Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 9 november 2016 om 19:34
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 november 2016 @ 19:31:
[...]
Nee echt??? Wat vreselijk flauw.
Ik wist niet dat het cookie was.. zie het andere topic
En daarbij heb ik 0,0 niks nada tegen cookie en heb dat hier ook nooit gehad en nooit mee gedaan aan welke vorm van "tegen die cookie" dan ook..
Ik zag gwn 2 (alleen vandaag al) bewust topics..
[...]
Nee echt??? Wat vreselijk flauw.
En daarbij heb ik 0,0 niks nada tegen cookie en heb dat hier ook nooit gehad en nooit mee gedaan aan welke vorm van "tegen die cookie" dan ook..
Ik zag gwn 2 (alleen vandaag al) bewust topics..
woensdag 9 november 2016 om 19:38
quote:Gooloib schreef op 09 november 2016 @ 19:34:
[...]
Ik zag gwn 2 (alleen vandaag al) bewust topics..Je praatjes zijn mooi, maar je smoesjes kloppen niet. Ik heb je grappige topic gestaft en die andere flauwerik erbij. Niet dat ik nou zo'n enorme vriendin ben van Cookie hoor, maar dit vind ik echt van wel zo'n bedroevend allooi.
[...]
Ik zag gwn 2 (alleen vandaag al) bewust topics..Je praatjes zijn mooi, maar je smoesjes kloppen niet. Ik heb je grappige topic gestaft en die andere flauwerik erbij. Niet dat ik nou zo'n enorme vriendin ben van Cookie hoor, maar dit vind ik echt van wel zo'n bedroevend allooi.
woensdag 9 november 2016 om 19:38
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 november 2016 @ 19:38:
[...]
Je praatjes zijn mooi, maar je smoesjes kloppen niet. Ik heb je grappige topic gestaft en die andere flauwerik erbij. Niet dat ik nou zo'n enorme vriendin ben van Cookie hoor, maar dit vind ik echt van wel zo'n bedroevend allooi.
Je staft maar een eind weg
En dat terwijl je zelf toch nog even moet laten weten wat je van die to vindt...
[...]
Je praatjes zijn mooi, maar je smoesjes kloppen niet. Ik heb je grappige topic gestaft en die andere flauwerik erbij. Niet dat ik nou zo'n enorme vriendin ben van Cookie hoor, maar dit vind ik echt van wel zo'n bedroevend allooi.
Je staft maar een eind weg
En dat terwijl je zelf toch nog even moet laten weten wat je van die to vindt...
woensdag 9 november 2016 om 19:42
quote:Gooloib schreef op 09 november 2016 @ 19:25:
[...]
Ja het is een persoonlijke vete ik heb beide bewust topics niet eens geopend dus hebheb geen idee over wie je het hebt..
Tjeee het is een topicje, een grapje, op een forumpje.. moet je daar nu echt hier je gram over gaan halen?Maar het is NIET grappig maar ontzettend flauw.
[...]
Ja het is een persoonlijke vete ik heb beide bewust topics niet eens geopend dus hebheb geen idee over wie je het hebt..
Tjeee het is een topicje, een grapje, op een forumpje.. moet je daar nu echt hier je gram over gaan halen?Maar het is NIET grappig maar ontzettend flauw.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 9 november 2016 om 19:47
woensdag 9 november 2016 om 19:51
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 november 2016 @ 19:49:
Gooloib in "Centraal Moderatortopic"
D'r schijt er één in zijn broek Onruststokers nog wel
Gooloib in "Centraal Moderatortopic"
D'r schijt er één in zijn broek Onruststokers nog wel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 9 november 2016 om 19:52
quote:DorothyParker schreef op 09 november 2016 @ 19:50:
Hey Hats. Heb je nog geen adviezentopic om af te vallen?
Wil Meneer Parker op een gezond dieet zetten, maar weet niet waar te beginnen Gwn
Hey Hats. Heb je nog geen adviezentopic om af te vallen?
Wil Meneer Parker op een gezond dieet zetten, maar weet niet waar te beginnen Gwn
quote:Gooloib schreef op 09 november 2016 @ 19:49:
[...]
Als in "ik weet niet eens specifiek wie ze is en dat boeit me niet en daarom heb ik gaan persoonlijke mening".. het had dus iedereen kennen zijn
Maar als jij er de nadruk op legt, mag een ander dat toch ook doen?
En ik kan de discussie niet volgen, dus ga ik maar moeilijk doen over deze posts
[...]
Als in "ik weet niet eens specifiek wie ze is en dat boeit me niet en daarom heb ik gaan persoonlijke mening".. het had dus iedereen kennen zijn
Maar als jij er de nadruk op legt, mag een ander dat toch ook doen?
En ik kan de discussie niet volgen, dus ga ik maar moeilijk doen over deze posts
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 9 november 2016 om 19:53