Lijf & Lijn alle pijlers

Is mijn gewicht abnormaal?!

09-11-2016 13:26 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jonge vrouw van 1,60. Reeds ben ik wat afgevallen en misschien ben ik daar wat lichtelijk in doorgeslagen. ik weeg onder de 50 kg op dit moment, 46 om precies te zijn. Mijn vriend wil dat ik aankom en zelf wil ik ook wat aankomen.

Heb ik een abnormaal gewicht of zijn er hier meer kleine vrouwen die ongeveer hetzelfde wegen?

Je mag delen wat je wil delen
Ik heb met een lengte van 1,59 m jarenlang tussen de 46 en 48 gewogen en dat beviel me prima. Het is aan de tengere kant maar als je goed en gezond eet en je goed voelt is er niets mis mee. Nu ben ik 10 kg zwaarder en daar echt niet meer blij mee.
quote:tonkje schreef op 09 november 2016 @ 14:00:

Even uitgaande van gemiddelden, en dat je dus niet heel erg tenger of juist heel grof gebouwd bent, zou je met een gewicht van 48 kilo niet meer te mager zijn. Zit je nog wel op de ondergrens natuurlijk, maar het is wel ok.Je gewicht is niet bepalend als het gaat om de vraag of je een eetstoornis hebt, waar het omgaat is dat TO zichzelf blijkbaar te dik vond terwijl ze een volstrekt normaal gewicht had en toen is afgevallen en daarin is doorgeslagen. Zelfs haar vriend heeft er problemen mee.
quote:Snowfall schreef op 09 november 2016 @ 13:47:

[...]

Was er maar een manier om dat in te vullen.Dat kan gewoon, bovenin de balk.
quote:fairy1 schreef op 09 november 2016 @ 14:18:

[...]

Dat kan gewoon, bovenin de balk.Joh.
quote:Snowfall schreef op 09 november 2016 @ 14:19:

[...]

Joh.Bedoelde je iets anders?
quote:Snowfall schreef op 09 november 2016 @ 13:47:

[...]

Was er maar een manier om dat in te vullen.Ik denk dat die site dat bewust niet heeft. Voor je het weet ben je een Anna promotie site.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Even plastisch gezegd: steken je botten er uit? Zo nee, dan valt het wel mee lijkt me.
Waarom vragen naar de bekende weg TO?

Het is wel een beetje (hoop) gelul hè, dat je eerst zover gaat dat je tot hier bent afgevallen en nu aangeeft dat je wel wat wil aankomen...
quote:S-Meds schreef op 09 november 2016 @ 14:12:

[...]

Je gewicht is niet bepalend als het gaat om de vraag of je een eetstoornis hebt, waar het omgaat is dat TO zichzelf blijkbaar te dik vond terwijl ze een volstrekt normaal gewicht had en toen is afgevallen en daarin is doorgeslagen. Zelfs haar vriend heeft er problemen mee.Maar de vraag was toch niet of to een eetstoornis heeft?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:fairy1 schreef op 09 november 2016 @ 14:25:

[...]

Bedoelde je iets anders?Het was sarcasme. Vivaamber snapt blijkbaar niet dat je allerlei gewichten/lengtes en zelfs kledingmaten en leeftijd kunt invoeren bovenaan de website. Oftewel: haar reactie sloeg nergens op, want TO's maten kun je gewoon selecteren. Maar het is wel makkelijk natuurlijk om te doen alsof je (vivaamber dus) het niet snapt en de hele site dan af te schrijven omdat je het niet snapt.
quote:viva-amber schreef op 09 november 2016 @ 14:27:

[...]

Ik denk dat die site dat bewust niet heeft. Voor je het weet ben je een Anna promotie site.Het is echt heel moeilijk he.
Als wij nu met z'n allen zeggen dat het abnormaal laag is, ga jij dan eten?

Als wij nu met z'n allen zeggen dat het wel meevalt, ga je dan door met afvallen?
quote:tonkje schreef op 09 november 2016 @ 14:32:

[...]

Maar de vraag was toch niet of to een eetstoornis heeft?in de OP staat dat je mag delen wat je wil delen
Ik denk wel dat je 'lichtelijk doorgeslagen' bent, zoals je zelf al zegt.
quote:Snowfall schreef op 09 november 2016 @ 14:34:

[...]

Het is echt heel moeilijk he.Het is wel te vinden idd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Er staat je mag delen wat je wil delen dus blijkbaar is het onderwerp eetstoornis niet verboden.
quote:S-Meds schreef op 09 november 2016 @ 13:48:

[...]

ja lekkere trigger voor iemand met een mogelijke eetstoornis+1
Toen ik 13 was vond men mij met dit gewicht niet normaal.

Had ook geen curves.
Ik ben even lang als jij en heb dat ook gewogen. Had altijd spierpijn en andere klachten, altijd koud, bevattelijker voor ziektes. Beter kom je snel wat aan, als je met dit gewicht ziek wordt loopt dat sneller ernstiger af.
Toen ik dat woog na een ellendige periode (bij 1,57) zag ik er werkelijk niet meer uit.
quote:Het-groepje schreef op 09 november 2016 @ 14:55:

Toen ik 13 was vond men mij met dit gewicht niet normaal.

Had ook geen curves.Mijn dochter is bijna 12 en ziet er totaal niet mager uit met deze lengte en gewicht. Niet dik ook, maar verre van fragiel.
quote:MinkeDeWit schreef op 09 november 2016 @ 15:44:

[...]

Mijn dochter is bijna 12 en ziet er totaal niet mager uit met deze lengte en gewicht. Niet dik ook, maar verre van fragiel.ja ze is 12
quote:blueeyes*3 schreef op 09 november 2016 @ 14:39:

Als wij nu met z'n allen zeggen dat het abnormaal laag is, ga jij dan eten?

Als wij nu met z'n allen zeggen dat het wel meevalt, ga je dan door met afvallen?

Of ze vindt het geweldig dat we met z'n allen zeggen dat ze te licht is. Daar vrees ik voor.

Aankomen dus, TO.
Life is short. Eat dessert first.
quote:S-Meds schreef op 09 november 2016 @ 15:45:

[...]

ja ze is 12Het-groepje zei dat ze op haar 13e vel over been was met dat gewicht. Dat lijkt me sterk, want dan is je bmi dik in orde op die leeftijd.
Ben even groot en weeg hetzelfde. Maar ik heb spijsverteringsproblemen waardoor aankomen jammer genoeg niet lukt. Ik bengel niet graag op dat randje ondergewicht, ik zou er dus niet vrijwillig voor kiezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven