huis maken.
Daarna zie ik wel verder. Ik roep het al vijf topics, maar misschien ga ik vandaag wel echt echt echt mijn kledingkast uitmesten.
En jullie?
668, the neighbour of the Beast
woensdag 9 november 2016 om 07:17
woensdag 9 november 2016 om 07:21
Kledingkast uitmesten is een goed idee, eens kijken wat er allemaal weg kan.
Alleen geen zin en tijd voor
Ik ben al een tijdje wakker, zoontje word om 4 uur wakker voor een voeding en slaapt dan een klein uurtje en wil dan weer een beetje voeding en slaapt nu al weer een uurtje.
Ik ga even poetsen zo en vanmiddag werken, dus spullen voor zoontje klaar zetten en dan gaat hij naar de opvang en ik naar m'n werk.
Alle dagen zijn druk hier tegenwoordig, had wel zin om lekker te bankhangen vandaag als het buiten koud en nat is.
Alleen geen zin en tijd voor
Ik ben al een tijdje wakker, zoontje word om 4 uur wakker voor een voeding en slaapt dan een klein uurtje en wil dan weer een beetje voeding en slaapt nu al weer een uurtje.
Ik ga even poetsen zo en vanmiddag werken, dus spullen voor zoontje klaar zetten en dan gaat hij naar de opvang en ik naar m'n werk.
Alle dagen zijn druk hier tegenwoordig, had wel zin om lekker te bankhangen vandaag als het buiten koud en nat is.
woensdag 9 november 2016 om 07:21
woensdag 9 november 2016 om 07:30
Dat klinkt ook als een lekkere rustige dag Dormouse.
Ik moet zo dus mijn auto wegbrengen naar de garage en moet dan 5 km terug naar huis wandelen. Het lijkt er op dat ik dat nét droog ga houden dus dat komt goed uit.
En ach, dan heb ik nog de hele dag om te bekijken wat ik ga doen.
Ik moet zo dus mijn auto wegbrengen naar de garage en moet dan 5 km terug naar huis wandelen. Het lijkt er op dat ik dat nét droog ga houden dus dat komt goed uit.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 9 november 2016 om 07:35
quote:Marels schreef op 09 november 2016 @ 07:30:
Eens kijken wat haalbaar is met een hyperactieve peuter maar an sich lekker relaxed ja
Zal duimen dat je het inderdaad droog houdt!
Eens kijken wat haalbaar is met een hyperactieve peuter maar an sich lekker relaxed ja
Zal duimen dat je het inderdaad droog houdt!
woensdag 9 november 2016 om 07:42
quote:Marels schreef op 09 november 2016 @ 07:21:
Wat doe je voor werk dan Sirius? Lijkt me zwaar, als je werk je zo tegen staat.
Maaique, jij bent er ook al vroeg bij. Gezellig, naar de bioscoop!
En Trump als president.... Ik vind het bijzonder en bekijk mijn mogelijkheden voor een verhuizing naar Mars Ik ben dakdekker. En vandaag is het koud en nat. Enige pluspunt is de stad waar ik vandaag moet werken.
Wat doe je voor werk dan Sirius? Lijkt me zwaar, als je werk je zo tegen staat.
Maaique, jij bent er ook al vroeg bij. Gezellig, naar de bioscoop!
En Trump als president.... Ik vind het bijzonder en bekijk mijn mogelijkheden voor een verhuizing naar Mars Ik ben dakdekker. En vandaag is het koud en nat. Enige pluspunt is de stad waar ik vandaag moet werken.
woensdag 9 november 2016 om 07:43
Ik ben al uit bed. Sinds maandag officieel zwangerschapsverlof, iets eerder dan gepland maar erg welkom. Vanmorgen komt er iemand van de kraamzorg voor de intake en vanavond een vriendin. Verder geen plannen. Huis is al gepoetst maandag en gisteren dus lekker rustig dagje vandaag.
Maar waarschijnlijk vind ik vanmiddag wel weer een ander klusje
Maar waarschijnlijk vind ik vanmiddag wel weer een ander klusje
woensdag 9 november 2016 om 07:46
Vandaag is mijn laatste dag van een paar weken vakantie, morgen weer werken en daar zie ik zo tegenop! Straks eerst koffie zetten en ontbijten. Een paar wassen draaien vandaag en me inlezen over een aantal veranderingen op m'n werk. Misschien dat ik ook alvast ga wegdromen over mijn volgende vakantiebestemming Nog even sporten, boodschappen doen en met de voetjes omhoog op de bank Netflixen.
woensdag 9 november 2016 om 07:46
Mijn kut buren hebben weer eens om 04.oo uur in de ochtend op de bel gedrukt, op de deur gebonst en dreigementen geschreeuwd. Ik ben daardoor ongewild meegezogen in het VS cirscus op TV. IK heb helaas zo een sportafspraak dus terug naar bed heeft weinig zin.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 9 november 2016 om 07:47
Goedemorgen Marels!
Ach, ik zeg al twee maanden dat ik de kledingkast van mijn oudste ga uitzoeken en ook daar is het nog niet van gekomen. Die kast puilt nu zowat uit van kleding en andere spullen... Ik doe het in ieder geval vandaag niet.
Ik heb mijn zinnen gezet op theelichthouders van de Xenos. Denk dat ik er gewoon heen ga rijden met de meisjes en dat we een lunch meepakken, of zo. De dag is er druilerig genoeg voor. Verder het standaard werk: wassen, maaltijden koken voor de jongste, nog meer was en alles weer klaarleggen voor morgen.
Ach, ik zeg al twee maanden dat ik de kledingkast van mijn oudste ga uitzoeken en ook daar is het nog niet van gekomen. Die kast puilt nu zowat uit van kleding en andere spullen... Ik doe het in ieder geval vandaag niet.
Ik heb mijn zinnen gezet op theelichthouders van de Xenos. Denk dat ik er gewoon heen ga rijden met de meisjes en dat we een lunch meepakken, of zo. De dag is er druilerig genoeg voor. Verder het standaard werk: wassen, maaltijden koken voor de jongste, nog meer was en alles weer klaarleggen voor morgen.
woensdag 9 november 2016 om 07:51
quote:viva-amber schreef op 09 november 2016 @ 07:46:
Mijn kut buren hebben weer eens om 04.oo uur in de ochtend op de bel gedrukt, op de deur gebonst en dreigementen geschreeuwd. Ik ben daardoor ongewild meegezogen in het VS cirscus op TV. IK heb helaas zo een sportafspraak dus terug naar bed heeft weinig zin. om 4 uur? Of jij bent een buurvrouw from hell die hele nachten de wijk laat trillen op luide muziek, of die zijn echt niet goed....
Mijn kut buren hebben weer eens om 04.oo uur in de ochtend op de bel gedrukt, op de deur gebonst en dreigementen geschreeuwd. Ik ben daardoor ongewild meegezogen in het VS cirscus op TV. IK heb helaas zo een sportafspraak dus terug naar bed heeft weinig zin. om 4 uur? Of jij bent een buurvrouw from hell die hele nachten de wijk laat trillen op luide muziek, of die zijn echt niet goed....
woensdag 9 november 2016 om 07:53
Ik ben de hele nacht opgebleven om de verkiezingen te kijken en ben nu moe maar wil pas naar bed na de definitieve uitslag. Hang dus nog lekker met de hond en een kop thee voor de buis. Dan de rest van de dag slapen, koken en dan vanavond 2 uur sporten.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'